Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

ΕΜΜΕΤΡΟΣ .....ΚΑΦΕΝΕΣ..!!




Το πήγα από εδώ, το πήγα από εκεί, 
να γράψω ήθελα για έναν καφενέ.
Η φίλη μας η Αριστέα έγινε αιτία με τον δικό της καφενέ για τον προβληματισμό μου.!!
Δεν μου έβγαινε με τίποτα το πεζό. 
φωτό από το ίντερνετ

           ΉΤΑΝΕ ΝΙΟΣ..!!
Ήτανε νιος κι αυτός κάποια φορά,
σαν ξεκινούσε την ζωή να συναντήσει.
Την πέτρα έλιωνε στα χέρια του τα δυο,
κι είχε την δύναμη την μοίρα να νικήσει.
Τα χρόνια πέρασαν κι η ψεύτρα η ζωή,
πως τον ξεγέλασε δεν το χει καταλάβει, 
Αυτός που ήτανε ολόγερο σκαρί,
τώρα να μοιάζει μ ένα ξέμπαρκο καράβι..     Με το κασκέτο πάνω στ άσπρα του μαλλιά,
και με το χέρι στο μπαστούνι ακουμπισμένο, πάνω στους ώμους του το βάρος της ζωής,
σέρνει το βήμα του αργό και κουρασμένο.
Στης γειτονιάς τον καφενέ κάθε πρωί,
πάει τους φίλους του εκεί να συναντήσει.
Με τάβλι, πρέφα, κολιτσίνα και καφέ,
της μοναξιάς του το κενό θε να γεμίσει.!! 

Αγαπημένη μου παρέα..να περάσετε ένα όμορφο και χαρούμενο και τριήμερο..όπου και να πάτε .. ότι και να κάνετε..!!
Είναι καλύτερο ένα λυπημένο χαμόγελο από
το καθόλου...χαμόγελο..!!   

Για όσους παρακολουθούν τις ιστορίες του καφενέ
οι ως τώρα δημοσιευμένες ιστορίες μας είναι:

1.Οδοιπορικό στα καφενεδάκια της μνήμης , από Κεράσια και Κρίνοι
2. Στήριξε με στ' όνειρο, Ινώ, Σκιάθος
3. Κάπου στο παλιό καφέ, Evonita
4.Όταν γράφει η ζωή. e - periodiko mas official (από την Μαρίνα)
5.Σ' ένα πλωτό καφενεδάκι, Πύλαρος ( Γαβριήλ Παναγιωσούλης)








89 σχόλια:

  1. Καλημέρα , Ρουλίτσα !!!!!! Το ποίημα σου μου αρέσει πολύ - τόχεις !!!!!! ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!
    Μα ήταν δυνατόν με τέτοια παράδοση στις μαντινάδες να μη γράψεις σε έμμετρο λόγο?????
    Καλή Σαρακοστή !!!!!
    πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα να μου πεις πως μια Σαλονικιά Μακεδόνισσα που μένει στην Κρήτη Νικη μου μπορεί να γραφει μαντιναδες (καποια στιγμή θα τις βαλω και αυτες..) δεν ξέρω πως μου προέκυψε.......τωρα μου βγήκε ο καφενές στο έμμετρο.. χαιρομαι που σου άρεσε φιλη μου...να έχεις μια ομορφη καθαροδευτέρα ... φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  2. Διάβασα, προ ημερών, στο μπλογκ του φίλου μου Γαβριήλ, το «Πύλαρος», την ιστορία του με το «πλωτό καφενείο» και μου εξήγησε για την «κίνηση» αυτή με τις ιστορίες του καφενέ που την βρίσκω ενδιαφέρουσα.
    Σήμερα, συμπτωματικά, διαβάζω κι εδώ το δικό σου «έμμετρο καφενέ», και διαπιστώνω πως με την ποίηση (ή τον έμμετρο λόγο, αν θες) μπορείς να πεις τόσα πολλά με τόσο λίγα λόγια.

    Καλή συνέχεια, λοιπόν Σμαραγδένια, και καλή Αποκριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς τον κύριο Μυθημναίο.
      Καλή σας ημέρα. Στο κάτω μέρος αυτής της αρχικής ανάρτησης
      http://princess-airis.blogspot.gr/2015/02/blog-post_14.html
      μπορείτε να παρακολουθείτε τις ιστορίες που δημοσιεύονται!
      Θα βρείτε αξιόλογες προσπάθειες.
      Ο καφενές μας αποτελεί για τρίτη φορά, πρόκληση και κίνητρο για να γράψουμε, όσοι μπορούμε, αλλά και να απολαύσουμε διαφορετικές ιστορίες!
      Καλό τριήμερο να έχετε!
      Αριστέα

      Διαγραφή
    2. Θα έγραφα αυτό ακριβώς που είπε η φίλη μας η Αριστέα σε καθε καφενε που θα διαβασετε την ιστορία του θα έχει στο κατω μερος καιτους φιλους που γραφουν .. για αυτόν.. !! ειναι αλήθεια οτι ο στίχος μπορεί να πει πολλα σε λιγες σειρες.. αλλα πολλες φορες ειναι δυσκολο να το συνδιασεις .. ειναι οι στιγμές... που σούρχεται η εμπνευση ...να περασεις μια ομορφη καθαροδευτερα...

      Διαγραφή
  3. Ρούλα μου καλημέρα!!! Ο έμμετρος καφενές σου εξαιρετικός, γνήσιος και γνώριμος μπορώ να πώ, τα παλιά καφενεία σε κάθε τόπο προτιμούν οι μεσήλικες και τα γεροντάκια, η νεολαία έχει συνήθως άλλα στέκια...... Να είσαι καλά !!! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κλαυδία μου.. αυτά τα παλια καφενεια είχα στον νου μου οταν το σκεφτηκα.. σ αυτά που πανε δύο τρια γεροντάκια.. να περάσει η ώρα τους να παιξουν κανενα χαρτάκι ..και να ξεχάσουν λιγο και την μουρμούρα .. της κυράς...:D :) χαιρομαι που σου αρεσαι.. φιλη μου να περασεις μια ομορφη καθαροδευτερα... φιλακιααααα!!:k

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο Ρούλα μου. Εξάλλου οι ιστορίες του καφενέ είναι και έμμετρες. Καλό τριήμερο να περάσεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ στην Κρήτη Αννα μου...στα καφενεία που πανε τα γεροντακια...να περασουν την ώρα τους λενε και μαντιναδες μεταξύ τους... και δεν ξερω πως μου βγηκε το έμμετρο...;) σε ευχαριστώ πολύ να έχεις μια όμορφη καθαροδευτρα...φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  5. Ρουλίτσα μου καλημέρα!
    Συγκινήθηκα με τον έμμετρο καφενέ σου! Χαίρομαι που σου βγήκε έτσι, ένας διαφορετικός καφενές!
    Μπράβο σου μάτια μου!
    Καλό τριήμερο Ρούλα μου ♥
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου γλυκό είναι αλήθεια οτι εναν ενδοιασμό το είχα.. να το βαλω ή οχι... αλλα οταν μου βγήκε έτσι ο καφενές...για τους απόμαχους της ζωής.. τόλμησα να τον βάλω.. και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε μικρή μου...να περάσεις μια όμορφη καθαροδευτερα..:D φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  6. Ρούλα μου καλημέρα
    Αυτή την στιγμή πίνω και εγώ το καφεδάκι μου διαβάζοντας την δική σου συμμετοχή που είναι τόσο ποιητικά όμορφη.
    Καλό τριήμερο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πιο χαλαρες στιγμές μας Ελενη μου είναι αυτές του καφέ... και τότε έχουμε τον χρονονα κανουμε αυτό που μας ευχαριστεί....π.χ. να κανουμε τις επισκέψεις μας και να διαβαζουμε........τωρα για πεζο πήγαινα σε έμμετρο μου βγήκε...;) σε ευχαριστω πολύ φίλη μου να έχεις μια ομορφη καθαρή Δευτερα.. καλά κούλουμα... φιλακιαααα!! ;k

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Kάτια μου...σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να περάσεις φίλη μου μια όμορφη καθαρή δευτέρα... φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Σμαράγδι μου
    Υπέροχο καλή με χρώματα καρδιάς!!!
    Καλά Κούλουμα σε εσένα και την οικογένεια σου!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να σου αρέσει αυτο το απλό έμμετρο .. Ελενη μου .. μα τιμά να το λες εσύ.. που ξέρεις να γράφειςκαι να ταιριαζεις τόσο ομορφα τις λέξεις σε ευχαριστω πολύ.. να έχεις μια ομορφη καθαροδευτερα... φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  9. Ο έμμετρος καφενές σου Ρούλα μου ξεχείλισε από συγκίνηση και ήταν υπέροχος, όσο και μοναδικός!
    Φιλιά πολλά και να περάσεις όμορφα το τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα σε ευχαριστώ παρα πολύ Μαρία μου....καμια φορα μας έρχονται και εμπνεύσεις..απο εκει που δεν το περιμενουμε...;) να περασεις μια ομορφη μέρα αυριο.. φίλη μου καλα κούλουμα.. φιλακιαααααα!!!. :k

      Διαγραφή
  10. Ρουλάκι μου, τί όμορφος ο έμμετρος καφενές σου!!!
    Συγκινητικός και θαυμάσιος!
    (Έχω πάρει σερί και διαβάζω τα έμμετρά σου σήμερα μάλλον!)
    ;)
    Αγκαλίτσα και φιλάκια πολλά-πολλά γλυκό μου κορίτσι!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε Συριανάκι μου έ;..:D να σε ευχαριστήσω πολύ μικρή μου .. και να σου ευχηθω να περάσεις .. που θα το έχεις κανει ήδη ομορφα... καλη Σαρακοστή και καλή εβδομάδα να έχεις..φιλάκιααααα!! :k ......το (κορίτσι) πολύ μου άρεσε...:D

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο το ποίημα και με ταιριασμένη ομοιοκαταληξία, πράγμα δύσκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα ομορφα σου λόγια ... καποια φορα είναι πιο ευκολα απο οτι νομίζουμε .. αλλα όλα νομίζω ειναι θεμα εμπνευσης.. να είσαι καλα και να περασεις μια ομορφη εβδομαδα ..:) καλή Σαρακοστή.. φιλκιαααα!!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Ρούλα μου!
    Απίθανη η συμμετοχή σου με τον έμμετρο λόγο! Ξεχωριστή!
    Με λίγες λέξεις τραγουδιστές που θυμίζουν νησί, θάλασσα και ουρανό περιέγραψες τη ζωή ενός ανθρώπου και ιδιαίτερα αντρός, την ψυχολογία του στα γηρατειά του.
    Αυτός που έστυβε την πέτρα με το χέρι, αυτός που ήταν ολόγερο σκαρί μοιάζει μ'ένα σκέμπαρκο καράβι, είπες! Και πίσω από αυτές τις λίγες λέξεις ειπώθηκαν άλλες τόσες που δεν ακούστηκαν, ζωγραφίστηκαν χιλιάδες εικόνες!
    Καλή Σαρακοστή Ρούλα μου, πάντα τέτοιες εμπνεύσεις!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. ΑΧ! πόσο σε ευχαριστώ .. φίλη μου..για τον όμορφο τρόπο που περιέγραψες το έμμετρο αυτό ...:) είναι αλήθεια οτι οταν το έγραφα αυτά ακριβως σκεφτόμουν και ήθελα να μπορέσω μεσα σε λιγες γραμμες να δώσω το συναισθημα των ανθρώπων που γίνονται.. απόμαχοι της ζωής γιατι στην πραγματικοτητα αυτό ειναι... !!
      χαιρομαι που το καταφερα... εστω και αν είναι το μοναδικο που θα έχω γραψει... σου ευχωμαι να περασεις μια όμορφη εβδομαδα.. καλή Σαρακοστή .. φιλακιααα!!
      :k

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου, '
    μετά τη σύνταξη, όντως ο καφενές είναι
    αναζωογονητική κατάσταση για τους άντρες
    που συνήθως δεν έχουν τίποτα να κάνουν.
    Εσύ βέβαια αυτή την κατάσταση
    τη στόλισες με στίχους
    που μου γέμιζαν ζεστασιά την καρδιά
    γι' αυτόν που έσειρε τα βήματά του στον καφενέ σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Φλωρα μου... ετσι ειναι η πραγματικότητα... χαιρομαι που σου άρεσε ... ομως δεν έπρεπε να υπαρχει κατι αναλογο.. να πούμε.... ενας γυναικειος καφενες; οχι πες μου σε παρακαλώ..:D να είσαι καλα φιλη μου να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. καλή Σαρακοστή... φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  16. Πολύ καλά έκανες γιατι μας αρεσουν τα διαφορετικά!
    Το γεμισε το κενό του, ο γιος, αυτο είναι το μονο σίγουρο
    Καλό Σαββατοκύριακο, καλά κούλουμα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κανω Αριάδνη μου αφου μου βγηκε έτσι;.;) . ειπα να μην πάει χαμενο.. και το δημοσιευσα..να είσαι καλα να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. καλη Σαρακοστη....φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραίο μου άρεσε εξαιρετικά,
    Μεγάλη φιλοσοφία της ζωής το μονοπάτι προπαντός η κατάληξη της πάλε ποτέ νιότης μας, (όπως γράφεις κι εσύ:πάνω στους ώμους του το βάρος της ζωής,
    σέρνει το βήμα του αργό και κουρασμένο.)

    με τόσα λίγα λόγια λες τόσα πολλά!!!
    χαιρετισμούς

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω οτι το πέρασμα της ζωής αυτήν την κατάληξη θα έχει...αυτό το μονοπάτι θα το περάσουμε όλοι και μακαρι να το περασουμε ομορφα και γαλήνια ..χορτασμενοι απο συναισθημα και αγαπη .. σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλα καλή Σαρακοστή

      Διαγραφή
  18. Ρουλίτσα, ζώντας στην Κρήτη, τι πιο φυσικό από το να εκφράζεσαι ποιητικά;
    Ξέρεις πόσο ωραία εμπειρία είναι, να κάθεσαι σε ένα καφενεδάκι που συχνάζουν μεγάλοι άνθρωποι;
    Ακούγοντάς τους γίνεσαι σοφότερος…
    Ρουλίτσα μου, να έχεις μια υπέροχη Αποκριά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν είμαι Κρητικια.. Ινω μου..ομως νιώθω την Κρήτη δευετρη πατρίδα μου γιατί κοντα της εχω μαθει πολλα πράγματα ακουγοντας μεγαλυτερους απο μενα ανθρωπους που έχουν μέσα τους το γονίδιο της μαντιναδας...με εχουν γαλουχίσει και μενα με αυτό αν και για να εκεινους ειναι μέσα τους αυτό .. για μενα θελει προσπαθεια για να το κανω... καποτε θα γραψω γι αυτό...:) σε ευχαριστώ για το σχολιο..να είσαι καλα φίλη μου... και να περάσεις μια ομορφη εβδομαδα...καλη Σαρακοστή.. φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  19. Με συγκίνησες Ρούλα μου με το γράψιμό σου! Σου εύχομαι καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου να είσαι καλά ευχωμαι να πέρασες ομορφα αυτό το τριήμερο.. με τους αγαπημενους σου..:) . να έχεις μια ομορφη εβδομαδα .. καλή Σαρακοστή... φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη η συμμετοχή σου Ρούλα μου!!Είσαι άξια θαυμασμού!!
    Καλό τριήμερο!!Καλά Σαρακοστη!!!Καλά νά περάσετε!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου ...καθε φορα Ντίμη μου.. ο γλυκος σου ο λογος με σκλαβώνει δεν ξερω τι να πω...;) να είσαι καλά και ελπίζω να έχεις περασει ομορφα αυτο το τριήμερο καλη Σαρακοστή... φιλακιαααααα!! :k

      Διαγραφή
  21. Μια πορεία ζωής μέσα απ' την τρυφερή σου ποιητική εκδοχή. Το καφενείο παίρνει άλλες διαστάσεις στις ηλικίες αυτές, είναι η παρέα, η οικογένεια, το αγαπημένο στέκι. Το περιέγραψες υπέροχα Ρούλα μου, λες και είσαι εσύ ο ήρωας. Αν δεν ήξερα πως το έχεις γράψει εσύ, θα νόμιζα πως είναι γραμμένο από άντρα.
    Καλά Κούλουμα Ρουλάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθελα να γραψω Κενελλακι μου.. για τον καφενέ ετσι που τον ξερουμε εδώ ...οταν ρωταμε τον αντρα μας που πας;.. στον καφενέ... λεει και συνήθως και ειναι αντρες συνταξιούχοι που δεν ξερουν τι να κανουν και πως να γεμίσουν τις ωρες τους..και εκει βρίσκουν φιλους στην ιδια ηλικια και με τα ίδια ενδιαφέροντα με εκεινους..... οπως στις καφετεριες πανε οι νέοι....;) χαιρομαι που σου άρεσε αυτό το απλο μου έμμετρο αυτό που είπες οτι θα το εγραφε ενας αντρας αυτό... ακριβώς κανω πολλες φορες μπαινω στην θέση του άλλου για να καταλαβω ..πραγματα που ποτε δεν ειναι δυνατον να κάνω..;) σε ευχαριστώ πολύ καθε τι θετικο που μου γράφεις με κανεις και πηγαινω ενα βήμα παραπανω.. δεν ξερω αν αν καταφέρνω κατι ..αλλα και αυτό το μικρο ειναι για μένα μεγάλο...:D να είσαι καλα και να περασεις μια ομορφη εβδομαδα..Κανελλάκι μου .. καλη Σαρακοστή ....φιλακιαααα!! ;k

      Διαγραφή
  22. Αγαπημένη μου κάθε τι που γράφεις ξεχειλίζει από..εσένα..τη τρυφερότητα και τη καλοσύνη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου για τα ομορφα σου λόγια :) να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. να μου φιλήσεις την πατρίδα... μια όμορφη εβδομάδα να έχεις .. καλή Σαρακοστή..και πολλα φιλακιααααα..!!! :k

      Διαγραφή
  23. Πολύ γλυκό και συγκινητικό το έμμετρό σου Ρούλα μου....Κι επειδή, εκτός από γλυκιά, είσαι και τυχερή...κερδίζεις ένα δώρο! Είσαι το εκατοστό μέλος του μπλογκο-σπιτιού μας και συμφωνήσαμε με τη Χρυσή πριν από καιρό, ότι θα σου κάνουμε ένα δώρο! Αφού λοιπόν, σου αρέσουν τα θαλασσόξυλα, τι θα 'λεγες για ένα καραβάκι ή ένα σπιτάκι με μπουγάδα; Πέρνα απ' το σπίτι μας και πε μας τι θα προτιμούσες. Καλή Σαρακοστή, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου αν περασεις απο εδώ ξανα... σου εχω στήλει μεηλ γιατί δεν μου βγαζει το ιστολογιό σου ο μπλόκερ.. δεν ξερω γιατί και δεν μπορω να σε ειδοποιήσω.. για να σε ενημερωσω οτι διαβασα το σχολιο σου εδώ και σε ευχαριστήσω πολύ για το δωρακι σου.. και να σου πώ οτι χάρηκα πολύ..:D γραψε μου αν είσαι στο Ηρακλειο.. περιμενω απαντηση... φιλη μου καλή Σαρακοστή φιλακιααααααα!!! :k

      Διαγραφή
    2. Ρουλίτσα μου, δε ξέρω τι τρέχει και δε σου ΄΄βγάζει΄΄ το ιστολόγιό μου ο μπλόγκερ, ελπίζω να είναι κάτι προσωρινό. Τον τελευταίο καιρό πάντως, μου κάνει κι εμένα ''τρέλλες'' ο μπλόγκερ....λες να τον έπιασε η Άνοιξη που έρχεται; Δυστυχώς δε ξέρω πότε θα ξαναδώ το Ηράκλειο...προς το παρόν το μέλλον μου διαγράφεται στη Κέρκυρα και τ΄αγαπημένο μου νησί, τη Κρήτη, μάλλον θα το επισκεφθώ από φθινόπωρο.......κλαψ, κλαψ....Φιλιά..

      Διαγραφή
  24. Έκατσα κι απόλαυσα τον καφέ μου στον έμμετρο καφενέ σου.... Κατάφερες να βάλεις μια ολόκληρη ζωή μέσα σε αυτό το έμμετρο!!!! Νασαι καλά ταλαντούχα μου φιλενάδα.... καλές απόκριες, καλή σαρακοστή!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαιρομαι που το απόλαυσες μαζι με το καφεδάκι σου Βικούλα μου..!!
      Αν το καταφερα αυτό που λες..στο έμμετρο μου... ειμαι πολύ χαρούμενη :D μάτια μου. για το ταλαντούχα δεν θα το έλεγα πιο πολύ ήταν θέμα έμπνευσης. ;)..!! ευχωμαι να είσαι καλά να προσεχεις .. και να έχεις δύναμη για όλα καλη Σαρακοστή φιλενάδα μου.. φιλάκιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  25. Ρουλίτσα μου, αν δεν είχα διαβάσει τον πρόλογό σου θα σκεφτόμουν ότι διαβάζω τους στίχους ενός πολύ ωραίου ζεϊμπέκικου!
    Μπράβο σου, καλογραμμένο και συγκινητικό!

    Καλή Σαρακοστή, πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες βρε παιδί μου...!!!μην μου βάζεις ιδέες....και δεν τόχω πολύ να το καβαλήσω...!
      ελα το ξερω οτι δεν πιστεψες...αλλα δεν ξερω πως μου βγήκε έτσι.....:D εγω για τους απομαχους ήθελα να γραψω... παντως χαιρομαι που έχει και αλλες δυνατοτητες στην σκέψη ....:) να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα. καλά Σαρακοστή ... φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  26. Ρούλα μου καλή σου μέρα.
    Το ποιήμα σου υπέροχο.
    Η μουσική του λείπει για να μας κάμει όλους να παρουμε στροφές.
    Νάσαι καλά και καλή Καθαροδευτέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..μα τι πάθατε με την φιλη απο πανω ; δεν το περιμενα πως θα σας εβγαζε το χορευτικο σας..:D να είσαι κλα φιλε.. και καλη Σαρακοστή...!!:)

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Mαρία Ελενα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά καλη Σαρακοστή. φιλάκιααα!! :k

      Διαγραφή
  28. Είναι γεγονός από το λίγο που σε ξέρω Ρούλα μου, πως η "ποιητική" έκφραση για σένα βγαίνει πολύ φυσικά και αυτή σου η συμμετοχή είναι ακόμα μια απόδειξη, πως το έχεις! ;)
    Για κάποιο λόγο, όταν βλέπω όλα αυτά τα γεροντάκια στα καφενεία, με πιάνει μελαγχολία...
    ΑΦιλάκια βροχερά αλλά πολύ χαμογεαστά! :k + :) = <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε μην το δέσουμε κι όλας Μαγισσουλα μου .... έτυχε και πέτυχε που λένε ... ας ειναι καλα η εμπνευση .. που μου χτυπησε την πόρτα... δεν ξερω αν ξανατύχει λεμε..:D
      Οταν το σκεφεις πως η ζωή όλων μας... εκει καταλήγει ειναι λογικο να μας πιανει μια μελανχολία φιλη μου...:( αλλα στην επαρχια ακομα υπαρχουν και ευτυχώς αυτοί οι καφeνεδες... και εχουν και οι απόμαχοι της ζωής καπου να περασουν την ωρα τους..στην πόλη δυστηχώς δεν ξερω αν υπαρχει αυτή η ευκαιρία για τους γεροντακους...αυτή ακριβως την μοναξια με παρέα .. ηθελα να αποδωσω αυτό το έμμετρο ...:| να έχεις καλή Σαρακοστή φίλη μου φιλκιαααα :k

      Διαγραφή
  29. καλη σαρακοστη
    ητανε να μην σου βγει
    τωρα σε βλεπω στο κλαρι
    να μας λαλας σαν το πουλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου βγηκε μονο μια φορά
      θαρείς θα βγει και αλλη;..
      αν διπλασιαστεί αυτό
      τύχη θα χω μεγάλη. :D Καλη Σαρακοστή..!!!!

      Διαγραφή
  30. Ρουλίτσα μου τι όμορφο ποίημα, πολύ γλυκός και καθημερινός άνθρωπος ο κυριούλης που κάποτε ήτανε νιός!!! :) να χαμογελάμε πάντα!!!! φιλάκια πολλά, καλή Καθαρά Δευτέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι κάθε μερα διπλα μας Ευα μου.. πιο πολύ του καφενε ειναι εκεινοι που έχουν πια ασπρα μαλια...:| και που κάποτε θα γίνουν και τα δικά μας...οοοοοταν .... :) σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλα και να περνας ακόμα καλύτερα..... καλη Σαρακοστή... φιλακιααα!!! :k

      Διαγραφή
  31. τα του καφενε δεν θελω να σχολιασω μολις βγηκα απ την ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.......ποναει η ψυχη μου δεν μπορω αλλα σχολια....το ποιημα ομως ονειρο.........κεντημαααααααααααα ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έπαθες κορίτσι μου; σε μελαγχόλησα; :( δεν το ήθελα Σοφάκι μου...καλα έκaνες και δεν σχολίασες να κανουμε λέμε οτι μας κανει να νιώθουμε καλά.... αλλα και τα δύσκολα μάτια μου στην ζωή μέσα ειναι... σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου...:) καλή Σαρακοστή φίλη μου... να μου φιλήσεις τα κορίτσια ...φιλακιαααα!! ;k

      Διαγραφή
  32. Καλή Σαρακοστή Ρουλίτσα μου.
    Τι ποίημα κι αυτό!
    Για πότε περνούν τα χρόνια, ούτε που το καταλαβαίνουμε.
    Σαν να βλέπω Ελληνική ταινία , από εκείνες τις παλιές όμως, τις ασπρόμαυρες! !!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα χρόνια ξαναπέστο Ρενάκι μου περναν τα ατιμα σαν το νερό...:( πότε ήταν που είμασταν πιτσιρικια........οχι οτι σημερα δεν είμαστε.. έ;:D μην γελάς φιλενάδα..!!!
      Κατι με Ξανθοπουλο να πούμε... μούρθε.. και μενα... να έισαι κaλα και να περνας ακομα καλύτερα...καλή Σαρακοστή.. φιλα μου την Ευγενούλα :k και φιλακια σε σενα πολααααααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  33. Ωραίο το κείμενο σου....έμεινα σ'αυτή την φράση..."Τα χρόνια πέρασαν κι η ψεύτρα η ζωή,
    πως τον ξεγέλασε δεν το χει καταλάβει", πόσο αργά καταλαβαίνουμε αυτά που χάνουμε στην ζωή μας....!
    Καλή Σαρακοστή!
    Χαρούμενο τριήμερο να έχεις :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας ξεγελαει η ψευτρα η ζωή και πραγματικα δεν το παίρνουμε είδηση νομίζουμε οτι θα είμαστε πάντα νέοι.. φίλη μου :| γι αυτό ας ζουμε το σημερα.. και να το απολαμβανουμε οσο μπορούμε....και να εκτιμουμε την καθε στιγμή μας.. σε ευχαριστώ πολύ :) να είσαι καλα και να περνάς ακομα καλυτερα.. καλή Σαρακοστή φιλακιαααα :k

      Διαγραφή
  34. Καλή Σαρακοστή Ρουλά μου !!!
    πολύ ωραίο το κείμενο ..
    πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου :) να είσαι καλα φιλη μου και να περνας ακομα καλύτερα... καλή Σαρακοστή φιλακιαααα!! ....:k

      Διαγραφή
  35. "κι είχε την δύναμη την μοίρα να νικήσει",
    μα πόσο ωραία έγραψες - περιέγραψες- με απίθανο τρόπο, την γλυκιά ιστορία σου!
    Μπράβο! για το έμμετρο, θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολο, γι' αυτό και σε θαυμάζω!
    Να είσαι καλά Ρούλα και να έχεις μια Καλή κι "ευδόκιμη" Σαρακοστή!
    Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου...πρωτα σε ευχαριστώ για τον ερχομό σου εδώ..μετά ..:) χαρηκα πολύ που σου άρεσε το μικρο μου αυτό εμμετρο... είναι αλήθεια οτι ειναι αρκετα δυσκολο να βρίσκεις τις καταλληλες λεξεις στον κατάλληλο στίχο...νομίζω οτι είναι και θεμα στιγμής και εμπνευσης...:) σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λόγια.. να περνας καλα ...Καλή Σαρακοστή .. φιλακιαααα :k τα λεμε !!

      Διαγραφή
  36. Ρουλακι , μου αρεσε αυτο που διαβασα ! Δεν εχω διαβασει τα προηγουμενα θα το φροντισω με την πρωτη ευκαιρια!
    Καλη Σαρακοστη!!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει φίλη μου... δεν το πέιραμε και μεροκαματο .. διαβασε οποτε εχεις χρονο..:D και εγω το ιδιο θα σου έλεγα.. το μπλοκιν ειναι για να περνα η ωρα μας .. Μαρακι μου... να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιααααα!! :k :k

      Διαγραφή
  37. Σμαράγδι μου, ζήλεψα! Μήπως να γράψω κι εγώ σε ποίημα την ιστορία του καφενέ; !! Φιλιά πολλά και καλό βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε οχι και να ζήλεψεις Πετρίνα μου..:D παντως για κανε μια προσπάθεια ...που ξέρεις μπορεί να σου βγει ποίημα.....το ποίημα..!!!...να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  38. Σμαραγδένιοι οι στίχοι σου, Ρουλίτσα!! Σμαράγδια ζωής !! "Γράφεις" στην ποίηση!!! Δεν χορταίνω να διαβάζω !! Να'σαι πάντα καλά, γλυκειά μου !! Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέπη μου με κάνεις και ντρέπομαι με τόσο καλά λόγια φίλη μου :|
      απλα λογια είναι που έτυχε και μπήκαν σε μια σειρα... να είσαι καλα φιλη μου και να περνας ακομα καλύτερα...φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  39. καλημερα σμαραγδενια μου!
    καλη σαρακοστη να εχουμε!
    υπεροχος ο εμμετρος στιχος σου!
    συγχαρητηρια για την συμμετοχη!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου χαίρομαι που σου άρεσε..:D.θαυμαζω πολύ και τις ιστοριες που έχουν γραψει οι φίλες...αλλα δεν τα καταφερα να γραψω σε πεζό κατι... να είσαι καλα και να πέρανας ακομα καλύτερα ... καλή σαρακοστή... φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  40. Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιούλα μου σε ευχαριστώ φιλη μου να είσαι καλα ... και να περνας ακομα καλύτερα.. :D : μακαρι να τα ξαναπούμε κάποτε... καλή σαρακοστή .....φιλακιαααα!!
      k :

      Διαγραφή
  41. Πολύ ωραίο το ποίημα σου!!
    Πόσα νοήματα κατάφερες να κρύψεις εκεί μέσα?!
    Μπράβο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ κορίτσι με το ωραιο ονομα ...:D χαιρομαι που σου άρεσε.. να είσαι καλα ....να περνας ακομα καλύτερα..:) καλή σαρακοστή ...καλώς ώρισες .. φιλακιαααα...!! :k

      Διαγραφή
  42. Πολύ όμορφο το ποίημά σου!Όπου να 'ναι έρχεται και ο καιρός που θα διαβάζω στη μικρή μου και τα άλλα δικά σου ποιηματάκια!Καλή σαρακοστή να έχουμε!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις τι γρήγορα που μεγαλώνουν τα παιδιά Πινελιώ μου!!! αντε να φτιαξει ο καιρός να τα πουμε και από κοντα.. να δουμε και το Μαρουλομαρουλάκι σου..:D :D .καλή Σαρακοστή μικρή μου.. φιλακιαααα!! :k :k

      Διαγραφή
  43. Να΄σαι καλά, Σμαράγδι μου!Με έκανες και δάκρυσα. Την ευγνωμοσύνη μου για όλα όσα με έκανες να νιώσω.Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιωργία μου χαιρομαι οταν τα συναισθήματα ειναι αυτά που νιώθεις ερχόμενη εδώ... να έισια καλα και να έχεις ενα ομορο Σαβββατοκύριακο.. φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  44. Εμείς πάντως διαβάζουμε τα ποιήματα σου σχεδόν κάθε μέρα με το Βασιλάκο, οπότε δεν μου κάνει καμία έκπληξη το ποίημα αυτής της ανάρτησης!!!Οι στίχοι πάντα στοχευμένοι και πάντα αληθινοί, βγαλμένοι από τα σωθικά σου!!! Σε φιλώ πολυτάλαντη Σμαραγδένια μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ όμορφο, Ρούλα μου! Καλογραμμένο! Σε θαυμάζω, ο έμμετρος λόγος μου φαίνεται τόσο δύσκολος να τον σκαρώσει κανείς... Πολλά μπράβο!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πρωτότυπος ο καφενές, όχι μόνο γιατί ήταν έμμετρος, αλλά και γιατί η πλοκή συντελέστηκε έξω από αυτόν! Πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή