Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 16 Απριλίου 2017

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!..



ΠΟΣΟ  ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.!!

Να αποθυσαυρίζεις την κάθε στιγμή που διαθέτεις!!
Αυτό θα το κατορθώσεις στο έπαρκο, κάθε φορά που θα την μοιράζεσαι με κάποιον πολύ σημαντικό άνθρωπο.!!
Εκείνος θα είναι σημαντικός , γιατί εσύ τον διάλεξες να μοιραστείς μαζί του την συγκεκριμένη στιγμή.!!
Και να θυμάσαι...ο χρόνος δεν περιμένει κανέναν! Ανώνυμος.
Το ρολόι τρέχει.Κάνε σήμερα ότι καλύτερο μπορείς...!!
Για να εκτιμήσεις  την αξία ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ρώτησε ένα σπουδαστή που έχασε μια χρονιά.!
Για να εκτιμήσεις την αξία ΕΝΟΣ ΜΗΝΑ ρώτησε μια μάνα που είχε πρόωρη γέννα.!
Για να εκτιμήσεις την αξία ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ρώτησε τους ερωτευμένους  που προσμένουν να συναντηθούν.!!
Για να εκτιμήσεις την αξία ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ρώτησε κάποιον που μόλις έχασε το τραίνο.!!
Για να εκτιμήσεις την αξια ΕΝΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ρώτησε κάποιον που μόλις γλύτωσε από ένα ατύχημα..!!
Για να εκτιμήσεις την αξία ΕΝΟΣ ΧΙΛΙΟΣΤΟΥ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ρώτησε κάποιον που κέρδισε αργυρό στους ολυμπιακούς αγώνες!!!

Εννοείτε ότι δεν είναι δικό μου ότι διαβάσατε .!!
αναδημοσίευσα..από αυτό το μικρό βιβλιαράκι



που μου χάρισαν τα παιδιά μου..!!!
Και κάθε φορά που ανατρέχω σ αυτό όλο και κάτι όμορφο έχει να μου πει..!!
Να περνάτε καλά  ότι και να κάνετε..!!
Να σας συντροφεύει ένα χαμόγελο πάντα..!!
Χρόνια πολλά αγαπημένη μου παρέα ..Χριστός Ανέστη!!!



44 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη φίλη μου σε σένα , το σπιτικό σου και όλο το κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη αχτιδα μου με υγεια φιλη μου στους αγαπημενους μας και σε όλο τον κοσμο...χρονια πολλα χαρηκα που τα είπαμε.. φιλακιααα!!:k

      Διαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη!
    Πόσο σοφά λόγια!...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανεστη Γιούλη μου είθε η Αναστασή ΤΟΥ να μας κανει καλ΄θυτερους ανθρόπους..Θα συμφωνησω με οτι γραφτηκε για τον χρονο.. μικρη μου φιλη..!!! να περνας ομορφα με οτι κανεις φιλακιαααα! :k <3

      Διαγραφή
  3. Καλο Πασχα Ρουλιω μου με χαρες πολλες
    σε εσένα και την οικογένεια σου

    Σε φιλω πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο Πασχα Ρουλιω μου με χαρες πολλες
    σε εσένα και την οικογένεια σου

    Σε φιλω πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Λενιώ μου να είσαι καλα ματια μου να χαιρεσαι τα αγαπημένα σου.. να είσαι γερή και να προσεχεις τον εαυτό σου φιλεναδα μου!!! χρόμια πολλα με υγεια παντα... φιλακιαααα!!:K <3

      Διαγραφή
  5. Ρουλάκι μου Χρόνια πολλά με υγεία.
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Μαρία μου ..εχω χαθει παλι αυτον τον καιρό...λογο υποχρεώσεων και σε ευχαριστω πολύ που περνας και τα λεμε.. ελπίζω τωρα να εχω τον χρονο.. να τα λεμε πιο ταχτικα...χρονια πολλα με υγεια φίλη μου.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ρούλα μου με υγεία, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστος Ανεστη Κατερινα μου χρονια πολλα με υγεια και αγαπη.. να γεμισουν οι καρδιες να χαιρεσαι και εσύ φιλη μου τους αγαπημενους σου να περνας ομορφα... φιλακιαααα!! :K :) <3

      Διαγραφή
  7. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ στο βιβλιαράκι σου!
    Και του ΧΡΌΝΟΥ με υγεία και αγάπη!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xριστός Ανέστη αδέρφι μου είθε η Αναστασή Του.. να γεμισει ελπίδες και αγαπη τις καρδιες μας ...<3
      Αυτες οι σκεψεις μου άρεσαν και μένα αγαπημενο μου καρντάση χρονια πολλλα με υγεια και αγαπη να χαίρεσαι τους αγαπημενους σου καινα περνας ομορφα...φιλακιααα!!!!:K :) <3

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου Χριστός Ανέστη....! να είστε καλά όλοι σας. Πολύ όμορφο αυτό που παρέθεσες.
    Και του χρόνου καλύτερα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη φιλε μου ας φερει η Ανασταση του χαρα και αγάπη...για όλο τπν κόσμου υγεια ..να περνας ομορφα με τους αγαπημενους σου ...χαιρομαι που σου αρεσε αυτο με τον χρόνο .. δεν τον σκεφτόμαστε ποτε έτσι Ε;ι..!σοφα λογια.. χρονια πολλα και καλά... να περνας ομορφα τι και να κανεις καλο σου βραδυ..!:)

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Χριστίνα μου χρονια πολλα ας ακολουθησουμε την αγαπη και την καλοσυνη που μας διδαξε..!!
      Να χαιαρεσαι τους αγαπημενους σου και του χρονου .. να περβνας παντα ομορφα... φιλακιααα!!!:)<3

      Διαγραφή
  10. χρονια πολλα κι απο μενα και ευχες για υγεια αγαπη κτρευφερες αναρτησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη ασωτε να περνας παντα ομορφα με τους αγαπημενους σου ανθρωπους με υγεια πρωτα και αγαπη παντού... !!!σε ευχαριστω που περνας και τα λεμε.. καλο σου βραδυ!!!:)

      Διαγραφή
  11. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος, Ρούλα μου!!!
    Και του χρόνου, με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!
    Υπέροχα και σοφά τα λόγια του βιβλίου σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Μαριαννα μου νε υγεια και αγαπη.. για όλο τον κόσμο φίλη μου .. ειδες τι ειναι ο χρονος;
      μακαρι να τον εκμεταλευόμαστε παντα για το καλό..!! να χαιρεσαι τους αγαπημενους σου.. να περνας ομορφα.. φιλακιαααα!!!:) <3

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Aληθως Ανέστη Μαρία Ελενα μου χρονια πολλα με αγαπη και υγεία και πάντα με τις βολτες σου στη θαλασσα να περνας ομορφα.. φιλάκιαααα!!!:) <3

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου Αληθως Ανέστη ..Χρόνια πολλα με υγεια και αγάπη για όλους να χαιρεσαι τα αγαπημενα σου και να περνα ομορφα.. και του χρονου.. φιλακιαααα!!!:) <3

      Διαγραφή
  14. Αληθώς Ανέστη Ρουλίτσα μου, ότι επιθυμείς για σένα και την οικογένεια σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Χριστίνα μου χρονια πολλα με υγεια σε σενα στην οικογενεια σου .. είθε η Αναστασή Του να φερει την ειρηνη στον κοσμο.. να εισαι καλα και να περμας ακομα καλυτερα...και του χρόνου φιλακιααα!!!:) <3

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη χρονια πολλά γεματα υγεια και αγαπη παντού ας φερει η Ανάστασή ΤΟΥ σε όλους.. να περνας καλά ότι και να κάνεις και του χρονου!!! καλό βραδυ .. ευχαριστω που περνας..!!!:)

      Διαγραφή
  16. Σοφή μου Ρούλα... πάντα τα κείμενα σου με εκπλήσσουν ευχάριστα!
    Χρόνια Πολλά φωτεινά, με υγεία και με πολλά χαμόγελα! :) :)
    ΑΦιλάκια άπειρα! :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα και καλά... με αγαπη και υγεια σε όλο τον κόσμο μαγισσουλα μου ...!!να χαίρεσαι τους αγαπημενους..σου με χαμογελο παντα να περνας ομορφα !!! Ποσο χάρηκα με αυτο το σχολιο σου φιλεναδα!!:) μακαρι να μπορούσα να το κανω συχνα μου αρεσουν οι ευχαριστες εκλπηξεις σπυ αφηνουν χαμογελα..!!!:)
      να είσαι καλά ..και να περνας ακομα καλύτερα..!! φιλακιααα :k καλοκαιρινα απο εδώ ..!!! <3

      Διαγραφή
  17. Αληθώς Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά,με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανέστη Μαρία μου και του χρονου με το καλό να χαιρεσαι τους αγαπημενους σου παντα με υγεια και αγαπη παντού..!! να περνας ομορφα.. φιλακιααα!!! :)

      Διαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά Ρουλάκι μου, πολλές αναστάσιμες ευχές και φιλιά!
    Τι ωραίο απόσπασμα μας έβαλες! Το βιβλιαράκι αυτό κρύβει πολλούς θησαυρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα και σε σενα Κανελλάκι μου να χαιρεσαι την οικογένεια σου ας γίνει η Ανάσταση Του ελπίδα για εναν καλύτερο κόσμο μάτια μου .. και με περισσοτερη αγαπη μέσα μας .!!! πράγματι καποιες ιστορίες του είναι τοσο σοφές.!!! χαρηκα κορίτσι μου που το βρήκες ενδιαφερον!!! να περνας καλά ματια μου ..!!!φιλώ σε.!!:) <3<3

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Ρούλα μου Και του χρόνου με υγεία και χαμόγελα ελπίδας για όλη σου την οικογένεια. Εσύ ξέρεις τι σημαίνει το κάθε λεπτό, η κάθε ώρα και η κάθε μέρα. Τα αξιοποιείς σίγουρα στο έπακρο.
    Να σαι καλά
    Πολλά φιλιά και ευχές αναστάσιμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Αννιώ μου με αγαπη και υγεια.. η Ανασταση του ΧΡΙΣΤΟΎ ας γεμισει με ελπίδα τις καρδιες μας για κατι καλύτερο για τον ανθρωπο..!!!
      Μα είδες σε τι σκέψεις σε βαζει οταν σκεφτεις τον χρονο.. που πολλες φορες λεμε πως δεν μας φτανει κι όλας... σοφες κουβεντες...για πολλες σκεψεις..!!να χαιρεσαι φιλη μου τους αγαπημενους σου.. και να περνας ομορφα με οτι και να κανεις.. φιλακιααα!!!:) <3

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη Ρούλα μου, με υγεία και αγάπη! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Σωτηρία μου Αληθως Ανεστη να χαιρεσαι την οικογενεια σου .. παντα με υγεια και αγαπη φιλη μου ..να περνας ομορφα και να μουφιησεις τα κορίτσαια σου και του χρονου φιλακια!! :) <3

      Διαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Ρούλα μου μετοχών πολύ όμορφο και διδακτικό βιβλιαράκι που σου χάρισαν τα παιδιά σου.Πολλα Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανέστη Μαρία μου να χαιρεσαι την οικογενεια σου .. με υγεια παντα και αγαπη...!!
      πραγματι αυτο το μικρο βιβλιαρακι εχει τοσο ομορφο διδακτικα και σοφα..ειναι μια εκδοση που την ειχαν βγαλε τα οπτικα Μακρακης.. δουλευε η κορη μου παλια εκεί.. να περνας ομορφα διακοσμοντας.. φιλακιαα:) <3

      Διαγραφή
  22. Συμφωνώ κι επαυξάνω, Ρούλα μου, πάνω σε όσα λες!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία, αλλά μέχρι τότε απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή στην ώρα της!
    Φιλιά πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου σου εύχομαι να έχεις υγεία και να περνάς πάντα καλά με αυτούς που αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή