Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Μια φωτογραφία - ένα ποίημα..!!!

Για άλλη μια φορά παρεούλα μου επικαλούμαι..κείμενα που αλίευσα...από το περιοδικό συγκεκριμένου κρητικού 
σούπερ μάρκετ..
Γράφει  φωτογραφίζει και επιλέγει η ΕΦΗ ΨΙΛΑΚΗ.! 
Είναι κάποιοι άνθρωποι προικισμένοι να ποιούν..τους λατρεύω ζηλεύοντας.!!!

Μια δέσμη από χρώματα στο βάζο του χρόνου.

Απλά πράγματα όλα.
Η τάξη τους είναι φροντισμένη από το χέρι σου.
Μια δέσμη από χρώματα στο βάζο του χρόνου.
Αλλωστε τι θαρρείς πως στο βάθος  είναι η ποίηση;
Είναι η γύρη των πραγμάτων του σύμπαντος.
Η γύρη σε πράξεις,
η γύρη σε οδύνη,σε φως, σε χαρά,σε αλλαγές,
σε πορεία, σε κίνηση.
Η ζωή και η ψυχή σε αιώνιο καθρέφτισμα μέσα στον χρόνο.
Τι νομίζεις λοιπόν κατα βάθος η ποίηση είναι;
Μια ανθρώπινη καρδιά φορτωμένη όλο τον χρόνο. 
Νικηφόρος Βρεττάκος.

Να εγγίσω  μόνο τον λόγο!


Κύριε,συγχώρεσε με που τόλμησα
να πάρω στα χέρια τον λόγο Σου.
Αφού δεν είμαι έτοιμος να παραδώσω 
το αγαπητό μου σώμα,δεν μπορώ
να κρατήσω στα χέρια το πνεύμα 
του σώματος, τα υπερούσια λόγια.
Λόγε, ολόκληρη η ζωή
πληρώνει την αλλαγή
της ουσίας σε λόγον,
τη στιγμή της μεταμόρφωσης.
Κύριε, ελέησον μου την χαρά
να εγγίσω μόνο,μιλώντας τον λόγο.
Ζωή Καρέλλη.

Κάτι λάμπει θαρρώ 
μέσα στα σύννεφα,
ακόμη και μέσα στις πέτρες.

Κάτι λάμπει θαρρώ μέσα τα σύννεφα, ακόμη και μέσα στις πέτρες.Γιατί μες απ όλα περνάει ένα δίχτυ ζωής, μια πορεία κόσμων γιατί τα πράγματα όλα είναι η αγία ύλη, η γιομάτη στο βάθος της από θείους κεραυνους και τριαντάφυλλα.
Νικηφόρος Βρεττάκος.



Δεν αντέχω τα παράθυρα χωρίς θέα.

Είμαι ένας απλός,καθημερινός, αισιόδοξος άνθρωπος.
Αλλά, δεν αντέχω τα παράθυρα χωρίς θέα.
Τα παράθυρα βρίσκονται εκεί για να ταξιδεύουν την ματιά.
Για να ανακαλύπτουν ορίζοντες.
Για να υπόσχονται το "παραπέρα"
Για να λούζουν στο αληθινό φως τ άδεια δωμάτια.
Για να φτιάχνουν σκιές με χρώμα πάνω στους λευκούς τοίχους... 
Οδυσέας Ελύτης. 


Το λάτρεψα  αυτό το ποίημα του μεγάλου μας ποιητή...θαρρείς και με περίμενε εκεί να το διαβάσω .και εννοείτε  ότι..δεν το ήξερα...
και κοίτα να δεις.....πως μέχρι τώρα όλα μου τα παράθυρα είχανε θέα...!!! 
Μου άρεσαν όλα... και θέλησα να τα μοιραστώ μαζί σας.!!! 
Να είστε όλοι καλά να έχετε μια όμορφη εβδομάδα...να προσέχετε  τον εαυτό σας.. και να μην ξεχνάτε.. όσα χαμόγελα χαρίζετε.. θα γυρίσουν σε εσάς πολλαπλάσια.. το ίδιο και η αγάπη..!!!
Σας ευχαριστώ πολύ.. που περνάτε και τα λέμε..


  




49 σχόλια:

  1. Πολύ μπροστά μου φαίνεται αυτό το σούπερ-μαρκετ σας!!! Τόση ποίηση μέσα σ'ένα τεύχος!!!!
    Καλά έκανες και αλίευσες τα ποιήματα για να τα μοιραστείς μαζί μας, Ρούλα μου!! Είναι πολύ ωραία!!
    Φιλιά, καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως ειναι πολύ μπροστα Μαριαννα μου.. βγαζει ενα τευχος καθε Πασχα ΚΑΙ Χριστουγεννα.. και έχει μεσα παρα πολλα θεματα πολιτιστικού περιεχομενου γυρω απο την παραδοση και ότι άλλο ποιοτικο μπορει να ανεβασει το επειπεδο των πελατων του..χαιρομαι που σου αρεσε φιλη μου..να περνας όμορφα φιλακιααα :)

      Διαγραφή
  2. Ακριβώς ότι λέει και η Μαριάννα.... μπράβο σε αυτούς που το σκέφτηκαν γιατί είναι και πολύ πρωτότυπο για τεύχος σούπερ μάρκετ και είναι και πολύ ωραία !!!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα φυλάω τα τευχη του συγκεκριμενου σουπερ μάρκετ Χαλκιαδάκη Ρανια μου που βγαζει καθε γιορτες..και τα μοιραζει τους πελάτες του.. έχουν πολύ ενδιαφέροντα θεματα... υπαρχει και στην Αθηνα το συγκεκριμένο σε δυο περιοχες...χαρηκα που σου αρεσε φιλη μου...καλή εβδομαδα και σε σενα.. να περνας όμορφα φιλακιααα :)

      Διαγραφή
  3. Ρούλα μου, θα γραφτώ συνδρομήτρια του περιοδικού του σούπερ μάρκετ! Χα, χα. Υπέροχα ποιήματα, ειδικά αυτό του τεράστιου Ελύτη. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..δεν χρειάζεται να το κάνεις Μια μου το μοιραζουν απο το σουπερ μάρκετ στις γιορτες.. δυο φορες τον χρονο.. γιατί είναι ενα ολοκληρομενο περιοδικό...δεν κανει διαφημηση στα προιόντα του.. απλα ενοιμερώνει τους πελατες του.. για την πρόοδο των καταστηματων του.. και το εμπλουτίζει με πολύ ωραια κειμενα και φωτογραφίες απο την Κρητική γη.. και τις παραδόσεις της...
      Ειδες ποσο ομορφο αυτο το ποιήμα με τα παραθυρα του Ελυτη;..πρωτη φωρα το διαβασα...χαιρομαι που σου αρεσε και σενα.. να περνας όμορφα.. φιλακιααα :)

      Διαγραφή
    2. Εδώ μπορείς να το ξεφυλισεις...https://www.fylladio.gr/xalkiadakis-prosfores-super-market/

      Διαγραφή
  4. Από ένα περιοδικό του σούπερ μάρκετ πολύ πρωτότυπο να γράφουν ποιήματα,γεμάτα με νόημα μέσα σ'ένα κόσμο που τα πάντα πάνε να τα ποδοπατήσουν και να ξεχαστούν.Μπράβο τους και πολύ καλά έκανες και μας τα παρουσίασες,να΄σαι καλά Ρούλα μου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες Μαρία μου.. χρονια αυτοτοπεριοδικό κυκλοφορεί εδω δύο φορες τον χρόνο και εχω αρκετα τευχη του.. που νόλο και κατι ενδιαφέρον ποιοτικό...εχουν να διαβασεις..γυρω απο τις παραδοσεις .. υπεροχα κειμενα θα προσπαθω να βαζω ότι καλυτερο προβάλουν ...χαιρομαι που σου άρεσε.. και ναι φιλη μου..δεν ειναι όλα χαμενα ακομα υπαρχουν ανθρωποι που εκτιμάνε τις αξίες..
      Να περνας όμορφα .. φιλακιααααα..:)

      Διαγραφή
  5. Aπό αυτό εδώ το παράθυρο, windows , με την υπέροχη θέα όλων υμών και ημών, σε συγχαίρω και εσένα και το σούπερ μάρκετ!
    Είναι όλα τα κείμενα όμορφα, αλλά πιο πολύ μένω στα δικά μας παράθυρα εδώ, με την πιό όμορφη θέα!
    ΌΜΟΡΦΟΙ άνθρωποι, πίσω από παράθυρα με την πιό όμορφη θέα!Μ ε ψυχές που επικοινωνούν!
    Καλημέρα!ΚΑΛΗ και ευλογημένη εβδομάδα!!!!φιλιά πολλά σε όλη την παρέα σου!!!!! Είναι σαν να ζούμε ποίηση κι ας μην έχει ρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως είναι όπως το λες καρντάση μου η θέα αυτη που εχουμε μπροστα μμας καθε φορα... που παταμε ένα κουμπακι για να ανοιξει η οθονη (παραθυρο) και να διαβασουμε της ψυχης τα όμορφα καθε φορα...νιώθουμε ότι αυτα τα παραθυρα μας έχουν ενωσει σε μια μεγαλη παρεα.. και η επικοινωνια αυτη μεταξυ μας...ειναι τα καλυτερα παραθυρα του κόσμου..χα..χα..
      Και .....Τι νομίζεις λοιπόν κατα βάθος η ποίηση είναι;
      Μια ανθρώπινη καρδιά φορτωμένη όλο τον χρόνο... οπως λέι και ο ποιητης..!!!!
      Ας ποιήσουμε λοιπον.. ε;...να περνας όμορφα αγαπημενο μου... φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα καλή μου Ρούλα
    Μας απογείωσες με τα ποιήματα που αλίευσες!!!!
    Θα τα πούμε ελπίζω πολύ σύντομα

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιώ μου νομίζω ότι κατι τετοιες αλιευσεις οχι μονο αξιζουν ...αλλά ειναι και επιβεβλημένες να γινονται..οπου και όποτε μας δινετται η ευκαιρία.. μας ανεβαζουν λιγο ψηλότερα...που λέει με το τραγουδι ..αγαπη μου να είσαι καλα θελω .. εδώ θα είμαι..φιλώ σε...!!<3

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκιά μου και τι να πω..τι σούπερ μάρκετ είναι αυτό..υπόδειγμα μάλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ειναι ενα απο τα καλύτερα της Κρητης νομιζω..και δυο φορες τον χρονο φιλεναδα βγαζει αυτο το περιοδικο.. με πολύ ωραια ποιοτικα κειμενα γυρω απο τις παραδοσεις μας και προπαντως της Κρητης βεβαια... εεε λογικο ειναι.. διαβαζοντας το καθε φορα όλο και κατι θα βρω και με χαρα μου να το μοιραστω μαζι σας.. να παερνας όμορφα αχτιδα μου καλο σου μηνα... φιλακια .....

      Διαγραφή
  8. Αυτό είναι σούπερ μάρκετ! Όχι σαν εκείνο που πηγαίνουμε εμείς και στο περιοδικό του το πιο ενδιαφέρον που μπορείς να βρεις είναι οι προσφορές δύο σε ένα!
    Εν τω μεταξύ, με έχει φάει η περιέργεια ποιο σούπερ μάρκετ είναι!
    Μην μου πεις όμως!
    Να κάνω μια μαντεψιά;
    Μήπως είναι αυτό για το οποίο έκαμες τη διαφήμιση;
    Όπως και να έχει, όποιο και να είναι τα θερμά μου συγχαρητήρια για το έντυπό του!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά...μάγα είσαι αρτίστα μου;χα..χα.. αυτό ειναι και καθε φορα που βγαινει το περιοδικό αυτό... δυο φορες το χρονο εχει τα καλύτερα μεσα απο φωτογραφίες μεχρι ποιηση κειμενα και ότι άλλο μπορει να θεωρηθεί ποιότητα φιλεναδα..με βγαζει πολλες φορες απο την δυσκολη θέση..όταν δεν έχω κατι να γραψω εγώ.. η δεν έχω χρονο...
      Και ότι όμορφο βρισκω και νομιζω οτι θα σας αρεσει με χαρα το μοιραζομαι εδώ.. σου αφηνω εδω το λινκ του να το ξεφιλυσεις..χα..χα..https://www.fylladio.gr/xalkiadakis-prosfores-super-market/....φιλακιααααα!!! :)

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Σοφάκι μου η ποίηση ειναι γι εκεινους που την αγαπανε..το μέσον να ταξιδευουν μεσα από αυτην σε ΄κοσμους που ανεβάζουν τον ανθρωπο ενα βήμα πιο ψηλά φιλη μου...ετσι το βλεπω εγω και γι αυτό βρισκοντας την σε αυτές τις σελίδες του περιοδικού ενος σουπερ μαρκετ είδα πως και στην πεζή πραγματικότητα μας μπορουμε να γινουμε κοινωνοι της...
      Να περνας ομορφαμε τα κορίτσια σου Σοφακι μου καλο μηνα φιλακιαααα!!:)

      Διαγραφή
  10. καλημεραααααααααααααααααααααα
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σου πω καλησπέρα τετοια ωρα και μερα που σου απαντώ στο σχόλιο σου συγνωμη για την αργοπορια να περνας ομορφα και να εχεις ενα ομορφο μηνα.. καλο σου βραδυ..!!

      Διαγραφή
  11. Και να σκεφτείς ότι εδώ στας Αθήνας, ακόμα σερβιέτες και προσφορά φέτα βαρέλι, φιλοξενούν τα έντυπα των σούπερ μάρκετ. Πολύ έντεχνους σας βρίσκω Ρουλάκι μου, μπράβο στον φιλοαναγνώστη επιχειρηματία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε ναι είμαστε Κανελλακι μου.. διατι να το κρυψωμεν άλλωστε..χα..χα.. περα απο την πλακα αγαπη μου.. καθε τευχος του κ.Χαλκιαδάκη.. ειναι η επωνυμια του σούπερ μάρκερτ.. και ειναι το σούπερ που είχα κανει την διαφήμηση ...χι..χι...εχει μεσα πολύ ψαγμενα κειμενα για τα πολιτιστικα αυτου του τοπου ..με ξελασπωνει σε περιπτωσεις που δεν έχω κατι να πώ.. αφηνω να μιλήσουν εκεινοι που εχουν το ταλεντο γι αυτό.. και χαιρομαι Κανελλακι μου που το μοιραζομαι μαζι σας.. η ποιηση μας ανεβαζει ενα βημα πιο πανω νομίζω...αν θελεις να δεις τι ειναι αυτο το περιοδικό..που βγαινει δυο φορες τον χρονο στις γιορτες...δες εδώ.. https://www.fylladio.gr/xalkiadakis-prosfores-super-market/
      Να εισαι καλα αγαπη μου και χαρηκα πολύ που τα ειπαμε να εχεις ενα ομορφο μήνα Κανελλακι μου.. φιλακιααα!!<3

      Διαγραφή
  12. Μπράβο στους ιδιοκτήτες τους σούπερ μάρκετ που είναι και κουλτουδιάρηδες! Τα φιλιά μου Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως τους αξιζουν επαινοι Σωτηρια μου για αυτην την προσπαθεια τους να δημοσιευουν κειμενα και ποιηση..
      ανεβαζοντας τους αναγνωστες και πελατες του.. λιγο παραπανω τις γνωσεις τους.. γι αυτον τον λόγο θελησα να το μοιραστω μαζι σας φιλη μου.!!!
      Να περασεις ενα ομορφο και χαρούμενο μηνα με τα κοριτσια σου Σωτηρία μου φιλακιαα!! :)

      Διαγραφή
  13. Να μεταφέρεις τα συγχαρητήρια μας στους ιδιοκτήτες του σούπερ μάρκετ Ρουλίτσα μου.
    Μπράβο για την ευαισθησία τους και την καλλιέργεια τους.
    Παραγγελίες κατ' οίκον κανουν;
    Περνάει που περνάει το καράβι τόσο κοντά από το σπίτι σου, βάζε μέσα και τα ψώνια να μας τα στέλνεις 🤣🤣🤣😂😂😂😂
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεταφερω φιλεναδα οντως ειναι πρωτοπόροι σε αυτον τον τομεα.. δυο φορες το χρονο βγαζουν αυτό το περιοδικό που ειναι γεματο από ποιοτικα κειμενα και ότι εχει σχεση με τις παραδοσεις..τα μαζευω χρονια τωρα και όταν τα ψαχνω.. όλο και κατι πολύ ενδιαφερον θα βρω...να το μοιραστω μαζι σας...και χαιρομαι που σας αρεσει ...!
      Μωρε ας περνουσε το καραβι για Θεσσαλονικη από εδώ και θα εβλεπες .. τι να σου κανω που κοψανε το δρομολόγιο..χα..χα.. αν θελεις παντως να ριξεις μια ματια δες εδώ Ρενα μου...https://www.fylladio.gr/xalkiadakis-prosfores-super-market/
      Να περνατε ομορφα και να εχετε εννα χαρουμενο μηνα.. φιλακιααα σε όλους σας!!! <3

      Διαγραφή
  14. Κι έλεγα ότι στην πρωτεύουσα είμαστε πιο προχωρημένοι ακόμη και τα Μάρκετ...Κοίτα τώρα κουλτούρα!!
    Μπράβο στον επιχειρηματία και σε σένα που μας τα μεταφέρεις και απολαμβάνουμε
    Κι εγώ αγαπώ τα παράθυρα με θέα!
    Καλή σου εβδομάδα
    Φιλιά πολλά Ρουλίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμ είδες καμια φορα Αννιώ μου; στην επαρχία ακομα και τα σουπερ μαρκετ..και συγκεκριμένα του κ. Χαλκιαδάκη... του οποιου είχα κανει και την διαφημηση πριν ενα χρονο...βγαζουν περιοδικα που προωθούν την ποιότητα και αναβαθμίζουν την γνωση μας..
      Αχ αυτα τα παραθυρα φιλη μου όταν εχουν θέα ε;
      Να περνας ομορφα.. Αννιώ μου καλό μηνα ... φιλακιααααα!!!<3

      Διαγραφή
  15. Οπως πάντα μας εκπλήσσεις με τις ανακαλύψεις σου, Ρούλα μου! Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που το κανω αν είναι ευχάριστο Ευγενία μου ακομα καλύτερα.. Τα σουπερ μαρκερ Χαλκιαδακης έχουν αυτα τα πριοδικά στα καταστηματα τους που τα βγαζουν δυο φορες τον χρόνο..
      να περνας όμορφα και εσύ φιλη μου με ΄'οτι κανεις.. να εισαι καλα και να εχεις ενα χαρούμενο μηνα .. φιλακιααααα!!! :)

      Διαγραφή
  16. Τι θησαυρός είναι αυτός Ρούλα μου!!!
    Εδώ στα δικά μας σουπερ μάρκετ ούτε τετράδιο για να γράψουμε δεν έχουν!!!
    Τα συγχαρητήριά μου και κάλα έκανες και μας το έδειξες!!!μπράβο τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Δεσποινα μου..αυτο το περιοδικο που γβαινει υο φορες τον χρονο Πασχα και Χριστουγεννα υπαρχει στα ταμεια του Δουπερ μαρκετ Χαλκιαδακη.. και το παιρνουν οι πελατες του..
      Ειναι ενα να μην σου πω το μοναδικό περιοδικο που δημοσιευει..τοσο ομορφα κειμενα και πολλα ειναι απο την παραδοση του τόπου μας συνηθως βαζει οτι εχει ξεχαστεί στον χρονο με πολύ ομορφες φωτογραφίες απο την φυση της Κρητης πιο πολύ.. αν δεν βαριεσαι ξεφυλισε το εδω να δεις..https://www.fylladio.gr/xalkiadakis-prosfores-super-market/
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. καλο μηνα να εxεις φιλακιαααα!!:)

      Διαγραφή
  17. Καλημερα Ρούλα μου!
    Πολυ πρωτοπόρο το σούπερ μάρκετ της Κρήτης!
    Οι φωτογραφίες τόσο όμορφα συνδυασμένα με τα υπέροχα ποιήματα !
    Μου άρεσε πολυ ο στίχος του Ελυτη!!
    Σε ευχαριστώ που το μοιραστικες μαζί μας!!!
    Καλη και χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!!
    Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπερα απο μενα τετοια ώρα που σου γραφω σχόλιο Δημητρα μου..χαιρομαι πολύ που σου αρεσε αυτο που ειδες εδώ...και εσύ που έχεις τοση εμπειρία με την φωτογραφία χαιρομαι που το είδες και το επικροτείς..
      Και μενα ο στιχος του μεγαλου μας Ελυτη.. ηταν απο τα ποιηματα που μιλησαν στην καρδια μου...!!
      Να περνας όμορφα φιλη μου και να έχεις ενα χαρούμενο μηνα...!!!φιλακιαααα!!!!:)

      Διαγραφή
  18. Για να λούζουν στο αληθινό φως τ άδεια δωμάτια.
    Για να φτιάχνουν σκιές με χρώμα πάνω στους λευκούς τοίχους..Εγώ θα σταθώ σ.αυτές τις φράσεις Ρουλίτσα μου που είναι γεμάτες απο φώς και χρώμα απο τον αγαπημένο μας ποιητή Ο.Ελύτη.Πολλά φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες τι όμορφος στιχος Μαρία μου; και μονο οτι τον εχει γραψει ο μεγαλος μας Ελυτης.. οταν τον διαβαζεις παιρνει αλλη διασταση στα ματια σου... δεν το ήξερα το συγκαίκριμενο ποιήμα.. και χαρηκα όταν το διαβασα μεσα στο πριοδικό που βγαζει το σουπερ μάρκετ του Κ. Χαλκιαδακη.. εχει μσα πολύ ενδιαφέροντα αρθα και κειμενα ..όπως και πολύ ομορφες φωτογραφίες ..παντα κρταω αυτα τα τυχη.. δημοσιευουν ποιοτιτα και παραδοση..
      Να περνας όμορφα φιλη μου...να έχεις ενα χαρουμενο μηνα.. φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Μαρία Ελενα μου σε ευχαριστω πολύ να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτεραα.. καλο μηνα να έχεις φιλακιααααα!!!:)

      Διαγραφή
  20. Θυμάμαι μια- μια τις αναρτήσεις Ρούλα μου που σε "ενέπνευσε" αυτό το εκλεκτό σούπερ- μάρκετ! :D
    Σπάνια καταλαβαίνει κανείς, πως τροφή δεν χρειάζεται μόνο το σώμα αλλά και το πνεύμα μας! :P
    "Τι νομίζεις λοιπόν κατα βάθος η ποίηση είναι;
    Μια ανθρώπινη καρδιά φορτωμένη όλο τον χρόνο".
    Νικηφόρος Βρεττάκος, απ΄ τους αγαπημένους μου! :)
    Ευχαριστούμε για την εξαιρετική αυτή τροφή! ;)
    ΑΦιλάκια με πολύ αγάπη! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ειναι Μαγισσουλα μου..καλη ειναι η τροφή του σωματος αλλα και η τροφη του πνευματος ειναι αυτή που θα συμληρωσει την ολοκληρωση μας μυαλου με σωμα μας μας.. και μονο τα ομορφα που αποκομιζουμε οταν βρισκουμε τετοια ομορφα ποιητικα διαμαντια ειναι κέρδος μας..!!:)
      Χάρη σε αυτο το σουπερ μαρκετ (του οποιου ειχα κανει και την διαφημηση μια φορα πέρσι) εχω μαθει πολλά πραγματα γυρω απο την παραδοση της Κρητης και όχι μονο...!!!αν θελεις να το ξεφυλισεις θα το βρεις εδώ..https://www.fylladio.gr/xalkiadakis-prosfores-super-market/
      Χαίρομαι πολύ που σου αρεσε φιλεναδα..και εμενα πολύ γι αυτο θελησα να το μοιραστω μαζί ας..
      Να περνας ομορφα και να έχεις ενα ομοφρο και χαρούμενο μηνα.. φιλακιαααα!!! :) <3

      Διαγραφή
  21. Τι σούπερ μάρκετ είναι αυτό, Ρούλα μου;;; Εμείς, στο δικό μας, λέμε ποίημα καμιά φορά τις προσφορές...
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα σούπερρρρρρ ...σουπερ μαρκετ Αλεξανδρα μου είναι..και οντως αξιζει να προβαλεται και εκτος απο τις πολύ καλες τιμές του προσπαθεί μεσο αυτο του περιοδικού να ανεβάζει (ενώ τις τιμές του τις κατεβαζει..χα..χα..)και το ποιοτικό επίπεδο μας με τα κειμενα που δημοσιευει..!!!
      Να περνας όμορφα και εσύ ότι και να κάνεις.. φιλακιαα..!!! :)

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητήρια στο πρωτοποριακό σούπερ μάρκετ αλλά και σε εσένα Σμαραγδένια μου που φρόντισες την πνευματική μας τροφή αναμεταδ´ιδοντας διαμάντια της ελληνικής ποίησης για να ανοίξουν τα παράθυρα της ψυχής μας προς τη θέα . Καλό μήνα Ρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ εκ μερους τους Χρυσάνθη μου και ας μην τον ξερω προσωπικα τον συγκεκριμένο επιχηρηματια.. και από που άλλωστε...ε; απλα εχουν πολύ καλες τιμες η αλυσίδα των σουπερ μαρκετ που έχει σε όλη την Κρητη βγαζοντας αυτό το περιοδικό μας ανεβαζει και εμας τους πελατες του..ενα σκαλί παραπανω στις γνώσεις μας γυρω απο την κολτούρα και την παραδοση μας φίλη μου.. να περνας όμορφα και να έχεις ένα όμορφο μηνα...φιλακιαααα....:)

      Διαγραφή
  23. Ολες σου τις αναρτήσεις τις απολαμβάνω, Ρούλα μου, αυτή εκτός από απολαυστική , φώτισε και την ψυχή μας .....Συγχαρητήρια στον ξεχωριστό επιχειρηματία ιδιοκτήτη αυτού του Σούπερ Μάρκετ !!! Εκανε κάτι πρωτοποριακό και άξιο θαυμασμού , μακάρι να βρεί μιμητές !!!Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειαζόμαστε Κλαυδία μου και λιγο να αναβασουμε τις ψυχες μας με οτι μπορούμε και αφου βρηκα σ αυτο το περιοδικό τα ομορφα των ποιητων μας.. η χαρα μου ηταν να τα μοιραστω μαζι σας.. να αιφρανθει η καρδούλα μας.. φιλεναδα.. το σουπερ μαρκετ του κ Χαλακιαδακη..Εχει και στην Αθηνα με πολύ καλα κρητικά προιοντα.. σου αφηνω εδω την σελιδα τους να τις ριξεις μια ματια...https://www.fylladio.gr/xalkiadakis-prosfores-super-market
      Να περνας ομορφα Κλαυδια μου με οτι και να κανεις καλο σου βραδυ...φιλακαιαααα!!

      Διαγραφή
  24. Ρουλίτσα μου πολύ ευχάριστη έκπληξη, συγχαρητήρια στον ιδιοκτήτη!

    Ποιητικά φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. what supermarket is this, my coat ??? we, in ours, say poem sometimes the offerings ...

    หนังเกาหลี

    ΑπάντησηΔιαγραφή