Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 28 Μαΐου 2017

ΒΑΖΟ...ΑΝΑΡΤΗΣΗ..!!!

Μην απορείτε διαβάζοντας τον τίτλο ...
Δεν είναι ορθογραφικό ..λάθος 
Σήμερα θα πούμε για μια βαζοκατάσταση..
Περνώντας μια μέρα .. από της Αλεξάνδρας .. είδα  ότι μας  καλούσε  να πούμε μια λέξη..εκτός από λουλούδια....που να θυμίζει Άνοιξη..!!!
 Είναι αλήθεια ότι στην αρχή δεν πολυκατάλαβα τι ζητούσε...Άνοιξη χωρίς την λέξη λουλούδια; γίνεται; 
Όμως με την περιέργεια που με κατέχει .. με ξέρετε πια πολύ καλά... να μην  δω πρόσκληση.. αμέσως να τρέξω...να μην χάσω..!!!
Αλλά όταν είδα ότι θα υπάρχει μια μυστική λέξη...λέω..ωχ .. την πάτησα....
Ποια θα είναι η μυστική μου ..λέξη άραγε; 
 θα μπορώ να .....
Και να το ωχ...που μου βγήκε από τα χείλη...όταν διάβασα την  λέξη που  είχε  η Μαριλένα...για μένα .. γιατί εκείνη ήταν το μυστικό μου  ταίρι στην λέξη...
Και η λέξη αυτή ήταν ΒΆΖΟ...!!!  χα..χα.. το ξέκοψε η Αλεξάνδρα.. εκτός από λουλούδια
Και τώρα; πως να   είναι Ανοιξιάτικο ..ένα βάζο χωρίς λουλούδια;
Έστυψα  .. σαν πορτοκαλάδα χα..χα..το μυαλό μου  και να.... η ιδέα.!!! 

Μα βέβαια... πως μου ξέφυγαν αυτά τα βάζα;
Μπορεί να μην είναι αμιγώς Ανοιξιάτικα... αλλά αν τα χρησιμοποιήσουμε την Άνοιξη ... χα..χα θα γίνουν..!!!
 Θα μπορούν  να μας συντροφεύουν τις όμορφες ρομαντικές  βραδιές μας  βάζοντας μέσα ένα ρεσό και τυλίγοντας τα με ένα κομμάτι δαντέλας..

Θα μπορούσε  να είναι ένα βάζο...γεμάτο με γλυκό του κουταλιού που είχες φτιάξει για κέρασμα στους επισκέπτες σου..

Θα μπορούσε  να είναι ένα βάζο  που θα  φιλοξενήσει κοχύλια και πετρούλες από τις καλοκαιρινές σου διακοπές


Θα μπορούσε ακόμη να γίνει ένα  όμορφο διακοσμητικό βάζο ...
Η... ακόμα ... ακόμα.. ένα βάζο....που θα στολίσει ......το καζανάκι της τουαλέτας σας γεμίζοντας το με ένα οικολογικό καθαριστικό λεκάνης...!!!!!! 

οδηγίες για όποια ενδιαφέρεται τις βρήκα Εδώ κορίτσια μου!!!
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου  στο....Secret spring circle 2017! Πες μου μια λέξη..!!!

Να έχετε  όλοι μια όμορφη  δημιουργική και χαρούμενη  εβδομάδα..
Εύχομαι να  ομορφαίνει  ένα χαμόγελο την κάθε σας μέρα...!!!!!  
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!!!

  

50 σχόλια:

  1. δεν φτανει που εχω υπογλυκαιμιες βλεπω και αυτο το βαζο με το γλυκο και αρχιζω να ψαχνω τα ντουλαπια. και ας εχω ρεσω διχως δαντελιτσες.Καλη επιτυχια ρουλιτσα μου και πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε τι σου εκανα δευτεριατικα Λίτσα μου.. υπογλυκαιμια ε; είπα να σας γλυκανω λιγο.. και δεν έβαλα και τα βαζα με τις μαρμελαδες μου..χα..χα..
      οσο για ρεσό μια χαρα ειναι και χωρις δαντελιτσες.. απλλα είνμαι λιγο του ρομαντικού...!!!!
      Σε ευχαριστω πολύ που περασες να περνας όμορφα καλη εβδομαδα... φιλακιααα!! :)

      Διαγραφή
  2. Έξυπνη λέξη το "βάζο". Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν τόσες πολλες χρησεις για βαζα... Μία μου.. αν ψαξεις στο πίντερεστ... εγώ όμως μονο αυτα τα βαζα είχα στην κατοχή μου και σκεφτηκα να βαλω μονο οτι έχω ...σε ευχαριστω πολύ να περνας ομορφα ... καλη εβδομαδα... φιλακιαααα!!!:)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία διαχειρίστηκες τη λέξη
    αγαπημένη μου φίλη
    Τα βαζάκια σου όλα μοναδικά!!!!!
    Θα τα πούμε και τηλεφωνικά....

    Σε φιλώ πολύ πολύ και σου εύχομαι καλή εβδομάδα ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν ένα λογοπαίγνιο χα..χα.. Λενιω μου έτσι το λένε;.. αφου θα έγραφα για βαζα..μου ήρθε ετσι ξαφνικα.. και μου αρεσε να παιξω λίγο...με την λέξη φιλεναδα..χαιρομαι που το πρόσεξες.. !!!
      Με τα βαζα μπορεις πολλα να κανεις.. απλα εγω μονο αυτα ειχα....αααα δεν εβαλα και αυτα με την μαρμελαδα..χα..χα.. σε ευχαριστω πολύ Λενιω μου που με τιμας με την παρουσία σου καθε φορα.. να είσαι καλα μάτια μου.. καλη εβδομαδα να έχεις... φιλακιαααα!!!!! :) <3 <3

      Διαγραφή
  4. Χι, χι!!! Δεν σε σταματάει τίποτα όμως! Τι κι αν εγώ σκαρφίζομαι περίεργα πράγματα;;;
    Πάντως, μόνο στη λέξη αντικείμενο υπήρχε ο περιορισμός κι έτσι κουράστηκες λίγο παραπάνω χωρίς λόγο... ❤❤❤
    Βαζάκι στο καζανάκι!!! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ!!!
    Το ένα διακοσμητικό έχει κρακελέ σαν κι αυτό της Αριστέας;;;
    Ρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ κι εδώ, που πήρες μέρος. ❤❤❤ Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και επανέρχομαι το χαζό! 😂😂😂 Για να θαυμάσω το κρακελέ σου, τα βαζάκια με τις καμπύλες και να ευχαριστήσω για τις συμβουλές! 😍😍😍

      Διαγραφή
    2. Τι να με σταματισει παιδι μου εμενα .. ειναι να μην παρω φόρα.. αααα και να καταλαβω το νόημα .. γιατί εκει μια δυσκολια την είχα να πουμε την αληθεια..χα..χα. δεν κουραστηκα καθολου .. ισα ισα που έβαλα το μυαλο μου να δουλεψει... ξερεις τι ασκηση ειναι αυτό;...
      Πάντως το βαζακι με το κρακελε ναι... Αριστεα μυριζει.. δασκαλα μεν με οδηγειες δε.. και υλικα που μου τα είχε στηλει περσι.... χα..χα... ειδες πως χρειάστηκαν;
      Χαίρομαι που όλα πηγαν καλα.. και που εβγαλα σε περας την βαζοαναρτηση..!!! να περανς ομοραφ καλη εβδομαδα.. φιλακιααα!!!:)

      Διαγραφή
  5. Τα ρομαντικά με την δαντελίτσα υπέροχα, αυτό με το γλυκό το προσπερνώ τρέχοντας και πάω σε αυτά με τα κοχυλάκια και θαυμάζω τις καμπύλες τους, όσο για το τελευταίο ...είσαι πολύ ευρηματική.
    Καλή εβδομάδα Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλυτρο προσπερνας Βρε Ελενη μου χα..χα... το βαζο με το το γλυκό ειναι του κουταλιού μην το προσπερνας!!!! οσο για το τελευταιο εεε μην μου πεις οτι δεν ειναι χρησιμο βάζο..!!χα..χα.. να εισαι καλά Ελενη μου να περνας ομορφα... καλη εβδομαδα... φιλακιααααα!!!! :)

      Διαγραφή
  6. Εγώ πάντως θα έβαζα βάζο με..κεράσια που τα έχω μπόλικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να είμαι εδώ να σου αφησω σχόλιο και διαβαζω για κερασια... και πριν να γραψω το σχόλιο μου λεω...δεν την παιρνω ενα τηλεφωνο να μου πεί τι τα κανει τα πολλα κεράσια της;
      Μετα απο αυτο το τηλεφωνημα φιλεναδα...χα..χα.. σκεφτήτε σοβαρα και οι δύο να παρετε κανενα λαχειο..χα..χα....τα μεγαλα πνευματα συναντιόνται.!!! απιστευτο ..ε; πολυ χάρηκα που τα είπαμε..φιλακιαα...

      Διαγραφή
  7. αχαχαχαχαχαχα! Με την τελευταία σου φωτό με έκανες να κλαίω από τα γέλια!
    Α, ρε Ρουλάκι!
    Δεν υπάρχεις!
    Στο μεταξύ εμένα το ματάκι μου έπεσε στο βαζάκι με το ανάγλυφο κρακελέ με poweretex στον πάτο !
    Πάω να το κάνω!!! αχαχαχα!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα μάτια μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα για το κρακελενιο βαζακι λες; ζήλεψες πουλί μου; μην δεις κάποιον να προκοψει...!!!καποιο Αριστακι... πριν ένα χρονο μου εδωσε.. τηλεφωνικα...οδηγείες και πρακτικα μου εστηλε τα υλικα που έχω ξεχασει πως τα λενε...αααααα ναι το εγραψες απο πανω poweretex... χα.χα.. αντε να δουμε και το δικο σου...χα..χα.. να περνας ομορφα μικρή θα τα πουμε συντομα...ναι; καλη εβδομαδα..φιλακιααααα!!!:) <3<3

      Διαγραφή
  8. Αυτό με το βαζάκι στο καζανάκι πολύ έπικ. Σμαραγδένια μου ήταν πολύ ωραία η συμμετοχή σου στο δρώμενο της Αλεξάνδρας μας και με πολύ ωραίες εικόνες, μας έδωσες ιδέες για τα βάζα. Να εγώ τώρα θα πάω να γεμίσω ένα βάζο με κοχύλια να το στολίσω στην αυλή μου.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλοβδομαδίζω :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βαζακι του καζανακίου ..Μαρινακι μου ειναι αλήθεια οτι δισταζα να το βαλω.. αλλα είπα τι στο καλο .. καζανακι ειναι . να μην έχει και αυτο το βαζο του;χα..χα..και μαλιστα με χρήσιμο υλικό ..
      Ναι...να βαλεις τα κοχυλακια σου σε βαζο απανω σε ενα τραπεζι με ρεσω γυρω.. θα σου θυμηζουν ακρογιαλιες..!!.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλή εβδομαδα και σε σενα Μαρινακι μου.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  9. καλημερα!!υπεροχα τα...βαζακια!!!!ιδεες....ωραιες!!!καλη συνεχεια!!!΄kαλη εβδομαδα...!!και εναν υπεροχο!!!ΙΟΥΝΙΟ ΜΗΝΑ!!!!.
    ..irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oι ιδέες μου ηταν απλες και νομιζω οτι όλες μας τις εχουμε σκεφτεί..Ιριδα μου.. ειναι απλες.. απλουστατες..
      και ετσι απλα τις παρουσίασα..χα..χα...να περνας ομορφα φιλεναδα.. καλη εβδομαδα και σε σενα..δωσε φιλακια οπου αγαπας.. φιλω σε..:) <3

      Διαγραφή
  10. Καλημερα κ καλη εβδομαδα!
    Ωραιες κ ευρηματικες οι ιδεες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Λιτσα μου οι ιδεες είναι για να μοιραζονται... ποτε δεν ξέρεις πότε θα τις χρειαστείς..να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα φιλη μου καλο σου απογευμα .. φιλακιαααα!!! :)

      Διαγραφή
  11. Αχ! Παιχνιδιάρα μου εσύ!!! :D
    ΟΚ! το "βάζο", αλλά αν κατάλαβα καλά, το "Όχι λουλούδια" απευθυνόταν στις λέξεις λουλουδιών και όχι στα βάζα όπου βάζουμε μέσα τα λουλουδάκια μας... πάντως και εδώ πάλι "έσκισες", γιατί όλα σου τα βάζα είναι και χρήσιμα και όμορφα! Ειδικά η βάζο-συνταγή για καθαρή τουαλέτα! :P
    Προσωπικά όλα μου τα φαγητά στα ντουλάπια, όσπρια- ρύζια- μακαρόνια- τσάγια- ζάχαρες- αλάτι κλπ είναι σε γυάλινα βάζα!
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω και καλή βδομάδα εύχομαι! :) :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι παιχνιδια δεν έπεξα μικρή μαγισσουλα μου...τα παιζω τωρα.... βρε λες να είναι αποθυμένο μου; χα..χα..
      Και εγω λατρευω τα γυαλινα γενικως.. οτι και να ειναι μου αρεσει η διαφανεια..
      Χα..χα.. αυτο το βαζο επανω στο καζανακι .. είναι το χρησιμότερο..χα..χα.. !!το εχω τσεκαρει..!!
      Δεν μπορείς..να πεις πως αφηνω παιχνιδι παραπονουμενο φιλεναδα. ε; να περνας ομορφα οτι και να κανεις..καλο μηνα για αυριο φιλακια επιτελους ζεστα..!!! :k :) <3

      Διαγραφή
  12. Βάζο στο καζανάκι;;;
    Βρε Ρούλα μου,είσαι πολυμήχανη!
    Έφερες την Άνοιξη κι εκεί!!😄
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε ναι εκει επανω Γιουλη μου ..ηταν το μονο μερος που δεν είχε βαζακι..χα..χα..να το αφησω παραπονούμενο; παντως ειναι πολύ χρηστικό... για κανε το.. να δεις!!!! σε ευχαριστώ πολύ που περνας και τα λεμε..!!! καλο μηνα για αυριοοοοοο... φιλακιαααα

      Διαγραφή
  13. Ωραίες ιδέες Ρούλα μου!!
    Εγώ έχω βρει στο εμπόριο πολύ μικρά 'βαζάκια' ειδικά για ρεσώ.
    Πάντα καίει ένα μυρωδάτο ρεσώ στο δωμάτιο που κάθομαι.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ρεσώ Σερενατα μου ειναι πολύ ομορφα οταν φωτίζουν την νυχτα επανω.. σε ενα τραπεζακι στο μπαλκονι η στον κήπο μας.. και μενα μου αρεσουν πολύ.. να περνας ομορφα.. ναι; καλο σου μηνα φιλακιαααα :)

      Διαγραφή
  14. Φαντασία,διάθεση επιμονή και ευρηματικότητα έφεραν ένα πολύ καλό και όμορφο αποτέλεσμα Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου δεν το χω και πολύ με την διακοσμιση.. αλλα προσπαθω..αν και υπαρχουν τόσες πολλες ιδεες πια στο διαδυκτιο.. που βρισκεις ότι θελεις εκεί.. αρκεί να ψαξεις φιλη μου .
      χαιρομαι που σου αρεσαν γιατι η γνωμη σου μετραει για μενα . που είσαι εξπερ στην διακοσμιση... να περνας ομορφα ... φιλακαιαα!! :) :)

      Διαγραφή
  15. Βρε Ρούλα μου ειλικρινά φαντάζομαι το σπιτικό σας στολισμένο με όλα αυτά τα αριστούργήματα από τα χέρια σας πραγματικά σε κάθε του γωνιά.
    Πρέπει να είναι αληθινά μια ξεχωριστή εμπειρία. Μπράβο βρε παιδιά. Μπράβο στα χέρια σου, στη φαντασία σου, στο μεράκι σου.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιαχνοντας αυτον το χωρο .. δεν περιμενα να μαθω να κανω τοσα πραγματα ..βοηθανε πολύ το διαδυκτιο .. που σου δείχνει πως να κανεις οτι θελεις.. και αν σου αρεσει το προσπαθείς και το κανεις..
      σε ευχαριτω πολύ που παντα έχεις ενα ομορφο λογο να πεις.. να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα... καλο μην να έχεις ..:)

      Διαγραφή
  16. Είσαι παιχνιδιάρα παιδί μου,τί να κάνουμε;
    Μια χαρά τα κατάφερες με τη λέξη και μας αράδιασες και τόσες ιδέες.
    Το γλυκό τί τόθελες;
    Μόλις γύρισα από τον οδοντίατρο!!!
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι φιλεναδα.. οτι δεν επαιξα μικρή το παιζω τωρα χα..χα.. .. είδες τι παθενει κανείς;
      Που να το ξερω βρε Ρενακι μου οτι εχεις το δοντακι σου.. καλα που δεν έβαλα και τις μαρμελαδες μου..ενα γλυκακι μονο .. ισα να γλυκαθουμε λιγο..χα..χα..
      Είναι αήθεια.. οτι αν θελεις να βρει ιδέες για βαζα σιγουρα θα υπαρχουν πολλες που να τις βρεις όλες.. εβαλα αυτα που είχα στο σπιτι...να περρνας ομορφα και να μου φιλησεις τα κοριτσια σου φιλακια σε όλους... καλο μηνα
      να έχεις ..φιλακιααα!!:) <3

      Διαγραφή
  17. Όπως το πάτε με την Αριστέα, θα βγει χαρτί τουαλέτας ανάγλυφο-κρακελέ Power-Softex...
    ΒAZO Κρήτη, βάζεις καφέ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xα..χα..πολύ καλη δασκαλα είναι το Αριστακι μας...και τα υλικα του ακομα καλύτερα..λες να μας χρειαστεί και το χαρτι τουαλετας;.. μην βαζεις ιδέες λεμε και τις δει.. γιατι δεν τοχει να το κανουμε και αυτό ...χα..χα..!!
      Βαλε Κρητη και βάζο όλα τα αλλα Κανελλάκι μου..!!! σε ευχαριστω πολύ φιλακιααααααααα <3<3:)

      Διαγραφή
  18. Τα βάζα πάνε παντού και είναι πάντα όμορφα και πολύχρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ελενη μου ενα βαζο αναλογα την χρήση του διακοσμεί τον χώρο που βρισκεται και υπαρχουν τόσες πολλες ιδέες μέσα στο ιντερνερτ.. οι δικες μου ηταν πολύ λιγες...να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα

      Διαγραφή
  19. Τι ομορφιές! Μια χαρά τα πήγες με τη λέξη. Με το βάζο στο καζανάκι με έστειλες όμως, χιχι! Γελάω ακόμη.
    Φιλιά πολλά, να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε μια ιδέα ηταν αυτή Ελλη μου .. γιατί να μην την προτεινω;.. εμενα παντως με εχει εξηπερετησει παρα πολύ το καθαριστικο .. ειναι βιολογικο παντως.. και πανεύκολο να φτιαχτεί..χαιορομαι που γελασες .. εξ αλου αυτη ηταν η πρόθεση μου..οσο για τις άλλες χρησεις των βαζων ..εεεε όλο και εξυπνες ιδέες υπαρχουν.. αρκεί να ψαξεις!! να περνας και εσύ ομορφα .. Ελλη μου...καλο μηνα φιλακιαααα!!! :) <3

      Διαγραφή
  20. Ρούλα μου είσαι φοβερή! Μα πόσα πράγματα σκαρφίστηκες με τη λέξη βάζο και τι όμορφα μας τα παρουσίασες! Μπράβο σου για την έμπνευση που είχες αν και πήρες λέξη μάλλον αδιάφορη! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eιναι αλήθεια Σωτηρία μου ..ότι στην αρχή μολις ειδα την λεξη .. βάζο.. σκεφτηκα λουλουδια ..χα..χα..αλλα οταν είδα το βαζο που έχω επανω στ καζανακι μου ... μου έκανε κλικ..και απο εκει και περα εψαξα όλα τα βαζα μου..χα..χα...να περνας ομορφα με τα κορίτσια σου.. φιλη μου.. καλο μηνα να έχετε.. φιλακιααα!!!!:) <3

      Διαγραφή
  21. Πραγματικά ήσουν εφευρετικότατη με την λέξη που είχες να χρησιμοποιήσεις :) Πάντως δεν είναι κακή ιδέα το βαζάκι με τα καθαριστικά τουαλέτας... και πρακτικό και όμορφο!!! Φιλάκια πολλά

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το βαζακι ηταν που μου εδωσε την ιδεα Χριστίνα μου... χα..χα.. γιατί να μην ομορφήνουμε και αυτό το μερος με ενα βαζακι γεματο λευκα μπαλακια... που είναι και χρήσιμα γι αυτον τον χώρο..του σπιτιου μας;
      Οι αλλες χρησεις ενος βαζου σιγουρα ειναι παρα πολλες.. αναλογα..που θελουμε να βαλουμε το βαζο..!
      Εσύ ξερεις καλυτερα απο μενα και είσαι εξπερ στην διακοσμιση.. φιλη μου να περνας ομορφα οτι και ν ακνεις... να έχεις ενα ομορφο μηνα ... φιλακια..!!!!:)

      Διαγραφή
  22. Καλά, εμένα πειράζει που πιο πολύ από όλα μου άρεσε αυτό με το γλυκό του κουταλιού;
    Καλό μήνα!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλως τα μάτια μου τα δυο....χα..χα..Τι να πειραζει Αρτίστα μου.. του γλυκου είμαστε νομιζω οι περισσοτερες γι αυτό και το βαζο με το γλυκο... το προσπερναμε στα γρήγορα..μας βαζει σε πειρασμό..το ατιμο..εννοειτε οτι αυτο που βλεπεις ..δεν μενει και πολύ στην θεση του... καταλαβενεις.. ε;..χα..χα.. να περνας ωραια... καλο μηνα να έχεις.. φιλακιααα!!:) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η βαζοανάρτηση αυτή θα μείνει στην ιστορία, το δίχως άλλο!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα για το βαζο επανω στο καζανακι χα..χα Μαρία μου..σε ευχαριστω που πέρασες.. ν απερνας ωραια .. οτι και να κανεις.. καλο σου μηνα .. και καλή εβδομαδα... φιλακιααα!!! :)

      Διαγραφή
  25. Ωωωω!! Εσυ ησουν το ταιρι μου Ρουλακι!!! Αχ μου δυσκολευτηκες δηλαδη αλλα το αποτελεσμα ηταν απιθανο!! Μας ξετρελανες!! 🍒🍒 Ε περιττο να σουπω κι εγω πως την παρασταση εκλεψε το βαζο στην τουαλετα!! 😂😂 Εισαι απιθανη!! Φαντασια, χιουμορ κι εκανες την βαζο αναρτηση τεχνη!! Σε φιλω γλυκα καλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή