Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

ΒΙΒΛΙΩΝ ...ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ..!!

Εεε  ναι ζήλεψα  όταν είδα την ανάρτηση της ..Πέτρας  όταν μας  έδωσε προτάσεις για βιβλία.. 
Οπότε  όπως καταλάβατε μια τέτοια λίστα προτάσεων θα δείτε και εδώ..
Γιατί τι είναι το καλοκαιράκι; μπανάκι..ξαπλώστρα και.....διάβασμα..!!!!! 
Και να μου επιτρέψετε  να σας συστήσω πρώτο και καλύτερο..(αν δεν παινέψουμε την γειτονιά μας εμείς  ποιος άλλος θα το κάνει;..
Εεεεε ναι το καταλάβατε ( έξυπνα μου εσείς)  πως πρόκειται...για το βιβλίο της αγαπημένης μας ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ  θα σας πω ..αν και οι περισσότεροι θα το έχετε πάρει είδηση ότι κυκλοφόρησαν  οι ( Ιστορίες της διπλανής  κρίσης )
Ιστορίες, γραμμένες με τον δικό της μοναδικό τρόπο.. με αυτόν ακριβώς που την αγαπήσαμε όλοι εμείς που μπαίναμε στο απάγκιο της να μας φιλέψει της ψυχής της  τα όμορφα..!!! 
Καλοτάξιδο για άλλη μια φορά η ευχή μας..!!!! 
βέβαια η παρουσίαση μου δεν συγκρίνεται  με της  Αριστέας για ποιο όμορφα  λόγια εκεί θα πάτε...να δείτε τι ωραία που τα γράφει..!!!
Και αφού είπαμε τα του οίκου μας ... να σας προτείνω ..αν δεν τα έχετε διαβάσει...τα διαβασμένα μου......!!!
Του Κώστα Κρομμυδά το...
(Στο Παρίσι, μια γυναίκα με μυστηριώδες παρελθόν γράφει την τελευταία λέξη σε ένα γράμμα με άγνωστο παραλήπτη...)
Της  Νικόλ-Αννας Μανιάτη το..
(Ενα εφιαλτικό δίλημμα ορθώνεται απειλητικά στην ζωή της γιατρού Αννας  Παπαδάκη.. που την ωθεί να καταπατήσει τον ιερό όρκο του Ιπποκράτη που με τόσες θυσίες  και κόπους είχε δώσει....)
Της Ελένης Γαλανού το...

(Αθήνα 2016 η Ροζαλία, μια ογδοντάχρονη  γυναίκα, ζει μόνη σε μια παλιά μονοκατοικία στην Αθήνα. Ενα πρωί ανακαλύπτει στην ράχη της βιβλιοθήκης της ένα ξεφτισμένο ημερολόγιο...)
Της Ιωάννας Νοταρά το...
(Αννα κατάλαβες;  Οχι.. η εξάχρονη Αννα  δεν είχε καταλάβει, αλλά δεν τολμούσε να ρωτήσει γενικώς!  Μεγαλώνοντας, θα αποπειραθεί να θάψει μέσα της βαθιά τις θλιμμένες μνήμες  και να κυνηγήσει τα όνειρα της..!!
Ναι  έχω και αδιάβαστα.. .. που  θα σας τα προτείνω όταν έρθει ο καιρός τους...
Να  έχετε μια όμορφη εβδομάδα όλοι σας.. να  είστε καλά .. να  απολαμβάνετε την κάθε στιγμή σας..με ένα χαμόγελο...
Σας ευχαριστώ πολύ για τον πολύτιμο χρόνο σας!!


48 σχόλια:

  1. Ω! Ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες! Αν και δεν έχω διάθεση τελευταίως για διάβασμα. Ή για να το θέσω καλύτερα, δεν έχω την απαραίτητη ησυχία!
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου για να κάνουμε κάτι που θέλουμε.. πρέπει να έχουμε και χρόνο να τον αφιερώσουμε στον εαυτό μας.. και ΄σε καταλαβαίνω απόλυτα.. και πως να την βρεις βρε φιλενάδα; και ακόμα είσαι στην αρχή... για ρώτα και κατά δω...χα..χα..!!
      Να κανεις ότι έχεις διάθεση..γιατί αυτό είναι το μυστικό της απόλαυσης!!! να περνάς όμορφα φιλενάδα ότι και να κάνεις .. φιλάκιαααα..!!! :)

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για τις όμορφες προτάσεις. Να δούμε τι θα πρωτοδιαβάσω φέτος το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια ότι ο χρονος μας είναι λίγος και τόσα πολλα αθυτα που θελουμε να κανουμε!! ομως το βιβλίο είναι παντα εκεί και περμενει Μία μου .. οποτε εχουμε καιρό..θα μας αποζημειώσει για τον χρόνο που θα του αφιερώσουμε.. να περνας όμορφα ότι και ν ακανεις.. φιλακιααα!!:k

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ρουλάκι μου και καλή εβδομάδα
    Πολύ όμορφα μας παρουσίασες τις βιβλιοπροτάσεις σου
    Η Μαρία μας θα έχει τη στήριξη όλων μας είναι αξιαγάπητη

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eτσι ακριβώς Ελένη μου το βιβλίο της Μαρίας μας αξίζει να το έχουμε όλοι μας.. είναι τόσο αληθινές οι ιστορίες της!!! ότι γραφει είναι μεσα στην πραγματικότητα..και με το χιούμορ της σε κανει να θελεις να μην αφησεις το διαβασμα..!!! συμφωνώ και επ αξανω με την στηριξη εξ αλλου την αγαπαμε όλοι μας..!!! αντε και στο δικο σου με το καλο αγαπη μου να είσαι καλα Λενιω μου.. φιλώ σε ♥♥♥ :k

      Διαγραφή
  4. ευχαριστουμε!!!καλημερα!!ωραια προταση!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα διαβασεις οταν μπορέσεις της Κανελλάκη Ιριδα μου είναι απο τα βιβλία που θα σου μεινουν στην ψυχή... οι μικρες ιστοριες της τόσο αληθινες!!!! να περνάς όμορφα φίλη μου..καλο σου βράδυ.. φιλακιαααα!!! :k <3

      Διαγραφή
  5. σε ευχαριστούμε για τις ιδέες!!!σίγουρα αργα ή γρήγορα θα κάνει την εμφάνιση του το καλοκαιράκι κ θα χρειαστούμε ένα καλό βιβλίο για χαλάρωση στην ξαπλώστρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς Λίτσα μου ένα βιβλιο θα μας κανει συντροφια στην ξαπλώστρα.. και αν αυτό ειναι οι ιστορίες της διπλανης κρίσεις τη; Κανελλακη θα σου φερει εκτος απο τον προβληματισμο και πολλα χαμόγελα...και ειναι αυτά που έχουμε αναγκη ..να περνας όμορφα διαβαζοντας η όχι.. φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες προτάσεις Σμαραγδένια μου, ευχαριστούμε για τις ιδέες. Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο της Μαρίας και να γνωρίσει πολλές επιτυχίες.
    Σε φιλώ γλυκά και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα έχει επιτυχία το βιβλίο της Μαρίας είναι κάτι διαφορετικο απο τα συνηθισμένα βιβλία που ξερουμε
      είναι πολύ ωραία πρόταση για μια ανάπαυλα ξεκούρασης..Μαρινάκι μου να περνάς όμορφα φιλάκιααα!!:k

      Διαγραφή
  7. Ρουλάκι μου πρώτα θα ξεκινήσω από την προηγούμενη ανάρτηση που μου έδωσε μεγάλη χαρά!! Τα νιάτα τολμούν και μάλιστα όταν πρόκειται για νιάτα που γνώρισα εγώ με την ομορφιά και τις έντονες αναζητήσεις !! Το καθένα σας παιδί ξεχωριστό μα τώρα κοντά μας ειναι ο Αρης το παιδί με το σπινθηροβόλο καθαρό βλέμμα και του εύχομαι τόσα και άλλα τόσα να τολμήσει!!
    Το Καννελάκι μας είναι σίγουρο ότι έκανε πολύ καλά να εκδοθεί και θα την απολαύσουμε μετά δακρύων !!
    Καλοδιάβαστα και τα υπόλοιπα !!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου και ο Αρης να μην έπαιρνε μερος παλι θα επρεπε να προβάλουμε τέτοιες προσπάθειες που τα νέα παιδια τολμούν να κάνουν χαιρομαι όμως που και εκείνος μαζι τους τολμά..για ενα καλύτερο κοσμο...
      Και βέβαια θα στηρίξουμε το κορίτσι μας.. μακαρι να ήμουν εκει να παω και στην παρουσιαση.. αν βρεθεις εκεί να μου την φιλησεις εντάξει αγαπη μου; στελνουμε και εμεις την αγαπη μας και πολλα φιλακιααα!!!:k :) <3

      Διαγραφή
  8. Το πρώτο που μας προτείνεις είναι το καλύτερο!😉
    Πάντως και Κρομμυδά θα ήθελα να διαβάσω..
    Όμορφες οι προτάσεις σου γενικώς,ευχαριστούμε!
    Ηλιοθεραπεία και βιβλιοθεραπεία πάνε πακέτο! χιχι
    Φιλάκιαααααααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε ναι αυτό εννοείτε Γιούλη μου ότι είναι το καλύτερο της Κανελλάκη μας γεμάτο αλήθειες ειπωμένες με χιούμορ...και είναι αυτό που μας λείπει μικρή μου οσο για τα αλλα που ξέρεις Κρομυδας ειναι αυτός ότι θελει κανει...χα..χα.. να περνας όμορφα φιλακιαααα!! :k :)

      Διαγραφή
  9. Ρούλα μου καλησπέρα σου και καλή σου βδομάδα. Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου. Φυσικά κυριαρχεί η δημιουργία της Μαρίας μας.
    Καλή συνέχεια να έχεις εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαια Γιαννη η Μαρία μας προηγήται στις επιλογες μας.. το να διαβαζει κανείς αξιοποιεί τον χρονο του πολύ ουσιαστικα.. και τωρα το καλοκαιρακι είναι η εποχή να το κανουμε... να περνας ομορφα .. καλο σου βραδυ..!!:)

      Διαγραφή
  10. Ανυπομονώ να διαβάσω το βιβλίο της Μαρίας κι ένα σωρό άλλα που μαζεύω όλο το χειμώνα.
    Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου Ρουλίτσα μου.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το έχω Ρενα μου και καθε ιστορία που διαβαζω μου ξαναθυμηζει το πόσο αληθινες και γεματες χιούμορ ειναι οι ιστορίες της διπλανης κρίσης.. είναι πολύ ωραιο οταν τις εχεις όλες μαζι και τις διαβαζεις.. φυσικα και λιγο διαβασμα οταν έχεις καιρό είναι η καλύτερη ενασχοληση... οταν σου αφηνουν χρονο τα μικρα...χα.χα να περνατε ομορφα φιλεναδα.. φιλακιαααα!!:) <3

      Διαγραφή
  11. Πράγματι είναι καιρός για βιβλία, τα δύο τα έχω διαβάσει τα δύο από αυτά.Αγαπημένη μου Σμαραγδένια η..Θεσσαλονίκη σε περιμένει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου .. έτσι είναι καιρός για διάβασμα και πόσο μάλλον αν ενα απο τα βιβλία είναι της αγαπημένης μας
      Κανελλάκη και πρωτοκυκλοφορεί... να το πάρεις και θα με θυμηθείς .. οταν θα διαβάζεις τις ιστορίες της διπλανής κρίσης..!!
      Αχ..φιλενάδα εκεινη με περιμενει.. εγώ θα μπορέσω να έρθω;..χα..χα.. να περνας όμορφα ..να είστε καλα φιλακιαααα!!:) <3

      Διαγραφή
  12. Πολύ σ' ευχαριστώ για τις βιβλιοπροτάσεις σου, αν και για μένα πρώτη επιλογή είναι της Μαρίας μας, όταν το διαβάσω θα μπουν και αυτά που προτείνεις στη λίστα αναμονής μου που είναι μεγάλη!!! ;)

    ΑΦιλάκια μετά συννέφων, αέρηδων και σποραδικών βροχών! <3 :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου που είσαι εδώ καθε φορα ..αν και τα δικα μου θέματα είναι γενικού περιεχομενου..χα..χα..!!
      Και βέβαια σαν πρώτο θα ειναι της Κανελλάκη μας.. είναι ευκολοδιαβαστο.. με τον προβληματισμό του και το χιούμορ του.. είναι μια όαση.. οι ιστοριες της της διπλανης κρίσης!!!
      Θα κανει και μια βιβλιοπαρουσιαση εμαθα.. δες εδώ..https://marilenaspotofart.wordpress.com/author/marilenaspotofart/.αν μπορούσα θα πηγαινα και εγώ... λιγο μακρυα μου πεφτει.. όμως..!!! να περνας ομορφα ότι και να κανεις.. φιλακιαααα καλοκαιρινα πια..!!! :k :) <3

      Διαγραφή
  13. Ρουλάκι μου γλυκό σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!
    Και όλους τους φίλους που αγκάλιασαν ήδη την προσπάθειά μου και με στηρίζουν.
    Ξαπλώστρα ή ψάθα, στην παραλία ή στο μπαλκόνι, ένα βιβλίο είναι η καλύτερη συντροφιά μας.
    Κρατάω τις προτάσεις σου και ετοιμάζομαι καταλλήλως :-)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλακι μου δεν έκανα τίποτα όλα τα έκανες εσύ με την πένα σου κορίτσι μου.. με αυτήν σε αγαπήσαμε.. και είμαστε πολύ χαρούμενες που η γραφή αυτή έτυχε της καλύτερης αντιμετώπισης να εκδοθεί.. και να έχουμε εμεις την χαρά να λέμε ότι η συγγραφέας αυτού του βιβλίου...Μαρία Κανελλακη .. είναι φίλη μας..!!!
      καλή επιτυχία σου εύχομαι και ούριο άνεμο ...στο καινούργιο σου συγγραφικό ταξίδι...!!
      θα περιμένω με χαρά να τα πούμε στην επόμενη βιβλιοπαρουσίαση σου μια και σ αυτή είναι κομμάτι δύσκολο μιας και μας χωρίζει ένα πέλαγος ε; ...φιλάκιαααα!!:) <3

      Διαγραφή
  14. Δε χρειάζεται να πω πόσο ανυπομονώ να διαβάσω το πρώτο, έτσι δεν είναι? :)
    Σε ευχαριστούμε για τις προτάσεις Ρούλα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηδη το έχω διαβάσει Μαρία μου και ομολογώ ότι στις ιστορίες της διπλανής κρίσης σου της Μαρίας μας βλέπω ότι στις περισσότερες βρίσκω χαρακτήρες που τους έχει δώσει προβληματισμό αλλά και χιούμορ ..σαν εμένα.. αλλά και της διπλανής πόρτας..!!αυτό το κάνει τόσο αληθινό..!!! και βέβαια δεν χρειάζεται να το πεις φιλη μου ότι την πρωτιά την έχει το Κανελλάκι μας.... να περνάς όμορφα φιλακιαααα :)

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου αν και δυσκολεύομαι πλέον να διαβάσω, εγώ η βιβλιολάτρης.....στερούμαι αναγκαστικά το διάβασμα πλέον... σου εύχομαι καλά καλοκαιρινά διαβάσματα και σίγουρα θα κάνω την υπέρβασή μου και θα διαβάσω Καννελάκη οπωσδήποτε !!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω αυτο να είναι περαστικό Κλαυδία μου και να εχεις παλι την ευχαρίστηση του διαβάσματος φιλη μου το βιβλιο της Κανελλάκη όταν καταφερεις να το διαβασεις θα δεις τι ομορφη αισθηση θα σου αφήσει.. στο τελος...να περνας ομορφα ότι και να κάνεις..θα τα πουμε ναι; φιλακιαααα :)

      Διαγραφή
  16. Ρούλα μου, αγαπάμε τέτοιου είδους αναρτήσεις με προτάσεις βιβλία.
    Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κανέναν από όσα μας προτείνεις... μπάινουν όμως στην λίστα μου. Κι Εγώ αυτό τον καιρό ασχολούμαι με τόσα πράγματα που το διάβασμα το έχω αφήσει στην άκρη και δεν μου αρέσσει αυτό.
    Καλό Καλοκαίρι να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βιβλιο ειναι πάντα εκεί Μαρία μου και μας περιμένει να βρούμε τον χρόνο να ασχοληθούμε μαζί του..οταν βρεις καιρό και εσύ βαλε πρωτο στην λίστα σου το βιβλίο της Κανελλάκη και θα με θυμηθεις για την πρόταση μου..ευχομαι να κανεις ότι αγαπας παντα... καλα να περνας..Μαρία μου φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  17. Εγώ πάλι διαβάζω όσο μπορώ .... Και αναμένω το βιβλίο που μου στέλνεις με Νάσια!
    Όσο για το πρώτο έχω να πω τούτο: οι φίλοι φαίνονται στη χαρά του φίλου!
    Πολλά φιλιά Ρουλάκι μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να αναμένεις αν έχει έρθει επάνω σιγουρα Αριστακι μου θα στο κρατά...και ναι ετσι ειναι ακριβως οι φιλοι .. στηρίζουν τους φιλους και εμεις συγκεκριμενα το αγαπημένο μας Κανελλακι που σιγουρα θα έχουν επιτυχίες οι ιστορίες της διπλανής κρίσης..!! να περνάς καλά και παρε τον χρονο που σου χρειαζεται Αριστακι μου.. φιλακιααααα!!!:) <3

      Διαγραφή
  18. Νομίζω ότι το βιβλίο είναι η σιωπιλή παρέα για τον καθ΄λενα μας Ρούλα μμ[ου.Ελπίζω και εύχομαι να κλέβουμε λίγο χρόνο και να τον αφιερώνουμε σε βιβλία που το περιεχόμενο τους θα είναι καλό.Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι ακριβως Μαρία μου το βιβλίο είναι η καλυτερη κατα εμενα παρεα.. να το αγγιζεις να ταυτίζεσαι με τους ήρωες του και να πηγαίνεις με την σκεψη στα μερη που διαδραματίζονται καθε φορα οι ιστορίες του βιβλιου που διαβαζεις... δεν είναι .. κατα εμε... καθόλου σαν το διαδυκτιακο βιβλίο..! άλλη αισθηση έχει η αφή...του χαρτιου...με το ιντερνερτ αυτα τα εχουμε ξεχασει..ομως το βιβλίο παντα θα είναι ένας ομορφος συντροφος στις στιγμες της ξεκουρασης .. μας αν βρεις το βιβλίο της Κανελλακη να το παρεις .. θα με θυμηθείς.. καλο καλοκαιρι και σε σένα φιλη μου..καλα να περνάς με ότι και να κανεις... φιλακιαααα!! :)

      Διαγραφή
  19. τι ωραία που έχεις χρόνο και διαβάζεις τόσο όμορφα βιβλία,φίλη...καλές επιτυχίες στις καλές μας συγγραφείς, και στους καλούς μας συγγραφείς... και σε όλους... όσους ασχολούνται με την λογοτεχνία...

    καληνύχτα, καλό καλοκαίρι με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Παρασκευή μου.. ότι βρίσκω χρόνο αν και είναι περιορισμένος αλλα για διάβασμα παντα θα ξεκλέψω έστω και λίγο .. είναι το μόνο που με χαλαρώνεις μαζί με το πλέξιμο...το βιβλιο ειναι συντροφιά και ταξιδι..να περνας ομορφα και εσύ και αν μπορείς να έχεις χρονο .. διαβασε.. να περνάς όμορφα ότι και να κανεις πατως... φιλακιαααα!!:)

      Διαγραφή
  20. Όμορφες προτάσεις και αγαπώ τα βιβλία πολύ. Φυσικά το διάβασμα είναι η καλύτερη παρέα.
    Πρωταγωνιστεί όμως το βιβλίο της Μαρίας μας, που δεν το έχω πάρει ακόμη αλλά είναι πρώτο πρώτο στη λίστα
    Καλή σου ΄μέρα όλη μέρα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βιβλίο Αννιώ μου είναι διαχρονικό και όσο και να εξελίσεται η τεχνολογία .. θα υπάρχουν πάντα εκεινοι που λατρεύουν το βιβλίο και την μυρωδιά του χαρτιού..εκείνοι που γίνονται ένα με τους ηρωες του και αφήνουν την φανταία τους να καλπαζει διαβάζοντας....!!
      Το βιβλιο της Μαρίας μας πραγματι με τον δικο της μοναδικό τρόπο μαW βαζεις στις ιστορίες της διπλανης κρίσεις αφηνοντας στο τελος καθε ιστοριας.. ενα ωραίο χαμόγελο!! αυτό να κρατήσεις φιλη μου για το καλοκαιρακι σου.. να περνας ομορφα... φιλακιαααα!! :) <3

      Διαγραφή
  21. Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου Ρούλα μου!! Κι εγώ το τελευταίο διάστημα ξεσκονίζω ράφια για αδιάβαστα βιβλία που χω κι είναι και μπόλικα!! Κι είμαι ήδη σε καλό δρόμο με την ανάγνωση!!
    Καλοδιάβαστο να ναι το βιβλίο της Μαρίας μας!! Πόσο υπέροχο που θα χει την ευκαιρία να την διαβάσει κι άλλος κόσμος πέρα από εμάς της γειτονιάς!!
    Σε φιλώ Ρούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαριλένα μου που και εσύ αυτόν τον καιρό είσαι του διαβάσματος..σαν το βιβλιο φιλη μου δεν είναι τίποτε να μυρίζεις το χαρτί να ξεφυλίζεις τις σελίδες του να γίνεσαι ένα με τους ήρωες του..!!!
      Πόσες φορές δεν ταυτίστηκα με τους ήρωες της διπλανής κρίσης της Κανελλακης μας ..να ήξερες..!!!
      ηταν σαν να έγραφε για την γενιά μου.!
      Ειμαστε παρήφανοι όλοι οι φιλοι της για την Μαρία μας... και για όποιον αλλον κανει τα όνειρα του πραγματικότητα... και σενα ευχομαι τα καλύτερα Μαριλενάκι μου να περνας όμορφα ..καλό καλοκαιρι επιτέλους.. φιλάκιααααα!!!!! :) :k

      Διαγραφή
  22. ααααααααααχ βιβλια βιβλιαααααα δεν τα χορταινω...εχουμε μπει ομως σε διαδικασια αναγνωσης με τα παιδια κ συνηθως εκεινα διαβαζουν κ γω ταξιδευω ακουγοντας τα... το τελευταιο μας ηταν το ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ ΤΣΑΓΚΟΣ... της ΑΝΝΑΣ ΙΑΚΩΒΟΥ εκδοσεις ΑΘΩΣ ΠΑΙΔΙΚΑ.... πολυ ενδιαφερον αν σκεφτει κανεις οτι ειναι αληθινη ιστορια...ενος αποφοιτου της Χαλκης που ναυαγει σε νησι ανθρωποφαγων.......!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tι καλύτερο Σοφάκι μου να σου διαβάζουν τα κορίτσια σου και εσύ να ακούς..!! που συνήθως γίνεται το αντίθετο... χα..χα..τα παιακια ακούν και οι μαμαδες διαβάζουν....μου αρέσει που σε εσας γινεται το αντίθετο..μπραβο σε σενα φιλη μου και τα κορίτσια σου.. !!
      Μου έχεις εξάψει την φαντασία με το...Αρχιπέλαγος που διαβάσατε... να κάνεται παντα τοσο ομορφα πραγματα..σαν την αναγνωση... φιλακιααααα και στις τρεις σας!! :) :k <3

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελενα για μενα το βιβλίο είναι αγαπη..!! αν βρεις της Κανελλάκη να το πάρεις όταν μπορέσεις θα δεις ενα σπινθιροβόλο πνευμα γεματο χιούμορ να καυτηριάζει με τον δικό της μοναδικο τρόπο ιτορίες της διπλανής κρίσης.. !! να περνας ομορφα στις βόλτες σου και οτι και να κανεις φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  24. Ενδιαφέροντα τα βιβλία που μας προτείνεις, Ρούλα μου!!! Για μένα το διάβασμα είναι μιά συνήθεια πολλών χρόνων που δεν μπορώ ποτέ να εγκαταλείψω. Μπορεί να χάθηκα για λίγο καιρό από την γειτονιά, (λόγω βαρεμάρας...) αλλά έχω διαβάσει πάνω από 15 βιβλία τον τελευταίο καιρό!.
    Σύντομα θα επιστρέψω με μιά νέα ανάρτηση!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή