Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..!!!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..!!!


Λίγα λόγια αυτήν φορά αγαπημένη μου παρεούλα.. ας μιλήσουν  μόνο οι ευχές μας  για ανάταση  ψυχών ..!!
Εκείνος που Αναστήθηκε..ας οδηγεί τα βήματα μας..εκεί  όπου υπάρχει η  αγάπη..!!
Και η αγάπη ήρθε με το ταχυδρομείο για μια ακόμα φορά από την αγαπημένη φίλη μας την   Αχτίδα  με κάτι καταπληκτικά αυγουλάκια ζωγραφισμένα στο χέρι..μπορεί να τα βλέπετε στο μπλοκ της αλλά είναι  απίστευτο πόσο πιο πολύ όμορφα είναι από κοντά..στις φωτογραφίες..χάνουν πολύ!!! 
Σε ευχαριστώ πάρα  πολύ καλή μου φίλη..!!
Και εδώ παρέα με τα φετινά δικά μου..!

Τα αυγουλάκια σου είχαν πολύ σουξέ σε φίλους από το εξωτερικό!!!

Και μια που η Ανοιξη είναι στο φόρτε της ας γεμίσουμε χρώματα..!!
Ας αφήσουμε  να μιλήσουν τα λουλούδια  μας.. και τι συμβολίζουν τα χρώματα τους!!
Το μοβ..είναι το χρώμα.. της  ανώτερη πνευματικής εξέλιξης..συμβολίζει το τίμημα της γνώσης..είναι το χρώμα των εκλεκτών και της αυτοθυσίας..πνευματικό χρώμα με αποχρώσεις θλίψης και μελαγχολίας..
 Το κίτρινο συμβολίζει την δημιουργία και την χαρά ..είναι το χρώμα του ήλιου και του χρυσού...

Το πράσινο συμβολίζει  την ελπίδα για ζωή και αναγέννηση..
Το κόκκινο  χρώμα ζεστό γεμάτο ένταση ερωτισμό και πάθος..

Το ροζ..χρώμα είναι η τρυφερότητα και η παιδικότητα ...

Το λευκό χρώμα..συμβολίζει την καθαρότητα της ψυχής...



Το πορτοκαλί συμβολίζει..την ευτυχία την την ζεστασιά..την φιλία και την αισιοδοξία..

Τις πληροφορίες για το τι συμβολίζει το κάθε χρώμα της πήρα από εδώ !
Και δράττομαι της αφορμής μια που μιλάμε για λουλούδια..να σας δείξω και την δική μου συμμετοχή στον διαγωνισμό φωτογραφίας που έκανε το Δελφινάκι..με θέμα την Άνοιξη.!!
Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα..όλοι.. και ας στρέψουμε την σκέψη μας με αγάπη σε όσους περνάνε ακόμη τον Γολγοθά τους..!! 
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!

Συγνώμη αν κάποια φορά λόγο χρόνου αργώ να περάσω να τα πούμε..!!






    

37 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα αυγά που έλαβες από την Αχτίδα μας, Ρούλα μου, αλλά υπέροχα και τα δικά σου αυγουλάκια. Η φωτογραφία σου για το Δελφινάκι, εκπληκτική. Όσο για τις φωτογραφίες της άνοιξης, τι να πω? Τις λατρεύω! Και με την ευκαιρία να σου πω ότι αγαπημένο μου χρώμα είναι το πράσινο. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Χριστός Ανέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Μία μου Αληθως Ανέστη ...αυτες οι μερες ειναι απο τις πιο κατανυχτικές.. εντονα συναισθηματα.. για το τι είμαστε οι ανθρωποι...και ποσο πρεπει να δούμε μεσα μας..!!!
      Δεν είναι ασχετο ότι η Ανασταση ΤΟΥ γιορταζεται την Ανοιξη... γιατι αυτο ακριβως συμβολίζει την ζωή που ξαναγενιεται ..στην φυση.. εξ ου και τα λουλουδια που ανθισζουν αυτην την εποχή..!!
      Το πράσινο χρωμα ειναι η αναγενηση.. και η ελπίδα.. πραγματι είναι το χρωμα που κυριαρχεί στην φύση..τι πιο ομορφο απο αυτο ε;..
      να περνας ωραια μεωότι νκανεις καλο σου βραδυ..φιλακιααα!!! :k

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Σμαραγδένια μου, τα δικά σου αυγουλάκια με πλεκτό πάντως είναι μοναδικά.Υπέροχα τα λουλούδια σου και ξέρεις ότι οι Ίριδες είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδα μου εδώ μέσα μαζι σας εμαθα και εγω να κανω πραγματα που δεν θα μου περνούσαν απο το το μυαλό...
      τα δικα σου όμως επιτελέσανε και ενα σκοπό..να σπασουν όλα τα αυγουλακια των παιδιων και των φιλων.. για τοσοσ αληθινα τα περασα.. το τι γελιο επεσεόταν το καταλαβαν δεν λεγεται...ομως μας υποσχεθηκαν του χρόνου.. να μας κανουν ελενχο στα βαμμενα μας...χα..χα..!!
      Τα λουλουδια ειναι η αγαπη ολων μας νομίζω....!!
      Χριστος Ανεστη..φιλεναδα .. χρονια πολλα ..σε όλους σας..φιλακιαααα :k

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Ρούλα μου ...πολύ όμορφα τα αυγουλάκια ...και του χρόνου με υγεία ...πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα Ειρήνη μου Χριστός Ανεστη...σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου να είμαστε όλοι καλά να γιορτασουμε και του χρόνου όλοι εδω να περνας όμορφα καλη μου με ότι κανεις.. φιλακιαααα!!!! :k

      Διαγραφή
  4. Αληθώς Ανέστη Ρούλα μου. Και του χρόνου να είσαι καλά να πάρεις τα πανέμορφα αβγουλάκια της Αχτίδας μας και να φτιάξεις τα υπέροχα δικά σου. Τα λουλούδια ανάσα ζωής τα λέω και είναι υπέροχα όλα τα χρώματα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου Χρονια πολλά Χριστος Ανεστη φιλη μου.. !!! είδες τι ομορφα αυγουλακια που ζωγραφισε η αχτιδα μας;...αν ερθεις να δεις την απαντηση μου.. να πας και στο σχόλοιο της Αχτιδας πιο πανω να δεις τι ρολο παιξανε τα ζωγραφισμενα της...χι..χι..
      Αχ!! τα λουλουδια τι όμορφια απλωχερα μας προσφερουν με τα χρωματα τους .. και τα αρωματα τους!! μεγαλειο η φύση φιλεναδα μου.. να ειμαστε καλα να την απολαμβανουμε όσο μπορούμε...
      Να περνας ομορφα ΑΝΝΙΩ ΜΟΥ.. φιλακιααα! :k

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα αυγουλάκια της Αχτίδας και εξίσου όμορφα και τσαχπίνικα και τα δικά σου Σμαραγδένια μου. Και του χρόνου με υγεία και ευτυχία!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις μια πανέμορφη εβδομάδα :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Μαρινακι μου είναι καταπληκτικά απο κοντα τα αυγουλακια της η Αχτιδα ειναι ζωγραφος και αυτό αποτυπώνεται σε ότι κανει.. πρεπει να τόχεις για να τα κανεις τοσο ομορφα... !!
      Και εγώ εκανα οτι καλύτερο μπορουσα..να ειμαστε καλα Μαρινα μου.. και του χρονο να ειμαστε όλοι καλά!!!
      να περνας ομορφα ότι κανει καλή μου !! Χρόνια πολλα.!!! φιλακιααααα!!! :k
      υ.γ. συγνωμη που δεν μπορω να μπώ να σχολιασω στο μπλοκ σου.. δεν ξερω πως το πετυχα την πρωτη φορα... τωρα δεν μου ανοιγουν τα σχόλια σου...προσπάθησα πολλες φορες...να το ξερεις..!!! θα σου αφηνω αν μπορω στις ειδοποιησεις αν μου ερχονται...θα δω τι θα καταφερω.. ναι;..

      Διαγραφή
  6. Καλά, θα με τρελάνετε εσείς οι χρυσοχέρες!!! :O :P

    Οκ, τα ζωγραφιστά αυγά! ;)
    Οκ, τα πολύχρωμα, αλλά αυγά με τις πλεκτές πεταλουδίτσες, με δαντέλες και κολλάζ, πρώτη φορά βλέπω!
    Μπράβο Ρούλα! :D
    Τώρα μη μου πεις πως τσούγκρισες όλες αυτές τις ομορφιές, γιατί θα αποτρελαθώ! 8)
    Τα πολύχρωμα λουλούδια σου, έδεσαν τέλεια και με τις εξηγήσεις! ;)

    ΑΦιλάκια ενθουσιασμένα και πολύ πολύ χαμογελαστά! :k :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Μαγισσουλα μου εμεινες στα αυγα..χι..χι.. αν ομως ηξερες οτι (εκτός απο τις Αχτιδας τα αυγα που ηταν κεραμικα...χα..χα..) δεν εμεινε γερο κανενα και ναι να τρελαθεις..γιατί ο δικος μου εκανε χλεμπατσιά.χι..χι. :D > :)( πονηριά) και τσούγκριζε με το κεραμικό που δεν ξεκαθαριζε απο τα αληθινα.. μονο λεγαμε οτι ηταν παπιας το αυγό...και στο τελος το τι γελιο επεσε.. δεν λεγεται..:) τα υπολυπα αληθινα αυγουλακια.. τα πηραν μαζι τους ολοι παιδια και εγγονια...και οι καλεσμενοι μας που ηταν απο το εξωτερικο τους δειξαμε πως περναμε εδω το ΠΑΣΧΑ!!...
      Ολη η ομορφια της φυσης ειναι στα λουλουδια.. που με τα αρωματα και τα χρωματα τους μας κανουν χαρουμενους..!!
      Παντα να εισαι ενθουσιασμενη φιλεναδα μου.. σου στελνω Αναστασημα φιλακιαααα!!! :) <3 <3

      Διαγραφή
  7. Ρούλα μου, καλησπέρα σου και Χρόνια σου Πολλά. Χριστός Ανέστη.
    Υπέροχα τα λουλούδια σου μπήκαν και μοσχοβόλησαν εδώ τα πάντα.
    Μου άρεσε πολύ το τριαντάφυλλο της συμμετοχής σου στον διαγωνισμό με το Δελφινάκι μας, ήταν και μία από τις επιλογές μου.
    Επίσης τα δωράκια σου της Γεωργίας όμορφα, ζεστά, τυλιγμένα με ανθρωπιά.
    Και του χρόνου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη φίλε μας χρόνια πολλα σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λογια καθε φορα..!!
      Η Ανοιξη καθε φορα που έρχεται μας γεμιζει με τις ομορφιες της και τις μυρωδιες της..
      χαιρομαι που σου αρεσαν τα δωρακια της αχτιδας μας πραγματι ειναι πολύ πιο όμορφα απο κοντα...!!
      Να περνας ομορφα με ότι κανεις σόρυ αν αργω να περασω καποιες φορες.. αλλα καθομαι μονο το βρδυ πια στον υπολογιστή... να είσαι καλα καλο σου βραδυ θα τα πουμε..:)

      Διαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη κ.Ρούλλα
    Πολύ όμορφα και τα δικά σου αυγά και της κ.Γεωργίας
    Πολύ όμορφα και τα λουλούδια σου και μου άρεσε που έγραψες τι συμβολίζει το κάθε χρώμα
    Μου άρεσε που ξεκίνησες με το αγαπημένο μου χρώμα [χεχεχε]
    Ευχαριστώ και πάλι για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό μου με την όμορφη φωτογραφία σου με τίτλο ''ξεπροβάλλοντας''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aληθως Ανεστη Δελφινακι μου..ηθελα να σας δειξω το δωρακι της Αχτίδας μας...και τα δικα μου μαζι αφου τα κοκκινα αυγα.. ειναι το εθιμο του Πασχα.. χαιρομαι που σου αρεσαν τα λουλουδακια μου ειχα και ασπρες Ιριδες και κιτρινες αλλα κατι επαθε το τηλεφωνο μου που τις ειχε μεσα.. και δεν μου άνοιγε..
      χαρηκα και εγω που έλαβα μερος στον διαγωνισμο σου.. .. οτι εχει σχεση με λουλουδια το λατρευω..!!
      Να περνας ομορφα φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  9. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, αδερφούλα μου!
    Και του χρόνου με υγεία!
    Τα ζωγραφισμένα αυγά της Αχτίδας, μοναδικά όπως και τα πεταλουδένια δικά σου!
    Απ΄ότι είδα, ο Σμαραγδόκηπος έχει από όλα τα χρώματα!!!ΚΑΘΕ ΧΡΌΝΟ!
    Πολύ όμορφη η περιγραφή των χρωμάτων!
    Την αγάπη όλων μας!ΦΙΛΙΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη αδέρφι μου χρόνια πολλα και απο εδω με υγεια ..καθε χρονο περιμενουν τα παιδια να δουν τι θα τους φτιαξω στο τραπεζι..χα..χα.. και της Αχτιδας τα αυγουλενια δωρακια ήρθαν και εδεσαν όλα μαζι πολύ ομορφα..!!
      Οσο για τα λουλουδια μας..ειχα ακομα πολλα να βαλω αλλα κατι επαθε μετα το τηλεφωνο μου και δεν μου εβαζε αλλες φωτογραφιες... στον υπολογιστή.. χα..χα.. ειναι απο τα παλιοτηλεφωνα...
      χαίρομαι που περασατε όμορφα και του χρόνου να είστε όλοι καλα μικρή μου...!!! την αγαπη μας σε όλους σας και σε σενα πολλα φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  10. Κατ' αρχήν Χριστός Ανέστη Ρούλα μου γλυκιά! Ό,τι ποθείς κορίτσι μου γλυκό να χαίρεσαι την οικογένεια σου! Υπέροχα τα δώρα σου να τα χαίρεσαι! Και οι φωτογραφίες σου γεμάτες Άνοιξη χρώμα ομορφιά και αρώματα! Γεμάτες ζωή όπως γεμάτη ζωή ήταν και η φωτογραφία σου στον διαγωνισμό που έκανε το Δελφινάκι! Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Μαιρη μου χρονια πολλα με υγεία ..σε ευχαριστω πολύ για τις ομορφες ευχες σου.. οι γιορτες γινονται η αιτία να μαζευόμαστε οι οικογενεις που τα παιδια μας εχουν μεγαλώσει και εχουν κανει δικες τους οικογενειες αυτες οι μερες είναι για εμας τους γονεις οι πιο ομορφες !!
      Ναι φιλη μου η Ανοιξη ειναι η ομορφοτερη εποχή στην φυση.. με τα λουλουδια της και τα αρωματα της...ευφραίνει τα ματια και την ψυχή μας !! και το τριανταφυλλακι της συμμετοχής μου!!!
      Να περνας όμορφα οτι και να κανεις...φιλακιααα!!!:k

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Ρουλα Χριστός Ανέστη !!!!Και του χρόνου να είσαι καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!! Πολύ όμορφα τα δώρα της Αχτίδα ς και τα δικά σου πολύ ωραία!!! Οι φωτογραφίες σου μου άρεσαν πολύ!! Να είσαι καλά και του χρόνου με το καλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Μεταξια μου χρονια πολλα και σε σενα να χαιρεσαι τους αγαπημενους σου.. σορυ που αυτον τον καιρό δεν μπορεσα να περασω να τα πουμε..!!
      Σε ευχαριστω που περασες και για τα καλα σου λογια με τις ευχες σου χαίρομαι που σου άρεσαν αυγα και λουλουδακια... να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαα!!! :k :)

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου!
    Συγχαρητήρια για την όμορφη φωτογραφία που συμμετείχε στο διαγωνισμό! Πολύ μου άρεσαν και οι συμβολισμοί των χρωμάτων, και χάρηκα που το αγαπημένο μου χρώμα το πορτοκαλί συμβολίζει τόσο όμορφα πράγματα!
    Τα αυγά της Αχτίδας είναι πανέμορφα πραγματικά!
    Αλλά και τα δικά σου είναι υπέροχα!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Μαρία μου..χρονια πολλα !! Και μενα μου αρεσει πολύ το πορτοκαλί αυτη η τριανταφυλια.. ειναι η αγαπημενη μου..χι..χι.. και ακομα πολλα λουλουδια θα εβαζα αλλα κατι επαθε το κινητο μου και δεν μου τις περνουσε..είναι απο τα παλιοκινητά..χα..χα.. τον συμβολισμό των χρωματων πολύ καιρο ηθελα να το κανω..και βρήκα την ωρα..χι..χι..
      Τ αυγουλακια της Αχτιδας μας χανουν πολύ στις φωτογραφιες στην πραγματικότητα ειναι πολύ πιο όμορφα...
      Μαρία μου ελπίζω να περασες ομορφα το Πασχα σου.. φιλη μου να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα!!!:K :)

      Διαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά Ρούλα μου με υγεία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά Ρούλα μου με υγεία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Κατρίνα μου χρονια πολλα σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχες σου και που περασες απο εδώ.
      Nα περνας όμορφα ότι και κανεις θα τα πουμε.. φιλακιααα ... :)

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά αγαπημένη και του χρόνου να είσαι καλά και να φτιάξεις τέτοια υπέροχα αυγουλάκια που μαζί με τα αριστουργήματα της Αχτίδας στόλισαν το χώρο σου υπέροχα !!! Τα λουλούδια πανέμορφα !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρανια μου Χριστός Ανεστη χρονια πολλα αυγα ...λουλούδια ειναι αυτα που σηματοδοτούν το Πασχα φιλη μου..!!
      Μα είδες τι ομορφα τα αυγουλακια τη; Αχτιδας;..σαν αληθινά ηταν.. και η ζωγραφική επανω τους τι χέρια που τα φτιαχνουν εξ αλλου ειναι ζωγραφος η Αχτίδα μας.. ελπίζω να πέρασες ομορφα τις Αγιες μερες αυτες και του χρονου να εισαι καλα και να εισαι εδω..φιλακιααααααα!! :) :D

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα κι από εδώ! :)
    Πραγματικά μ΄αρέσουν πολύ οι εγγραφές που έχουν μέσα πραγματικά στοιχεία ή φώτο από τη ζωή του ιστολόγου...
    Το δικό σου ξεχειλίζει πραγματική ζωή!!!

    (Ξανασκέψου το παιχνίδι με χιούμορ που τόσο αγαπάς...!).

    Χάρηκα που δόθηκε η αφορμή να μιλάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Λυγερή μου προσπαθω να βαζω φωτογραφίες απο τις δικες μου..αν αυτό ειναι δυνατόν ..δεν θυμαμαι αν εχω γραφτεί στο μπλοκ σου.. θα το τσεκαρω την επομενη φορα που θα σε επισκεφτώ ναι;...
      σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια....όσο για το παιχνιδι...ποτε δεν λέω ποτέ...για τίποτα.. απλα μου αρεσει να χειροκροτώ τα ωραια..!!! χι..χι.. και εγω χαρηκα που θα ανταλαζουμε επισκεψεις ..φιλαακιααααα!!!:D

      Διαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά!!!
    Τα αυγουλάκια είναι φανταστικά και του χρόνου!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες κι ευχαριστούμε για τις πληροφορίες που μας έδωσες για τα χρώματα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aληθως Ανεστη Μαρία μου χρονια πολλα ..συνδυαζονται τόσο τα λουλουδια ..τα αυγα.. με τις μερες του Πασχα.. η Ανοιξη αυτον τον καιρό ειναι στα καλύτερα της φιλη μου.. και εγω αυτό τι συνβολιζει το καθε χρωμα.. ηθελα να το γραψω καποτε.. και δεν εβαλα και όλλα τα χρωματα.. ειχα και αλλα λουλουδια αλλα δεν είχα όλα τα χρωματα..!
      Να είσαι καλα και του χρόνου να ξαναγιορτασετε το Πασχα..!!! φιλακιααα!!! :D

      Διαγραφή
  18. Όμορφες οι εικόνες σου όπως και η περιγραφή τους Ρούλα μου.Χριστός Ανέστη και του χρόνου.Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Μαρία μου χρονια πολλλα ...πέρασε και το Πασχα..με τα αυγουλακια του και όλα του τα καλα..τις μαζώξεις..των οικογενειων...το πολύ φαγητό..και οτι αλλο συνοδευει αυτην την μέρα.. τα λουλουδακια ομως ακομα ειναι εδω και μοσχομυριζουν...
      Σιγα σιγα.. επανερχόμαστε στην καθημερινότητα μας..να περνας όμορφα οτι και να κανεις ..φιλακιααα!!:) :D ΄

      Διαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά Ρουλάκι μου, να είστε όλοι καλά και να περνάτε τόσο όμορφα στις μαζώξεις σας!
    Σε φαντάζομαι γέλιο που θα έριξες με τα... άθραυστα αυγά της Αχτίδας (τι φανταστικές δημιουργίες!) και με τους φιλοξενούμενους σας. Κι ύστερα, να παίρνεις σβάρνα τις γλάστρες με το κινητό σου και να φωτογραφίζεις ασυστόλως :-)
    Θαυμάσια και συμβολική η φωτογραφία σου με το τριανταφυλλένιο μπουμπούκι!
    Κλέβω ένα κλαράκι δυόσμο απ' τη φωτογραφία σου και σε γλυκοφιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αληθώς Ρούλα μου!!!Τι ομορφιές είναι αυτές!!!καιτου χρόνου με υγεία!!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή