Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Ο ΨΗΛΟΣ..Ο ΚΟΝΤΟΣ...ΚΑΙ Ο ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ...!!!

Θα μου πείτε και με το δίκιο σας... τίτλος είναι αυτός;;;είπα να τον βάλω να σας παραπλανήσω... αλλά εσείς ξεφτέρια μου, σιγά που  δεν θα το καταλαβαίνατε!!!!
Με διάθεση παιχνιδιάρικη θα είναι αυτή μου η ανάρτηση...
πρώτα να πούμε για τον ψηλό...τενεκεδένιο...που χωρούσε μέσα του 100.. μάλιστα 100..χρωματιστά καλαμάκια..οι μοίρα του ήταν να γίνει... τι άλλο;;; κουμπαράς....το μόνο κακό σε όλη την υπόθεση είναι ότι δεν βγήκαν φωτό πριν....γιατί που να το βάλει ο νους του ότι έπρεπε να φωτογραφηθεί πως ήταν πριν.....
να βαφτεί,,να ζωγραφιστεί και να 
είναι έτοιμος να ταξιδέψει όταν τον καλέσει το καθήκον....σας παρουσιάζω τον ψηλό!!!!!!!!!!!!!!
Παιδιά δεν γέρνει ο ψηλός...η φωτογράφος είναι χάλια...χι..χι.. 
αλλά εσείς το ξέρω θα καταλάβετε
ποιος φταίει..χι..χι.. 
και τώρα να πούμε για τον κοντό...
που σίγουρα θα είναι από ότι έχω δει ο πιο κοντοστούπης κουμπαράς.
Αυτός λοιπόν ήτανε γεμάτος καφέ αλλά στην πιο μικρή του ποσότητα..
και αφού πέρασε και αυτός από την διαδικασία του βαψίματος του ζωγραφίσματος.... βάψιμο...Σμαραγδένιου..ζωγραφική.. .Σμαραγδένιας!!!ποζάρει γιατί ζήλεψε τον ψηλό...
και θέλει λέει να ταξιδέψει και αυτός μαζί με τον ψηλό καμαρώστε τους πλάι ..πλάι.. ο κοντός στάθηκε στο ύψος του.!!!!
Δέν τους άρεσε η πόζα θέλανε κι άλλη..

πιο θεαματική..στο γνωστό μπαλκόνι
Και τώρα θα μου πείτε ο Πιγκουίνος που κολλάει;....κολλάει..
κολλάει...γιατί παιχνιδάκι είναι και αυτό που το έπαιξε η φίλη μου η Τζίντερ..και σκέφτηκε..γιατί να παίζω μόνη μου;;; ας καλέσω και άλλους φίλους-ες να παίξουν!!!!
και η μια ήμουν εγώώώώ!!!!!
Και το παιχνίδι του Πιγκουίνου 
θέλει 4 ερωτήσεις από το παρελθόν 
και 4 από το μέλλον...Πιγκουινάκια μου πάμε

ΠΑΡΕΛΘΟΝ...
Θα ήθελα...να είχα να μην είχαν (φύγει)οι γονείς μου τόσο νωρίς να είχα κάπου να στηριχτώ....
Θα ήθελα..να μην ήμουν τόσο μακρυά από τον τόπο που γεννήθηκα άσχετα αν εδώ  που είμαι βρήκα την ευτυχία....εεε. δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα;;;
Θα ήθελα..να μην περνάει η ζωή τόσο γρήγορα....
Θα ήθελα..να είχα κάνει τον γύρω του κόσμου....χι..χι.
ΜΈΛΛΟΝ...
Θέλω...να είναι καλά όλοι στην οικογένειά μου...
θέλω...να είναι καλά όλος ο κόσμος
και να εξαφανιστούν οι αρρώστιες..
Θέλω..να ξαναβρεί την αξιοπρέπειά της η πατρίδα μου....
και το τελευταίο μου ΘΈΛΩ.. να πεθάνω όρθια................
όχι τώρα καλέ;; μην σας πιάνει πανικός;  για όταν............. 

Όποιοι θέλουν να παίξουν το παιχνιδάκι ...του Πιγκουίνου

ας περάσουν.... 


90 σχόλια:

  1. Kαι ο κοντός και ο ψηλός είναι πολύ πολύ όμορφοι.
    Εγώ ένα δεν ξέρω. Πως ανοίγει η τρύπα για το κέρμα χωρίς να είναι προς τα έξω οι άκρες του μετάλλου.
    Τι ακριβώς δηλαδή κάνεις στους μεταλλικούς κουμπαράδες για να πετύχεις μια ωραία τρύπα για τα κέρματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρα μου..εγώ μονο τους ζωγραφίζω για τις τρύπες ο ειδικός της κανει...την τρύπα στο πλαστικό καπακι του κοντού ειναι εύκολη την κανεις με ενα κοφτερό μαχερακι αλλα και το τενεκεδένιο καπακι..το ίδιο... θέλει λίγη προσοχή να μην σου χαλασει... τα καπάκια τα έβαλε...προς τα κάτω οπως κουμπώνουν και εκανε τις τρυπούλες ελπίζω να σου έδωσα να καταλάβεις κορίτσι μου... φιλακια..

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικη η συμμορια κουμπαραδων !!!!χαχαχαχα
    οσο για τα θελω σου....ευχομαι απο την καρδια μου να πραγματοποιηθουν!!
    Ευχησου το και εσυ...ποτε δε ξερεις!πολλα φιλια Ρουλιτσα μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ το μυαλό σου στις συμμορίες!!! Αν είναι ο άνθρωπος μες στην παρανομία τι περιμένεις...

      Διαγραφή
    2. απο οταν εμπλεξα μαζι σου!!!!!χαχαχα
      παρααααανομος κι αααν ειιιιναι ο δεσμοοοος μας!α ρεεεε τοληηη!!!!!!χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Μισιρλούμισιρλού μου...συμμορία κουμπαράων;!!!!! χι..χι.. πολύ μου άρεσε.. ξερω πολλες συμμορίες αλλα κπυμπαραδες συμμορία εεεεε το είδαμε και αυτό..χι..χι.. Μισιρλούμισιρλού..σε ευχαριστώ πολύ..οι ευχές για να πραγματοπιούντα τις λεμε... φιλακια πολλα.. ΡΈ ΣΎ;;; ωραία φωνή έχεις;; χι..χι..

      Διαγραφή
    4. έφαγα το δέλτα στους κουμπαράδες..χι..χι.. πεινούσα φαινεται..και πιό κατω πάλι στην ίδια λεξη λάθος γραψε....ααααα δεν παλέυομαι λέμε ..και αυτό συνβαίνει γιατί προσπαθώ να μάθω να γραφω και με τα δυό χέρια...χι..χι..

      Διαγραφή
  3. Σίγουρα ο χορευταράς πιγκουίνος είναι ο δικός σου και ο άλλος -ο από πάνω -της Τζίντζερ.χα χα
    Τα θέλω σου για το μέλλον είναι και δικά μας θέλω.
    Καλοτάξιδη η συμμορία των ....κουμπαράδων.
    Φιλιά καληνύχτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ την πάτησες Παρακέλσο μου..χι..χι.. τον χορευταρά ...πιγκουίνο τον πήρα απο το μπλοκ της Τζίντερ...σιγά να μην έχω φτασει σε τόσο υψηλό επίπεδο να βάζω απο μονη μου κινούμενα ...διαφορα..και μ αρέσουν παρα πολύ...που θα πάει θα ανέβω καποτε τάξη..χι..χι.. να τη παλι η συμμορία ..τι πάθατε με την παρανομία κόρες;;; το ξέρω Παρακέλσο μου οτι τα θέλω μας ειναι σε γενικές γραμές τα ίδια όλως μας..μακαρι κάποτε να τα πετύχουμε...!!!!!!σε φιλώ...................

      Διαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΟΙ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΟΥ ΩΡΑΙΟ , ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου το ξερεις οτι οι δικές σου προτροπές μα ξεσηκώνουν κάθε φορά... και εχουμε παθει μία πως να στο πώς..εξάρτηση;; χι..χι.. θα κανω και οτι άλλο μπορώ... ..ετοιμαζω άλλους δύο.. σε ευχαριστώ πολύ..τα φιλακια μου ...

      Διαγραφή
  5. Εγω ,παρολο που ειμαι ..ψηλη τον συμπαθησα το κοντο!! εχεις ακουσει ασματα για ψηλους?
    Ενω γατα ο κοντος με τη γραβατα ,κατι σου θυμιζει! Ασε που μπορει να ειναι κοντος και θαυματουργος και να γεμισει γρηγορα!!!
    Ποτε δεν ειναι αργα για το γυρο του κοσμου...εσυ κανε τον μισο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα και εσύ Αφρα μου με τους κοντούς εισαι;;; μπραβο δικιά μας...χι..χι.. αυτό το άσμα ειχα κατα νού οταν τον έκανα...και το οτι θα γεμίσει γρήγορα ειναι σιγουρο..χι..χι.. οσο για τον γύρω του κοσμου πες πως τον έκανα...χι..χι.. την φαντασία τι μας την έδωσε ο Υψιστος;;; χι..χι..τον μισό..έ;;; καλός θα ήταν και αυτός... ε...να μην τα θέλουμε και όλα;;; χι..χι.χι φιλακια πολλα...

      Διαγραφή
  6. Ρουλίτσα ωραίοι είναι οι κουμπαράδες σου... για όλα τα γούστα που λένε!!! Όμορφες και οι ευχές σου...και αφού το παρελθόν δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, φρόντισε για το μέλλον...Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για το δικο σου Βιλλιωτη φροντιζω εγω!!!

      Διαγραφή
    2. Για πιό μέλλον σου φροντίζει η Μισιρλουμισιρλού ..Μαράκι μου;;χι..χι.. για λεγε;; να ξερουμε και εμείς οι μακρινοί συγγενοίς;χι..χι.. οσο για τον ψηλό...σαν δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα..ο κοντός όμως;;;; ναααααα θα βρεθούν να τον παρουν..χι..χι.. μηπως να κανω κι άλλους κοντούς Μαρακι μου;;;χι..χι.. σας φιλώ και τις δυό!!!!

      Διαγραφή
  7. Τι καιρο κανει εκει πανω?θα ρωταει ο κοντος τον ψηλο...Ωραιο το διδυμο σου Ρουλα καθως και οι ευχες σου!τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι..χι.. καλά λές !!!!!!ΜΑΡ ΚΑΛ.. αυτό δεν το σκεφτηκα ..και ο ψηλός θα του λέει...χμ....συννεφα έχει θαρώ πώς θα βρέξει....σε ευχαριστώ πολύ που πέρασε..φιλιά...

      Διαγραφή
  8. Ωραίοι οι κουμπαράδες...αν και περίμενα να δω και πιγκουίνο-κουμπαρά...Πρόσθεσε στα παιχνιδοβραβειάκια κι ένα ακόμη που σε περιμένει στο σπιτάκι μου...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πώ Ασπα μου για πιγκουινοκουμπαρά..δύσκολο το βλέπω..αλλα μου έδωσες ιδέα... χι..χι.. πέρασα και απο σένα θα το παιξουμε το παιχνιδακι λίγο πιο μετα..δεν θα το ξεχασω ..και σε ευχαριστώ πολύ...φιλακια πολλα,,,

      Διαγραφή
  9. Το ζευγαράκι είναι πολύ τυχερό, θα διασχίσει το Αιγαίο, θα κάνει τις βόλτες του στην θεσ/νίκη, θα γνωρίσει τον Λευκό πύργο και τέλος θα πάρει την θέση του στη έκθεση...και μάλιστα στην πιο γιορταστική εποχή του χρόνου...Ταξίδι ανέλπιστο!!!και όχι στη χωματερή της Κρήτης....Καλό σου βράδυ Ρούλα με πολλα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερό δεν θα πεί τίποτα Εφη μου μακαρι να πήγαινα και εγώ μαζί τους δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ το θέλω...δεν ξερω αν το ξερεις απο Θεσσαλονικη ειμαι αλλα μα εχει κλέψει η Κρήτη και ενας κρητικός χι..χι..χι.εχω ενώσει τα δύο ακρα της Ελλάδος μας.. σου στέλνω τα φιλια απο εδώ..να σε βρούν...τωρα τελευταία αργώ να περάσω γιατι εχουμε κατι δουλίτσες με ενα κωμειδύλλιο..χι..χι.. αν θελεις να να μαθεις στηλε μου μεηλ να σου πώ..θα γελασεις πολύ μονο αυτό σου λέω...

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου Σμαραγδένια μου! Και ο ψηλός πολύ καλός αλλά και ο κοντός έχει την χάρη του και γεμίζει και πιό εύκολα!
    Φιλιά και Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ... ναι Μαριαννα μου γι αυτό ειπα ας κανουμε και ενα κοντούλη να μπορούν να βαζουν το χαρζιλίκι τους τα πιστιρίκια...μου έδωσες και εσύ ιδεα να κανω κι αλλον...μπραβο... φιλακια...πολλα

      Διαγραφή
  11. ωραίος ο ψηλός, ο κοντός και ο πιγκουίνος!! χι χι.. από τον τίτλο περίμενα κάνα χιουμοριστικό παραμυθάκι.. ξεκίνησα να διαβάζω και έβλεπα τους κουμπαράδες και για τον πιγκουίνο πάλι κουμπαρά περίμενα να δω και ξαφνιάστηκα.. ευχάριστα όμως! :) πολύ όμορφα όσα παρουσίασες!! μακάρι οι ευχές σου να βγουν αληθινές! φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραμυθακι χιουμοριστικό έ;; χι..χι.. ακριβώς αυτό το χιούμορ..ήθελα να δώσω εστω και χωρίς παραμυθάκι..χι..χι..για κουμπαρα πιγκουίνο..λιγο δύσκολο εινσι για μενα αλλα ισως υπάρχει αλλος τρόποας θα δούμε μου δώσατε ιδέες..μακρι για τις ευχές..να βγαινανε..παντα υπάρχει ελπίδα.... φιλακια..

      Διαγραφή
    2. η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. πολύ όμορφοι!τώρα Σμαραγδένια θα πω το μπράβο σε σένα πρώτα!ζωγραφίζεις πολύ ωραία!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα Νάσια μου...σε ευχαριστώ για το μπράβο σου ..μου αρέσει να ζωγραφίζω αλλα βρίσκομαι ακόμα στο προνηπιακό σταδιο..για κουμπαραδες ..και μικρές ζωγραφιές τα καταφέρνω λίγο... προσπαθεια θελει και εγώ για να πω την αλήθεια μου προτιμώ..πρός το παρόν τον υπολογιστή....καινούργιο ακομα για μενα παιχνίδι...χι..χι..χ φιλακια πολλα .....

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφο ζευγαράκι Ρούλα, γεια στα χέρια σας!!!
    Εύχομαι όλα τα θέλω σου να πραγματοποιηθούν, από το πρώτο
    μέχρι το τελευταίο!!!
    Νάστε καλά, καλή σας εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλά Μαντρίνα μου μακαρι να γινει αυτό που μου ευχεσαι αν και νομίζω τα πιο πολλα τα ευχωμαστε όλοι τα ίδια... σε ευχαριστώ...φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  14. τέλειο ζευγάρι-)))...και όμορφη ζωγραφική-)))
    και εύχομαι όλες οι ευχές σου να πραγαμτοποιηθούν
    καλό και το παιχνίδι,αλλά πολλές προυποθέσεις...
    πολλά φιλιά και καλή συνέχεια-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίστα...το ζευγαρακι των κουμπαράδων θα χαιρεται που σας αρεσε...για την ζωγραφική σε ευχαριστώ πολύ εισαι πολύ καλή ..οτι περναει απο το χέρι μου κανω..και το κανω σαν παιχνίδι..πιό πολύ..για το παιχνιδι μου αρεσε ..επιδή ειχε λιγες ερωτησεις και ευκολες... φιλακια ....

      Διαγραφή
    2. Συμπληρωνω..Κρίστα..γιατί δεν μπορώ να δω τιποτε στο μπλοκ σου;; μονο δυο τρείς φωτο που ειναι ατην αρχή...ουτε σχόλιο ξερω που θα κανω... αν θελεις στηλε μου μέηλ να μου πείς τι θα κανω..ευχαριστώ..

      Διαγραφή
  15. Ο τίτλος ωραίος και το ζευγαράκι ακόμα πιο πολύ!
    Τρελαίνομαι όταν βλέπω χρυσά χεράκια να ζωγραφίζουν τόσο όμορφα!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου..ήθελα λιγο να χαμογελάσουμε...και επειδή μου αρέσει και το χιούμορ σκεφτηκα να σα πααραπλανήσω λίγο...αλλα σιγα να μην σας γελάσω..χι..χι.. χαιρομαι που σου αρεσαν ..ομως για την ζωγραφική ενα μεγαλο ευχαριστώ....να ξερεις ποσο παιδική ειναι;;; αλλα μου αρέσει...δεν λέω τόχει λίγο το χερι μου...να ηταν κοντα η Βιλλιώτη΄αυτή η Θεά στην ζωγραφική.. θα πήγαινα για μαθήματα σίγουρα.. φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  16. χαχα παραπλανητικός ο τίτλος αλλά οι κουμπαράδες εξαιρετικοί!!
    Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα σου τα θέλω να βγουν αληθινά και το χαμόγελο να μην σβήσει ποτέ από το πρόσωπο σου!
    Καλό απογευματάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το χα..χα.. ήθελα να βαλω στα χειλια σας...να χαμογελασουμε και λιγο βρέ παιδί μου...οχι να χαμογελω μοναχη μου:;; μακαρι και όλου του κοσμου τα θέλω...να γινουν πραγματικότητα...φιλακια πολλα Μαρινάκι ...

      Διαγραφή
  17. Ρουλάκι μου, είσαι τόσο πολύ γλυκιά ! Μας ζωγραφίζεις, μας φτιάχνεις κουμπαράδες, μας γράφεις στίχους, μας συγκινείς ! Τί παιδί, είσ΄εσύ !
    Η ζωή πράγματι περνάει γρήγορα, Ρουλάκι μου. Εύχομαι όλοι μας να μπορούμε να ζούμε με τρόπο που να δίνει αξία στο χρόνο μας.
    Σε Φιλώ Πολύ Πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινακι μου πες μου που μενεις να σου στήλω δωρα ..χι..χι..για το ΠΑΙΔΙ..ήταν το καλήτερο απο όλα χι..χι..αχ!!! αυτή η ζωή..ποτέ δεν μας φτανει να κανουμε αυτα΄που θελουμε... οπότε Φωτεινουλα μου ας ειμαστε ευγώμονες για αυτά που εχουμε και το σπουδεότερο την υγεία μας... τιποτε άλλο...φιλακια πολλα..και γλυκά..

      Διαγραφή
  18. Ρουλάκι μου, τους έτιαξες πολύ όμορφους τους κουμπαράδες. Τελικά, δεν ξέρεις - δεν ξέρεις και μιά χαρά τα πας με τα πινέλα!!!! Μακάρι να γίνουν πραγματικότητα, όλα του τα "θέλω", φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρέ Αννετούλα μου..μου αρέσει να ζωγραφίζω δεν λέω..αλλα εχεις δεί παιδακια να το κανουν;;; ετσι το κανω ..οτι πιάνει το χερακι μου λίγο ..πιανει..δεν το αρνούμε αλλα μαχρι εκεί...μου λετε και σ\εσείς καλά λόγια και καμια ώρα με βλέπω να καβαλάω κανενα καλαμι η γυναικα...χι..χι..και τα θέλω ολων μας να γινουν πραγματικοτητα Αννούλα μου....σε φιλώωωωωω...

      Διαγραφή
  19. Πόσο όμορφους τους έκανες!!! Καλά λένε και τα κορίτσια, μια χαρά σου "πάει" το πινέλο! 'Οσο για τις επιθυμίες σου, εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα σου τα "θέλω"!
    Φιλάκια και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου ....λες βρε παιδί μου να μου πηγαίνει το πινελο και εγώ να μην το ξέρω;;; χι..χι. πλακα θα έχει..θα κανω προσπαθειες...να δούμε... σε ευχαριστώ για τις ευχέ σου ..μακαρι και όλου του κοσμου...φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  20. Είναι όλοι τους πανέμορφοι Ρούλα μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βαλαντη μου....να εισα καλά κορίτσι μου..για τα καλά σου λογια... φιλακια απο την ομορφη Κρητη...

      Διαγραφή
    2. συμπληρώνω και σε σένα Βαλαντη μου δεν ξερω τι γινεται με το δικό σου μπλοκ ..μου λεει να σε βαλω στους κύκλους μου ..ποιούς κυκλους;;;και δεν μπορώ να μπώ...μου λέει για ενγραφή... που να το κανω;;;αν θελεις γραψε μου εδω .. φιλακια....

      Διαγραφή
  21. ωραίος ο ψηλός ωραίος και ο κοντός!!!! θαύματα κάνετε οι σμαραγδένιοι!!!!!

    όσο για τα θέλω σου Ρούλα μου...αυτά που φύγανε...φύγανε !τέλος! για τα αλλα από καρδιας σου εύχομαι όλα όπως τα επιθυμείς αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου...λιγο χιούμορ το χρειαζόμαστε βρε παιδί μου..να μην σου πώ οτι το έχουμε και ανάγκη..χι..χι..ετσι που ειδα τα κουτιά πλαι..πλάι αυτό μου βγήκε να γραψω..χι..χι..ααααα ναι Ελενα μου αυτά που φύγανε οπως το λές σας πανε στο καλό... αλλα ηταν οι ερωτήσεις του παιχνιδιύ αυτές..και επρεπε να απαντησω..χι..χι.σε ευχαριστώ για τις ευχές σου . μακαρι και όλου του κοσμου... σε φιλώωω

      Διαγραφή

  22. Σκέτη τρέλα, και ο ψηλός και ο κοντός, καθένας με τη χάρη του.Όσο για τα θέλω σου,εύχομαι να εισακουστούν ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως το λές ο καθε ενας με την χαρη του αλλα και με την τρέλα του θα συμπλήρωνα εγώ..χι.χι. σε ευχαρισρώκορίτσι μου για τις ευχές σου στα θελω μου.. σου αντέυχωμαι και στα δικά σου θέλω..πολλα φιλακια..

      Διαγραφή
  23. Ρούλα ...τώρα πρέπει να φτιάξεις...και τον χοντρό με το λιγνό..:))
    Γεια στα χέρια σου...΄'ομορφοι είναι...

    ΥΓ..Μακάρι να μην περνούσε η ζωή τόσο γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου βαζεις ιδέες ΜΙΑ μου..που θα βρω χοντρά και λιγνα κουτιά έ;;;γιατί να τα φιαχνω μονη μου οπως αλλες φίλες ξεχασέ το χι..χι.. δεν τα μπορώ τα δύσκολα....τωρα πιά.. κάποιους καιρούς δεν το έβαζα κατω... αλλα..τωρα ας όψονται..χι..χι..ακριβώς αυτό που ειπες μακαρι να μην παιρνούσε η ζωή τοσο γρήγορα..σε φιλώ...πολύ..

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Μαρυλιζακι μου..τωρα που με βάφτισες παιδί μου να ετοιμασεις και τα βαφτιστικά
      χι..χι..χί..θα εισαι η δευτερη νονά μου γιατί την πρώτη θεση την εχει κατοχυρώσει άλλη.......φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!

      Διαγραφή
  25. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΣΟΥ,,,,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΡΑΔΕΣ ΑΨΟΓΟΙ,,,,
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΑ ΘΕΛΩ ΣΟΥ,,,ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΕΝΑ ΜΟΥ σε ευχαριστώ πολύ ας βάλουμε και λίγο χιούμορ στη ζωή μας δεν κανει νομίζω κακό ετσι δεν ειναι;;;οσο για τα θέλω μου και παλι σε ευχαριστώ ..και ευχωμαι και εγώ να ειναι αυτό για όλον τον κόσμο.... φιλακια .να εισαι καλά...

      Διαγραφή
  26. ΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΚΛΕΨΑ ΤΟΝ ΧΟΡΕΥΤΑΡΑ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ Ο.Κ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εκανες κοριτσακι....ουτος η άλλως το οκ μου θα το ειχες..και εγώ απο της τζίντερ το πήρα γιατί μου άρεσε να ήξερες πόσα κινουμενα και ομορφες φωτό ζηλευω εγώ ουουου!!!!αλλα δεν ξερω που να τα βρώ......και τα θαυμαζω καθε φορα που τα βλέπω...χι..χι.. φιλακια.. πολλα

      Διαγραφή
    2. ΟΥΤΕ στο δικο σου μπλοκ ξερω να μπω...οπως και σε αλλα δύο ..το λεω και σε εκεινες..γιατί δεν ξερω....εχουν αλλαξει πραγματα που εγώ δεν τα ξερω μονο με το παλιο΄τροπο ξερω...αυτόν που σου γραφω..θα ήθελα να μπορούσα να έμπαινα φιλακια

      Διαγραφή
  27. ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ,ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝΠΟΛΥ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΣΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ ΓΑΙΣΜΙΝ μου....θα κανουνε ωραίο ταξιδι μεχρι την γενέτειρα μου μαζί με πολλούς αλλους...ομορφους κουμπαραδες...στο παιχιδι νομίζω οτι λιγο πολύ τα ίδια σκεφτόμαστε πάνω κάτω.....θα γίνουν σιγά σιγά και οι επόμενοι... σε φιλώ....

      Διαγραφή
  28. Άμα ο άνθρωπος έχει χιούμορ.......τέλειοι οι κουμπαράδες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μας λείψει και το χιούμορ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου χαθύκαμε... θα είμαστε μες την μιζέρια... εγώ παντως δεν θα το χασω....οσο και να προσπαθούν .....οσο για τους κουμπαραδες μου ..μην με κανεις και ντρέπομε..ναι ντρέπομαι μπροστα στο τι έχει κανει η δική σου φανατασία...χι..χι.. σε ευχαριστώ πολύ.... να εισαι καλά φιλακια

      Διαγραφή
  29. Άργησα Ρουλάκι μου , αλλά ήρθα στο υπέροχο μπαλκόνι σου να ξαποστάσω και να θαυμάσω τα έργα σου!!!!!!!!
    Οι κουμπαράδες σου τέλειοι και ζωγραφισμένοι όμορφα!!!!!!!
    Πιγκουινάκια!!!!!!!Μου αρέσουν πολύ!!!!!!
    Ολοι να πεθάνουμε όρθιοι θέλουμε....αμήν!!!!!!!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Εφουλα μου άργησες;;;; τι να πείς τότε για μενα και την απαντησή μου ..γιατί δεν μου φτανει η μέρα δεν καταλαβαίνω και σκέψου να έκανα και τις δικές ας κατασκευές..χι..χι.. δεν θα προλαβενα τίποτε να κανω... σε ευχαριστώ για τα ομορφα σχολια σου ..προσπαθώ ...οσο μπορώ.... και στο αμήν σου...αμήν....χι..χι.. φιλακια πολλα...

      Διαγραφή
  30. Ρουλίτσαααααααα...... κι' εγώ θέλω να πεθάνω όρθια... σε καμιά σαρανταριά χρόνια λέμε τώρα!!!!
    Η πατρίδα μου ΕΙΝΑΙ αξιοπρεπής. Όλοι οι άλλοι είναι αναξιοπρεπείς!!!!
    Και οι κουμπαράδες σου είναι σκέτες γλύκες! Άσε τη φανταστική σου βεράντα......
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε Φιλίαααααααααααα μου μεχρι τότε;;;;;;μπορεί να βρεθεί το χαπι της αθανασίας...χι..χι.. μην γελάς απο εκεί που δεν το περοιμενει σούρχεται το νεο..!!! ναι βρε κορίτσι μου έτσι επρεπε να το γραψω για την Ελλάδα μας...να κανω και εγώ τους κουμπαράδες μου...να μην ειμαι ακουμπάρευτη...χι..χι.. που εισαι Μπαμπινιώτη!!!!!!!!εσύ που εισαι παρακαλά και δεν γραφεις; δεβν ακούς τις φωνές μας; για πιασε δουλειά πλιζζζζζζζζζζ..χι..χι.. φιλακια πολλα ...

      Διαγραφή
  31. τα θέλω σου τα θέλω και εγώ!!
    ωραίες οι κατασκευές σου...
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι αυτά τα θελω φΟΎΛΙ μου..τα θελουμε οι πιο πολλοί ανθρωποι ειναι θέλω συνηθισμενα οσο για τις κατασκευές ..δεν μπορουνε να συγκρυθούν με άλλα..ειναι ομως αυτό που μπορούσα να κανω...σε φιλώ και σε ευχαριστώ....πολύ..

      Διαγραφή
  32. Ρούλα μου εύχομαι τα μελλοντικά σου "θέλω" να πραγματοποιηθούν. Όσο για τους κουμπαράδες είναι τέλειοι έτσι που αγναντεύουν τη θέα από το μπαλκόνι.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου ποσο κουραγιο μου δείνετε με τα καλά σας λόγια δεν λέγεται και τα μελοντικά ΘΕΛΩ μου ας ειναι όλονών μας νομίζω....ειναι αθρώπινα Θελω... αχ!!! αυτη η θέα !!!! ειναι απο το καλοκαιράκι τωρα πιά εχουμε κατέβει Ηράκλειο...του χρόνου παλι με το καλό...φιλακια ..και απο μενα... πολλα..

      Διαγραφή
  33. Τελειοι οι κουμπαραδες σου.να ειναι παντα γεματοι σου ευχομαι και ολα τα θελω σου να πραγματοποιηθουν.
    Μου εδωσαν βραβεια και εγω με τη σειρα μου πρεπει να τα μοιρασω.Για περασε απο το σπιτικο μου για την παραλαβη του βραβειου σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να γεμισουν εκεί που θα πανε ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ θα ειναι χαρά μου και χαρά ολων των μπλοκερ που παίρνουν μέρος σε αυτό το Παζάαρ που θα γίνει στην Θεσσαλονικη για το χαμογελο του παιδιού... ειδες και εμεις ένα χαμόγελο ..οπως μας προτρέπεις και εσύ θελουμε να χαρίσουμε... σε ευχαριστώ που πέρασες..

      Διαγραφή
  34. Αυτό το φόντο στον ψηλό τι το ήθελες? Ετσι γιά να με σκας το ξέρω εγώ.

    Πάντως να ξέρεις με τις απενταρίες που έχει ο κόσμος μάλλον ο κοντός θα προτιμηθεί. Που να γεμίζεις τον ψηλό με χρήματα. Με καλαμάκια ναι.......

    Μα τον Πιγκουίνο δεν τον βλέπω. Φταίει λες η σύνδεσή μου από δω ή δεν τον έβαλες? Τι? Του είπες να έλθει και αρνήθηκε? Ααααα ο κακομαθημένος. Θέλεις να στον στείλω εγώ? Ξέρω τα κόλπα του και τον κάνω κουμάντο.

    Και τώρα σχετικά με τα ΘΕΛΩ σου, εσύ με δυό λόγια θέλεις να δέσεις μ'ενα σπάγγο τα βόρεια να τα κατεβάσεις στα νότια, σωστά? Οσο γιά την τελευταία μελλοντική επιθυμία να ξέρεις είναι όλου του κόσμου ευχή. Φιλιά αγαπημένη μου Σμαραγδένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βλέπεις τον πιγκουίνο που εχει τρελαθει στον χορό;;;; και που τούς άρεσε και τον κλέψανε;;;; και τι βλέπεις δηλαδή;;...το μπαλκόνι;; το ξερεις οτι θα σε περιμενει ...οποτε και να ειναι...χι..χι..Μακαρι να μπορούσα Τζιντζερουλα μου να έδενα αυτούς τους δύο τόπους μαζί ..ετσι κι αλλιως δεμένοι για παντα ειναι μεσα στην καρδιά μου...Το ξερω οτι αυτή η ευχή μου ειναι για ολο τον κοσμο....Μακάρι... φιλακια απο καλοκαιρινό παλι Ηράκλειο...φιλώ σε

      Διαγραφή
  35. Πόσο λογικές και όμορφες οι επιθυμίες σου,αλλά και πόσο αδύνατες,κάποιες από αυτές...καλημέρα κι ελπίζω οι ευχές και οι επιθυμίες σου να γίνουν πραγματικότητα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι αυτές οι επιθυμίες ειναι των πιό πολλων απο εμάς... ναι κάποια θελω μου ειναι ουτοπικά εως ακατοαθωρτα πλέον μονο μεσω φανατσίας μπορούν να γίνουν..ομως άλλες ειναι πιο πραγματοποιήσημες ..σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου...

      Διαγραφή
  36. Καλημέρα στην Κρήτη από Σάμο!!
    Πολύ όμορφοι κουμπαράδες !!
    Ο κινούμενος πιγκουίνος έχει πλάκα !!

    Γλυκές Ευχές τα *Θέλω* σου να πραγματοποιηθούν όλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ καλημερα στην Κρήτη ..εγώ καληνύχτα.. στην ΣΆΜΟ θα σου πώ..χι..χι.. και ενα μεγάλο ευχαριστώ...για τους κουμπαράδες ....για τις γλυκές ευχές σου.. για την ...φιλία σου...σε φιλώ......

      Διαγραφή
  37. Mπράβο Ρούλα,
    χαριτωμένοι είναι,
    φαίνεται ότι η Κρήτη σου
    δίνει έμπνευση.
    Τα χαιρετίσματά μου, ένα μήνα
    λείπω και την πεθύμησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΦΑΚΙ μου... ναι πλανεύτρα ειναι η ΚΡΉΤΗ εσύ που εισαι; και την πεθυμησες κι ολας;; μην ανησυχείς θα της τα δωσω τα χαιρετίσματα......τα φιλιά μου...

      Διαγραφή
  38. Ρουλάκι μου παραπλνητικός ο τίτλος μα όμορφο το περιεχόμενο του..Θα πάρω το ..ψηλό..αν και μάλλον όπως λέει οδημήτρης πρέπει πλέον να φτιάχνουμε κουμπαράδες σε..σπιρτόκουτο!!!!!!Έχω πα΄ντα την εικονίτσα σου αν το πιστεύεις..μου έκανε συντροφιά στο Κέντρο που ήμουνα κάθε μέρα και κάθε στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αααααααα πόσο χαίρομαι Αχτιδα μου.. που το ηθικό μας είναι ανεβασμενο και άρχισες τις βολτίτσες σου... σιγα ..σιγα όμως,.. να μην τα παρουμε μονοτερμα;; χι..χι..ωραία τα λέει ο Δημήτρης σου.. σε σπιρτόκουτο κουμπαρας έ;;;; πες το ψέματα..!!!χι..χι.. χαιρομαι ιδιαίτερα.. που ειχες συντροφιά την Χάρη της..οπως και όλων των Αγίων ..και βέβαια το πιστευω κορίτσι μου απόδειξη εσύ η ιδια που εισαι παλι αναμεσά μας.. γεματη απο την αισιοδοξία που σε κατέχει....σε φιλώ.....και αν κάποτε ανέβω επάνω θα χαρώ να γνωριστούμε και με όλα τα κορίτσια της θεσσαλονίκης μου.....φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου. Είναι ωραία τα θέλω σου, γι αυτό κάνε όνειρα γι αυτά!! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο αν σταματουσαμε να κάνουμε όνειρα ΜΑΡΗ μου....αυτά ειναι που μας κρατανε ζωντανους για να μπορέσουμε ..όσα ειναι δυνατόν να τα πραγματοποιήσουμε....χαιρομαι που σου αρέσαν οι κουμπαραδες και χαιρομαι ακομα περισσότερο που πέρασες..απο το μπλοκ μου... να εισαι καλά... φιλια..

      Διαγραφή
  41. Πάνω απ' όλα το μάτι μου έπεσε πίσω από τους κουμπαράδες... όταν το μάτι σου αντικρίζει καθημερινά το πέλαγος, μετά όλα σου φαίνονται μικρά και ασήμαντα, όπως και είναι!
    Εύχομαι οι κουμπαράδες να γεμίσουν με τα θέλω σου και με τα θέλω των αγαπημένων σου!

    ΑΦιλάκια καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ βρέ παιδί μου κατευθείαν το ματι σου εκεί πήγε;χι..χι..μακαρι να μπορούσα να τους γεμίσω με όλη αυτήν την ομορφιά και να τους στήλω ομως πιο καλά θα ειναι να γεμίσουν με χρήματα ....(πεζό μέν αναγκαίο δε) για τις αναγκες τις οποίες φιαχνονται...σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου...στα ΘΕΛΩ μου.. σου στελνω πολλα καλοκαιρινα ακομα φιλακια απο Κρήτη.....δεν λέει να φθινοπωριάσει εδώ..!!!!!

      Διαγραφή
  42. Μια και για τα ΘΕΛΩ" του παρελθόντος δε μπορώ να κάνω τίποτα εύχομαι τα "ΘΕΛΩ" του μέλλοντος να πραγματοποιηθούν χωρίς καμία εκπτωση πουθενά.Τ αξίζεις γλυκειά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Με μεγάλη καθυστέρηση μεν αλλά παρούσα δε !!!Και ο ψηλός και ο κοντός στέκουν στο ύψος τους!!!Γλυκούληδες!!!!
    Σου εύχομαι από καρδιάς να μείνεις μέχρι την τελευταία μέρα όρθια και με διαύγεια !!!!Φιλάκια πολλά Σμαραγδένια μου!!! Πάω να διαβάσω και την Νεφέλη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή