Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

ΕΥΧΕΣ... ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...!!. ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ..!!!!!

Μόλις μπήκε ο Αύγουστος ο τελευταίος  μήνας του καλοκαιριού  να μας θυμίσει πως το καλοκαιράκι όπου να ναι μας αφήνει...
Αλλά.. ας το χαρούμε ακόμα όσο υπάρχει και οι μέρες του και οι νύχτες του ας μας συντροφέψουν ακόμα λίγο σε όμορφα που θα περάσουμε η που περάσαμε...!!!
Με το καλημέρα του .... να με καλωσορίσει με μια ειδοποίηση από το ταχυδρομείο... 
Εκεί με περίμενε μια καρτ ποστάλ από την Αλεξάνδρα και το κουμπί της...από το καλοκαιρινό δρώμενο ..ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ....!!! η ανταλλαγή τόπων και μέρη που έχουμε ταξιδέψει η... που θέλαμε να πάμε.....ήταν η ιδέα της Μαρίας με τον ήλιο της ντυμένο στα γιορτινά....!!
Ημουν το ταίρι της μου έγραφε..και οι καρτ ποστάλ της... του τόπου της τα τοπία και τα χρώματα.... την κάρτα συνόδευαν   όμορφα λόγια.. και δωράκια που θα μου θυμίζουν αυτήν την όμορφη...ταξιδιάρικη ανταλλαγή..!!! 




Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ..!! 
 Το δικό μου ταίρι.. θα το κρατήσω ακόμα λίγο σε αγωνία.. λόγο χρόνου .. όμως οσονούπω να την περιμένει..!!!! 
Να τος λοιπόν ο Αύγουστος..!!!
Ας του χαρίσουμε ακόμα λίγες στιγμές μας.. να τις έχουμε να μας ζεσταίνουν... με τα χαμόγελα .. τις παρέες...τις όμορφες αναμνήσεις ... εεεε και κάποια δύσκολα...δεν πειράζει... όταν ο καιρός κρυώσει...και ο χειμώνας διεκδικήσει τις μέρες του. ..!!! 
Μια από αυτές τις όμορφες στιγμές που θα κρατήσω .. ήταν ...όταν η φίλη μας η Νικόλ μας έκανε σεμινάρια ντεκουπάζ εμένα ...μέσα σε όλα...χα..χα..ναι είχαμε και τέτοια...(και που θα τα δείτε εν καιρό) και πηλού..στην Κατερίνα μου ...με όλα τα υλικά χαρισμένα από εκείνη ..!!!

Και εγώ σαν μαμά κουκουβάγια θέλω να σας δείξω ως είθισται... τις  πρώτες της δημιουργίες ...
Θα τελειοποιηθούμε ντάξει;

Εδώ η καλλιτέχνης απορροφημένη από τον ίστρο της..χα.χα..!!
                                  η λεπτομέρεια...της καμινάδας..!!


Οοοοο ...ίσα που προλάβαμε το σούρουπο...!!!

 Και με αυτά τα απλά τα καθημερινά να σας ευχηθώ ... να έχετε ότι ποθεί η καρδιά σας...να περνάτε όμορφα και μην ξεχνάτε να χαρίζεται χαμόγελα... εκείνα επιστρέφουν σίγουρα πίσω και σας κάνουν χαρούμενους...
Ααααα και μην ξεχνάτε τους γύρω σας..!!! 
Καλή εβδομάδα να έχετε παρεούλα μου ...!!
ΚΑΛΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ να περάσετε...!!!!!

35 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου Ρούλα μου και Καλό σου Μήνα.
    Βρε κορίτσια, πραγματικά σας θαυμάζω ώρες-ώρες. Τι ομορφιές είναι αυτές ; και πώς μπορεί να νιώθει ένας άνθρωπος σαν βλέπει τα άμορφα σχήματα της πρώτης του ύλης να παίρνουν την τελική τους μορφή.
    Εύχομαι καλή συνέχεια καλοκαιριού και πάντα τέτοιες ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα και σε σένα όταν τόχεις με την δηνιουργία και σου αρσεσει κανει πραγματα ομορφα και χαιρσαι γιατι βγαίνουν απο τα χέρια σου και αυτό σε χαροποιηεί καθε φορα που κανεις κάτι που αυτό παιρνει μορφή .. εστω και το παραμικρό...σε ευχαριστούμε πολύ.. καλο σου Αυγουστο.... και εσύ να έχεις ενα ομορφο υπόλυπο καλοκιαριου.. καλο σου βραδυ..!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ που περνας απο εδω δυστηχώς οσο και να προσπάθησα αρκετες δορες δεν μπορω να αφήσω σχόλιο στο μπολκ σου ..περναω ομως και διαβαζω οτι γραφεις.. και αυτό το κειμενο σου για τα τροχαια... δυστηχως εχεις απολυτο δικιο θα έπρεπε να υπαρχει κυκλοφοριακη παιδεία απο το νηπιαγωγειο... ισως ετσι οι επομενες γενιες θα είναι πιο προσεχτικες στους δρόμους .. ααα και να φτιαχτουν και αυτοί φιλε.. να είσαι καλά..!!

      Διαγραφή
  2. Ρουλίτσα μας τι ωραία ανταλλαγή κάρτ ποστάλ !!!! Και οι δημιουργίες σου άψογες για αρχή !!! Καλή συνέχεια, καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού, καλό μήνα και καλή εβδομάδα !!!! Να είσαι καλά να δίνεις αγάπη..... σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστουμε Ρανια μου σιγα σιγα θα βελτιωνωμαστα... ...Είναι να μην γίνει δρωμενο στην γειτονια και το μαθω μεσα σε όλα είμαι .. και επειδή μου αρεσουν και μενα η καρτ ποσταλ...σε ταξιδευουν ..και σου θυμησζουν ομορφες στιγμες .. συνηθως... ακομα εχω φυλαξει εδω και πολλα χρονια οτι μου εχουν στηλει .. φιλοι μας απο το εξωτερικο..ετοιμαζω και εγω την δικη μου να την στήλω απο εβδομαδα...μολις αναρρώσω...Καλο μηνα να έχεις και εσυ φιλη μου.. να είσαι καλα φιλακιαααα!

      Διαγραφή
  3. Ρουλάκι μου να χαρείς τα δωράκια σου. Να είσαι πάντα καλά και διοργανώνουμε όμορφα πράγματα.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαρία μου...παντα τέτοια .. η ιδεα σου πολύ ωραια.. ετοιμαζω και εγω την δικη μου καρτ ποσταλ για το ταιρι μου ..θα την στηλω απο εβδομαδα... να περνας ομορφα φιλη μου καλο μηνα να περασεις.. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  4. Ρούλα μου γλυκιά καλό μήνα! Πάντα χαρούμενη και δημιουργική!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου σε ευχαρσιστω πολύ καλο και χαρούμενο Αυγουστο να έχεις καλο υπολυπο καλακιαριού φιλη μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακαιααα!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Ρουλάκι μου σε σένα και όλη την οικογένεια . Κυρίως στον κ. Γιώργο μα και στην αγαπημένη μου Κατερίνα και να την χαίρεσαι !! Χρόνια της πολλά , όμορφα και δημιουργικά!!!
    Είμαι έτοιμη και αύριο αναχωρώ με όλα τι μικρά και μεγάλα παιδιά για το χωριό!!Μπορεί να μην προλάβαμε πολλά να κάνουμε γιατί υπήρχαν σπουδαίες προτεραιότητες όμως τα βασικά έγιναν και το Κατερινιώ μας ενώ εσύ έφτιαχνες ένα λουλουδάκι ακόμα έκανε σπουδαία δουλειά !! Να περάσετε πολύ όμορφα αυτό το μήνα και με το καλό η νέα δημιουργική συνάντηση με το Βιλλιωτάκι !!
    Σας φιλώ όλους με την αγάπη μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα εδωσα τα χαιρετίσματα Νικολ μου .. ασε που τα διαβασε κι όλας και το χαμογελο και το ευχαριστω του μεχρι τα αυτια πήγε..χα.χα. το ξερω οτι δεν ηταν αυτό που ήθελα να κανουμε παρεουλα.. αλλα είπαμε υπήρχαν προτεραιοτητες και σε ευχαριστω πολύ για την κατανοηση... τωρα που γνωρίστικαμε θα εχουμε καιρούς να επανορθωσουμε..και να χαρουμε την παρέα έτσι που εγω θελω... μποορεί φλεναδα να μην καναμε πολλα αλλα το γέλιο ..το ευχαριστηθηκαμε δεόντως... αμαν ακόμα γελάω..με τα λουλουδακια...χα..χα..
      πόσο χαιρομαι που καποιες συγκυρίες του χρονου μας κανουν να ευγνωμονουμε γι αυτες..!!
      Σε ευχαριστω για τις ευχες για την Κετερίνα μου για τα γενεθλια της.. πηρε φορα και κανει κι αλλο σπιτακι..χα..χα.. !!
      Και με την δασκαλα την Βιλλιωτη μας θα περασουμε ομορφα.. εχουμε μια μερα και μια νυχτα...μαζι θα την εκμεταλευτουμε στο επαρκο.. εστω και με ραμματα... χα..χα..
      Να περασετε ομορφα με τα παιδια... να γεμισετε με χαρουμενες εικονες και με πολύ γελιο... κανει καλο...γεμιζει μπαταρίες..!!!!φιλακια σε όλους καλο υπολυπο καλοκαιριου Νικολ μου φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  6. ...εκείνα επιστρέφουν σίγουρα πίσω και σας κάνουν χαρούμενους!!!
    Μα...πότε τα προλάβατε όλα αυτά; ΣΑΣ ΘΑΥΜΆΖΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ! Αδέρφι μου και να σουν απο μια μεριά..!!! πραγματι επιστερεφει πίσσω οτι προσφέρεις εστω και ενα τόσο δούλι μικρο χαμογελο.. ποσο μαλλον τόσο γέλιο...!! τωρα το πότε τα προλαβαμε.. αστο μεγαααααλη ιστορία... !! χαιρομαι ομως που γενικώς όλα πηγαν καλα... τέλεια θα μπορούσα να πω..!!
      Να περάσετε και εσεις τέλεια ..ΈΥΧΟΜΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ..!!!
      Η σκέψημας μαζι σας..καλο υπολυπο καλοκαιριου να περασεις ..!! η αγαπη ειναι αμοιβαια αγαπη μου... φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Σμαραγδένια μου!
    Τι όμορφο αντάμωμα με τη Νικόλ! Και ομορφιές που φτιάξατε...ζήλεψα!
    Εύχομαι το υπόλοιπο του καλοκαιριού σου, να γεμίσει με αγαπημένες συναντήσεις, δημιουργία και χαλάρωση... Πολλά φιλιά και καλημέρες!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου ποσο χαορομαι που σε βπλεπω..!!χαθηκαμε ε; τωρα καλοκαιρακι .. χαλαρα... απολαμβανουμε τις μετρες του καλοκαιριού... ελειψα για και εγω λιγο απο τις επισκεψεις μου στην γειτονια τωρα σιγα σιγα επανερχομαι... και θα τα λεμε ... !!
      Πράγματι περασαμε παρα πολύ ομορφα .. και ξερεις Αννιω μου; δεν χρειαζονται πολλα μονο καλή διάθεση και χαμογελο.. τιποτε άλλο σε ευχαριστω πολύ να περνας ομορφα και εσύ ...καλο υπολυπο καλοακιαριου... φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα, Ρουλάκι μου!!!! Με χαρά, δημιουργία, αλλά και ξεκούραση να περάσει ο μήνας!
    Στα έστειλα με αγάπη, ελπίζω να έφτασε κι αυτή!!!
    Τι ομορφιές φτιάξατε; Είσαι χρυσοχέρα, αλλά είχες και καλή δασκάλα!
    Φιλιά πολλά! ♡♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ηταν πολύ ομορφα ..ναι εφτασε και η αγαπη ...γνωρισα μεσα απο τις καρτ ποσταλ και τον δικο σου ομορφο τόπο..!! χαρη στην ιδέα της Μαρίας.. να είστε καλα και οι δύο...!!! την δική μου την ετοιμαζω... απο εβδομαδα θα την στηλω...
      Εγω δεν προλαβα να φτιαξω τιποτα ακομα απο τις κατασκευες ...θα το κανω εν καιρό τωρα εχουμε ξεκουραση... θελουμε δεν θελουμε.. να εχω και χρονο να βολταρω...να περνας ομορφα καλο υπολυπο καλοκιαριού φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Ρουλίτσα μου γλυκιά! Τί ωραία που περάσατε!! Σας στέλνω τις ευχές και την αγάπη μου για έναν υπέροχο μήνα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα και σενα Κική μου με τα ωραια σου τα φαγητα... αληθεια περασαμε πολύ ομορφα κατι τετοιες συναντηεις σε κανουν χαρουμενο ανθρωπο..να περάσεις ενα ομορφο ΑΥγουστο..!!σε ευχαριστουμε για τις ευχες .. φολακιαααα!!

      Διαγραφή
  10. Καλά εδώ μιλάει η καλλιτεχνία!!!!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου Σμαράγδι μου!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν παινεψεις το σπίτι σου λενε θα πεσει να σε πλακωσει.. Ελενη μου.. και εγώ σαν μαμα κουκουβαγια .. εεεεε πως να αντισταθω.. το χουμε παιδι το καλιτεχνικο... ενα θα σου πω.. εγγονη σκηνοθετη εχω... σόι παει οπως λενε το βασιλειο...ωχ.. λες να απαγορευται που το λεω;... ματια μου σε ευχαριστω πολύ !!φιλω σε.. ♥♥♥

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφες κατασκευές!
    Μπράβο στην Κατερίνα σου, αλλά και στη δασκάλα της!
    Να χαρείς τα δωράκια σου Ρούλα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι μπραβο Μαρία μου εβαλες τα πραγματα στη θέση τους αν δεν ήταν η δασκαλα η Νικολ πως θα τα ξεραμε όλα; όλα; δεν ειχαμε τον χρονο να τα μαθουμε αλλα και αυτα που μας διδαξε πολλα ηταν .. στο επομενο μαθημα περισσοτερα... σε ευχαριστω πολύ φιλη μου να περνας ομορφα να έχεις ενα ομορφο μηνα... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Ρούλα μου, καλό Αύγουστο και καλή Παναγιά! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Σωτηρία μου σε ευχαριστω πολύ καλο Αυγουστο να περασεται με τα κορίτσια σου...καλή Παναγια γλυκεια μου να περνατε ομορφα .. φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  13. χαχχαα ησυχια δεν εχεις....μπραβοοοοοοοο....σε σκεφτομουν αυτες τις μερες που κανω τοι κουκλοσπιτο θυμηθηκα το εργο τεχνης του ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟΥ!!!!!!!!! να μου τον φιλησεις να προσεχετε να περνατε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ιδιο και εγω Σοαφκι μου για διαφορεικους λόγους ομως . σκεφτομουν πόσο καιρό εχω να περασω να τα πουμε.. φταινε οι δουλεις που επρεπε να τελειωσω.. ματα περνουσε ο καιρός και δεν τον επερνα είδηση.. μετα ....χαθηκα αλλα τωρα ειμαι καλα και ειμαι παλι εδώ... αυτααααααα!! χα..χα. κουκλοσπιτο εεε; περασα και το είδα..εχεςι κανει πού ωραια δουλεια και με τα επιπλακια.. σε ευχαριστω που περνας.. να μου φιλησεις τα κορίτσια σου...να περνατε ομορφα... καλο μηνα να περασετε... φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  14. E, παει και τελειωσε! Eιστε μια οικογενεια γεματη ταλεντα! Tι ομορφιες ειναι αυτες; H Νικολ μας ειναι απιθανο πλασμα!
    Oπως και η Aλεξανδρα μας!
    ΣΣΣMOYTΣ πολλα, γλυκο μου πλασμα!
    Kαλο μας μηνα και ο,τι στεναχωρο να μεινει πισω και να μην ξαναρθει...
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να το λες εσύ Συριανακι μου εεεεεε είμαστε... διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;..χα..χα.. πραγματι αν είχαμε χρονο ... εγω δηλαδή γιατι οι υπόλυποι είχαν....Η Νικολ είναι ενα υπεροχος ανθρωπος...και ηθελε πολλα να μας δίξει ασε δε που μας κρατουσε δωρα οτι χριαζοταν για τα μαθηματα...ελπίζω οτι αν ξαναερθει. ..την επομενη φορα θα μας κανει ξεφτερια... ατιμε χρονε...χα..χα.. αυτός μου ελειπε ..μετα ειχα πολύ αλλα η Νικολ είχε φυγει... τι εμενα θα περιμενε να βρω χρονο;.. οσο για τα στεναχωρα..δεν προλαβανε να μεινουν .. καλε; αυτα βιστικαν να φύγουν αρον αρον.. λες και τα κυνηγουσε ..κανεις... οπως και τα δικα σας..τα δυσκολα ευτυχως που ηταν μεχρι εκει ..Καλο μηνα να έχεις μικρή μου... και όλα τα ασκημα ξούτ.... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  15. τι υπέροχες οι κατασκευές σας!!!! και το σπιτάκι και η κουκουβάγια!!!! πολύ σας χαίρομαι, ειλικρινά!!! μπράβο σε όλες!!! καλό μήνα Ρουλίτσα μου, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευα μου σε ευχαριστουμε πολύ χαιρομαι που σου αρεσαν αν και πρωταρες μανα και κορη σιγα σιγα θα τελειωποιηθουμε.. αν και η τελειοτητα δεν είναι το ζητούμενο στην δημιουργια.. ας ειναι καλα η δασκαλα που μας εδειξε... να περνας ομορφα οτι και να κάνεις..φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφο και δημιουργικό καλωσόρισμα για τον Αύγουστο!!!
    Πολύ ωραία όλα Ρουλίτσα μου!
    Μπράβο και στο όμορφο κορίτσι σου, να τη χαίρεσαι!

    Φιλάκια καλημέρας πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την μου... χαθηκαμε ε; ..μου επεσαν πολλες δουλειες μαζεμενες φιλη μου και δεν είχα χρονο.. να κανω αυτό που ηθελα οποτε εκανα μονο τα απαρετητα που λεμε.. τωρα ομως μετα απο καιρό τον βρήκω σιγα σιγα...,, και θα τα λεμε πιο συχνα..εεε χαλαρωνουμε και λιγο λογο καλοκαιριου...σε ευχαριστω που ερχεσε και τα λεμε .. να περνας ομορφα... καλο μηνα να εχεις φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  17. Ομορφος που ειναι ο Ισθμός, εχει κατι μαγικό καθε φορα που περνάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρούλα μου υπέροχες οι κατασκευές σας! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου! Πολύ ωραία ιδέα η ανταλλαγή καρτών! Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή