Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

O ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ......και.........Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ..!!!!!!!

Μια φορά και έναν καιρό......
όχι ..αυτό δεν είναι παραμύθι....
η πραγματικότητα είναι....αλλά οπως όλα τα όμορφα πράγματα αρχίζουν σαν παραμύθια..είπα να το αρχίσω έτσι......
Μιά φορά και έναν καιρό....μπήκε μια ιδέα στην φίλη μας την Ρένα την Χριστοδούλου...για να ανακυκλώσουμε συρτάριαααααα.....
θυμάστε τι επιτυχία που είχε...!!!!!
Ε..!!!! τώρα ήρθε η σειρά των κουμπαράδων...με την βοήθεια της..ΔΡΑΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΜΠΛΟΚΕΡ.!!
Θα μου πείτε τί θα βάλουμε μέσα;;;;
Ολοι οι κουμπαράδες θα ειναι γεμάτοι.....
Ναί....μην απορήτε!!
Με τόση κρίση;;;; ναι!!!! με τόση κρίση.....θα είναι γεμάτοι..
απο το απόθεμα της καρδιάς της κάθε μιάς απο εμάς....
Και εδώ πάει αυτό...


Αφού χρήμα δεν έχουμε
ή όπως λέν παράδες
κόντρα στην κρίση φιάχνουμε
στην ΔΡΑΣΗ κουμπαράδες..
Ότι ανακυκλώνεται
το χρεισημοποιούμε
για ενα σκοπό το κάνουμε
κι όλες μαζί μπορούμε...!!!!!!!!

Και δεν πιστεύω να είχατε καμιά αμφιβολία..τι θα έφιαχνε ό Σμαραγδένιος;;;
Τι άλλο..απο ένα σπιτοκουμπαρά..!!
Οι τοίχοι έτοιμοι...και αφού έχει πάρει το κολάι .....
Σε χρόνο...ντετέ....
Ποζάρει στο γνωστό τραπεζάκι 
Να το πώ τώρα;;; η να το αφήσω..
που έκανα και εγώ λέει έναν....
Κοχυλάκια και πετρούλες που μαζεύω κάθε πρωί...απο την παραλία...και αφού μου έβαψε ο καλός μου..ενα κουτάκι ..απο σοκολατένια πουράκια....κόλησα επάνω μερικά...
και ζωγραφισα οπως τα μικρά παιδάκια ψαράκια μικρά και μεγάααλα....χι..χι..και το καταδιασκέδασα....!!!!!

 Και τώρα κάνετε την σύγκριση παρακαλώ..και μην γελάσει κανείς..
εν τάξει;;;;;χι..χι..
 Ο Δαυίδ...και ο Γολιάθ.....

83 σχόλια:

  1. Τι Δαυίδ και τι Γολιάθ. Εγώ βλέπω ότι έγιναν σετάκι οι κουμπαράδες.Ποκλύ ωραίοι και οι δυο.Και γεμάτοι μέχρι επάνω με τα αποθέματα της καρδιάς σας.Φιλιά και στους δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπειδή σαν μικρό κοριτσάκι που είμαι έχω απορίες...... τα λεφτά μπαίνουν από την καμινάδα και βγαίνουν από την πόρτα;

      Διαγραφή
    2. Βρέ τι ξυραφι μυαλό έχεις;;;το πρώτο το πετυχες....χι..χι.. το δευτερο ψαξε...ψάξε δεν θα το βρείς...θα στο πώ μυστικά στο αυτί σκύψε......χι..χι..

      Διαγραφή
  2. Γλυκεια μου φιλεναδα ξερεις πόσο σ αγαπώ αλλά ψεμμα δεν μπορώ νασου πω. Ο κουμπαρας του Σμαραγδενιου αν και εκτος εποχης ειναι πολυ λουξ (χα που τη θυμηθηκα την εκφραση αυτη?) αλλα ο δικος σου πιο πρακτικος. Δηλαδη σαν πιο μιμρος ειναι πιο ευκολογεμιστος :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Του το έλεγα...μην τον κάνεις τόσο μεγάλο ..που θα βρεί ο κόσμος λεφτά να τον γεμίσει;;;χι..χι.. και μου λέει τί τσιγκουνιές θα κάνουμε στο μέγεθος;;; και εξ άλου κανείς δεν θα καταλάβει μου λέι πως ειναι κουμπαρας αυτό το σπιτακι.. οπότε δεν θα το κλέψει κανείς.....άκου λογική!!!!!!και πρακτική....το ξέρω οτι θα μου λές παντα την αλήθεια όσο ....χι..χι..γι αυτό σ αγαπώ....φιλακια.......γλυκά να γλυκανουμε την πικρή αλήθεια....χι..χι..

      Διαγραφή
  4. Ο ένας συμπληρώνει τον άλλο,φυσικά ο σπιτοκουμπαράς του Σμαραγδένιου κλέβει την παράσταση αλλά ο δικός σου είναι πιο πρακτικός και ευκολογέμιστος χιχι!!!!
    Καλό καλοκαιρινό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!!! Ρένα μου αυτός ό καυμός θα με φάει..χι..χι..το ξέρω ότι θέλετε φιλεναδες μου να μου χρυσώσετε το χάπι...χι..χι..εγώ παιδί μου σκέφτηκα πρακτικά ..εκεινος καλιτεχνικα.....φιλακια πολλα γλυκια μου...καλη εβδομαδα...

      Διαγραφή
  5. Χαχαχα...Ρουλίτσα είσαι απόλαυση! Ο κουμπαράς του Σμαραγδένιου είναι για αγορά σπιτιού...τόσα χρήματα χρειάζεται για να γεμίσει ή για να πληρώσουμε την εφορία και τα χαράτσια...το ίδιο είναι! Με τον δικό σου μπορούμε να πάρουμε κανένα δωράκι τα Χριστούγεννα...χαχα. Είναι υπέροχοι και οι δύο κι εσείς περισσότερο! Φιλιά στο νησί!Δυο βδομάδες έμειναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά γραφαμε η μια ταυτόχρονα με την άλλη στης καθε μιας το μπλόκ....αυτό κι αν ειναι ταυτηση σκέψεων...χι..χι.. δεν παλευόμαστε..βρε Μαρακι.....και όπως καταλαβενω....απο τα αρχικά σχόλια μαλλον ο δικός μου θα πάρει τους πιο πολλους ψήφους..χι..χι..χαιρομαι ...φιλιααα γιατί μου φωναζει.....

      Διαγραφή
  6. Και οι δυο κατασκευές είναι πολύ όμορφες,λατρεύω το χρώμα και των δυο,ευχομαι να γεμίσουν γρήγορα..
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το το κορίτσι....το ίδιο χρώμα λατρυουμε..ότι περιέχει απο το ανοιχτό του γαλαζιου ως το σκουρο μπλέ του βυθού με μαγευει Φούλη μου...μακάρι να γεμίσουν εκεί που θα πάνε....φιλακια στην μικρή σας...αντε βρέ και σε σένα να μην παραπονιέσαι...χι..χι..

      Διαγραφή
  7. Τι σημασία έχει ο "δικός σου" κι ο "δικός του"; αφού τα φτιάχνετε όλα ΜΑΖΙ, κι αυτό είναι μοναδικά όμορφο!!!
    Και όσο κι αν σου φανεί παράξενο μ αρέσει το ίδιο με το γλυκό κουμπαροσπιτάκι και ο πουροκουμπαράς!!!Ισως γιατί οτι φτιάχνεις του δίνεις πάθος απο μέσα σου και το κάνεις μοναδικό!
    Φιλάκια πολλά αγαπημένο Ρουλί (φιλάκια και στο Γιώργο σου) καλή συνέχεια κατασκευών, με τέτοια θέα και τέτοιους θαλασσινούς θησαυρούς είναι να σταματάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου εννοείται ότι τα φιαχνουμε μαζί... χι..χι.. ολη την δουλειά την κανει εκεινος..αλλα να ειπα να κλεψω λίγο απο την δόξα του...να κάνω τουλαχιστον κάτι να μην πεσω άδοξα..χι..χι.. στο παιδίο της μαχης των κουμπαράδων...χι..χι..να σηκώσω και εγώ το μικρό μου αναστημα...χι..χι..
      φιλακια πολλα θαλασσένια.......

      Διαγραφή
    2. Μικρό ανάστημα εσύύύ;;;;΄Εγω σε φαντάζομαι γυναικάρα Μακεδόνισσα...μη σο =υ πω και με κόκκινα!!!χαχαχα είσαι ΘΕΑ,όπως κι αν είσαι.Σ αγαπώ!

      Διαγραφή
    3. Καλά Χαρά μου μην φανταζεσαι πολλά..χι..χι..όχι ότι θα με έβλατε κατι τέτοιο;;;; μην τρελλαθουμε κι όλας..αντε πολλα .λέω.....δες και κανένα μέηλ σου..χι..χι...

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα. Θα συμφωνήσω με την Χαρά. Και τα δύο είναι μοναδικά και φτιαγμένα με πολύ αγάπη.
    :))
    Φιλιά πολλά σε όλη την παρέα. Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα συνφωνείς με την Χαρά ;;; δηλαδή κοίτα τώρα που θα το παμε Σμαραγένιε ..ψήφο φήφο....χι..χι... εννοείται οτι ειναι φιαγμένοι με αγάπη ..ειναι ενα στοιχείο που κυριαρχεί παντου ..χωρίς αυτήν ...την αγάπη..τι θα ήταν ο κόσμος;;; να εισαι καλά Δημητρα μου και σε ευχαριστώ που περνάς

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα και εδώ Φωτολαμπιδα μου ισοπαλία έχουμεεεεε!!!!χι..χι..χαρά εγώ!!!1!να εισαι καλά κορίτσι μου... φυσικά και εχω το γνώθει σε άυτόν...να μην γελιόμαστε..χι..χι.. σε ευχαριστώ ..πολλα φιλιά και καλή εβδομαδα και σε σένα

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Σμαραγδένια. Πανέμορφοι και οι δυο κουμπαράδες και ταιριαστοί! Εύχομαι ολόψυχα να γεμίσουν γρήγορα και να φέρνουν μόνο χαρές! Καλή εβδομάδα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι Δήμητρα μου εκεί που θα πανε....να γεμίσουν.....εμείς θα τους φιάξουμε κόντρα στους καιρούς....και που ξέρεις καμιά φορά γίνονται και θαυματα αν τα πιστευεις......φιλακια πολλα΄΄

      Διαγραφή
  11. καλημερα σας!!!!υπεροχοι και οι δυο!!!μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιριδα μου..καλώς την ..χαιρομαι που σου αρέσανε.. για να λέμε και την αλήθεια ...για μενα ειναι δύσκολο να κανω ξυλοκατασκευευες...αυτές ειναι δουλειά άλλου..χι..χι.. εγώ ειμαι για πιο απλά πράγματα.... φιλακια πολλά..

      Διαγραφή
  12. Ρουλάκι μου, για μιά ακόμα φορά .... μεγαλουργήσατε!!!!! Δεν θα πω ποιανού είναι το πιό όμορφο γιατί και τα δυό είναι φτιαγμένα με αγάπη. Το ποιηματάκι φανταστικό!!! Μπράβο σας!!!! σας στέλνω την αγάπη μου, πολλά φιλιά και ανυπομονώ να συναντηθούμε από κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι αν μπορείς πές ποιο ειναι πιο όμορφο...εδώ και τωρα...το δικό μου έ;;;χι..χι.. ειπα και εγώ πως κέρδισα.....ενα ψήφο....παλι ισοπαλία θα ερθουμε...δεν το αντεχω....χι..χι.. ένα λίγο το δικό μου;;;να τόσο;;; καλά μην φωναζεις...ας πάει και το παλιάμπελο....θα ερθεις;;;; να δείς τι σε περιμενει...χι..χι..φιλούρες πολλες..

      Διαγραφή
  13. συγνώμη αν θα σε στεναχωρήσω αλλά το σπιτάκι νικάει!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σνίφφφφφφφφ το ξέρω και συνφωνω και επ αξάνω..η γυναικα ότι νικηθηκα κατα κράτος....κορίτσια...και δεν το βλέπω να νικώ σε κανενα κατασκευαστικό επίπεδο.... άντρας γάρ....σαςευχαριστώ και σας καλωσορίζω....

      Διαγραφή
  14. Είστε αχτύπητο δίδυμο! Για άλλη μια φορά με ξετρελάνατε! Έχω τον καρδιακό μου φίλο που μένει στην Κρήτη στο Ρέθυμνο, την επόμενη φορά που θα κατέβω να τον επισκεφθώ πολύ θα ήθελα να κάνω ένα πέρασμα και από εσάς. Είναι που σας έχω συμπαθήσει!

    Φιλώ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια οταν κατέβεις καναρινάκι να περάσεις απο εμάς θα χαρώ να τα πουμε απο κοντα... θα περιμενω....μεχρι τότε θα τα λέμε απο εδώ... φιλακια....πολλα

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε και οι δύο..παρα πολύ και που μας επισκέφτηκες ..σίγουρα θα τα πούμε..και απο σένα ..απλώς καθηστερώ γιατι δεν έχω σήμα...και ψαχνω να βρώ και αυτό με καθηστερεί να απαντώ ταχτικά....καλό σου βραδυ... φιλια..

      Διαγραφή
  16. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΜΕ ΕΦΑΓΕ Η ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΦΤΙΑΞΑΤΕ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ Ο ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟΣ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ, ΑΦΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΜΑ ΥΛΙΚΑ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΖΕΥΓΟΣ!!!!!!
    ΤΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου επιτέλους απόψε εχω σήμα και ειπα να απαντησω στα σχόλια σας..συγνωμη αλλα το πρόβλημα μου θα συνεχίζεται όλο το καλοκαιρι που θα ειμαι εδώ....και δεν σου ειπα και το άλλο ότι οι κόρες μου ζήλεψαν τον κουμπαρά..όχι βέβαια τον δικό μουχι..χι..και εχουν βάλει τον πατέρα τους σε δουλειά..χι..χι.. αλλο που δεν ήθελε και εκείνος βεβαίως...βεβαίως...χι..χι.. φιλακια πολλα ...

      Διαγραφή
  17. Ρούλα μου είναι και οι δύο πανέμορφοι!!!!!! καλά ο Κος Σμαραγδένιος τι έφτιαξε πάλι???? τι άξιος άνθρωπος!!!!! να είναι καλά!!!! βλέπω το καφεδάκι και το νεράκι κάνουν παρέα στον Σμαραγδένιο σου όσο μεγαλουργεί!!!!!!!!! Ρούλα μου να είστε και οι δύο πάντα καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να τον κάνω Βαλάντη μου που δεν μπορεί να κάτσει..και καλά κάνει δηλαδή...του αρέσει να ασχολειται με διάφορα.... εγώ ειμαι για τα ευκολα..χι..χι.. φιλακια πολλα ...

      Διαγραφή
  18. Μα τα χέρια αυτού του ανθρώπου είναι μαγικά αλλά και τα δικά σου δεν πάνε πίσω. Δεν έχει σημασία η περιπλοκότητα και το μέγεθος μιας κατασκευής αλλά ο σκοπός για τον οποίον έγινε και ψυχική διάθεση με την οποίαν φτιάχτηκε!
    Είμαι και με τον Γολιάθ αλλά τα λέω και με τον Δαυίδ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως ΄με οτι καταπιαστεί..ειναι αδύνατον να μην τα βγαλει πέρα....τα σπίτια βέβαια ειναι η ειδικότητά του ..και όταν δούλευε με αυτά ασχολιότανε..κατασκευαστής..γάρ...τωρα το κανει για το κέφι του.... σε μικρογραφίες... όσο ζεί παντως ο άνθρωπος δεν ξέρει τι ειναι ικανος να κάνει μεχρι να βρεθεί μια ευκαιρία ..ενα εναυσμα..να του κινείσει το ενδιαφέρον..αυτό εγινε..και εδώ....το ότι εισαι και με τον Γολιάθ..και με τον Δαυίδ..χι..χι.. δείχει..οτι εισαι αντικειμενικός.... χι..χι...

      Διαγραφή
    2. ααααα τον Δαυίδ στην αναρτηση τον έγραψα λάθος ..ουτε αυτό δεν έγραψα σωστό.....παω να το φιάξω....

      Διαγραφή
  19. χαχαχαχαχαχα...τί όμορφα που τα γράφεις!!!!
    Ρούλα μου και οι δύο είναι υπέροχοι αλλά επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής του άντρα σου είναι πέρα από κάθε φαντασία!!!!!!!
    Τον αγοράζωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου......χαίρομαι που αυτά που γραφω σε κανουν και χαμογελάς....και βεβαίως να είσαι ειλικρινής......το ξερω τι θα πείς πρίν το διαβάσω....χι..χι..κοιτα..οτι εχει ενα προβάδισμα του το αναγνωρίζω....βλεπεις ειμαι και εγώ ειλικρινής..χι..χι.. μόλις αποφασίσει οτι θα τους πουλίσει.... που το βλέπω χλωμό..θα σε εχουμε υπόψιν...φιλακια πολλα Ειρήνη μου....να περνας καλά και παντα να χαμογελάς......

      Διαγραφή
  20. Υπεροχοι και οι δυο κουμπαραδες!!Γεια στα χερακια σας!!Ο ενας καλυτερος απο τον αλλο!!Καλο βραδυ!!Φιλακια Ρουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή εχουμε ισοπαλία;;;; μπραβο DIMI μου..μου ανέβασες το ηθικό μου.....χι..χι.. μολις μπόρεσ να βρώ σημα.....και μπορώ να σας απαντ΄ησω μετα απο τόσες μέρς..σε ευχαριστώ πολύ που περνας...... φιλακια .....πολλα

      Διαγραφή
  21. Το σπιτάκι του Σμαραγδένιου είναι φανταστικό αλλά λίγο μεγάλο για κουμπαράς βρε παιδί μου!!!!! Όμως, Ρούλα μου, ο δικός σου είναι από ανακυκλώσιμα υλικά, σύμφωνα με τους ΄κανόνες' του παιχνιδιού και φτιαγμένος κι αυτός με πολύ μεράκι. Νομίζω ότι η ψήφος μου σου αξίζει!!!!! Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί ο Σμαραγδένιος σου !
    Πολλά φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ..δεν θα ήτανε φανταστικό το σπιτακι Μαριάνε μου;;;οσο για το μεγάλο ..όλα τα θέλει χορταστικά χι..χι..αλλά μπραβο .. συνφωνώ μαζί σου ο δικός μου έχει τις προδιαγραφές και έτσι πρέπει να πάρειτην ψήφο σου και σε ευχαριστώ που μου την έδωσες....χι..χι... χωρις να σε πιέσω....άρπα τη !!!! Σμαραγδένιε...χι..χι..φιλακια πολλααααα...

      Διαγραφή
  22. Ααα όχι, καμία σύγκριση δε θα κάνω, είναι και οι δύο ωραίοι και ιδιαίτεροι, άλλωστε μαζί δε τους φτιάξατε; Είναι γεμάτοι από αγάπη και αυτό νομίζω τους κάνει ασύγκρητους, μοναδικούς!!! Μπράβο και στους δύο λοιπόν!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα όχι Μεττυ μου να συγκρίνεις.....ξερω οτι δεν θές να στεναχωρέσεις τον Σμαραδένιο..και δεν μπορείς να πείς οτι ο δικός μου έιναι πιό ωραιος έ;;;χι..χι.. έτσι κι αλλιώς δεν συγκρίνονται ..ο ενας ειναι άσχετος απο τον άλλον...χι..χι...το οτι ειναι με αγάπη φιαγμενοι..ειναι το κοινο τους στοιχείο....φιλακια πολλα εσύ φιαχνεις;;; αν όχι τι περιμενεις;;; ξεκίνα....

      Διαγραφή
  23. σας χαίρομαι πραγματικά γιατί είστε χρυσοχέρηδες,πολύ όμορφοι και οι δύο,ο καθένας με την χάρη του!
    πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Χριστινακι μου...ξέρω εσύ δεν θες να στεναχωρήσεις κανενα μας...και τον καλό σου λόγο και για τους δυό θα τον δεχτώ με χαρά..ετσι κι αλλιώς..δεν εχω σκοπό να τον ξεπεράσω...χι..χι.. φιλακια πολλα ..Χριστινακι μου..

      Διαγραφή
  24. του Σμαραγδένιου ,του Σμαραγδένιου ,του Σμαραγδένιου...
    δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά φυσικά μόνο γι αυτόν έρχομαι εδώ ,χαχαχαχαχαχα
    μπράβο και στους δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Νασια μου με ποιόν εισαι;;; χι..χι.. ρωταω κιόλας..έ;...αντε να του κανουμε την χάρη να έρχεσαι για κείνον..χι..χι..του το είπα και ξερεις τι μου είπε;;...δεν την πλήρωσα εγώ να τα πεί σου ορκίζομαι..χι..χι.. ασε που ψήλωσε απο περηφάνια δεκα πόντους.....πως να συγκριθεί μαζί του.....το ταπεινο μου κουτακι;..χι..χι.. πολλα φιλακια και απο τους δύο....

      Διαγραφή
  25. κάνετε πολύ καλή δουλειά μαζι-))))
    και το ποίημα είναι πολύ καλό!!!!
    μπράβοσ σας....και ποτέ δεν ξέρεις...ίσως γεμίσουν με πολλά λεφτουδάκια-))
    πολλά φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου..η υσχύς εν την ενώση δεν λένε;;; ε αυτό κανουμε και εμει΄ς μονο η δική μου η υσχύς ειναιπολύ λιγότερη..χι..χι.. αλλα δεν έχει σημασία...μακάρι οι κουμπαράδες εκεί που θα πάνε να αποφέρουν τα αναμενόμενα... χαίρομαι που σου άρεσε το ποιήμα μου...φιλακια...πολλα

      Διαγραφή
  26. Ήμουν σίγουρη πως θα ξαναχτυπούσε ο Σμαραγδένιος.....υπέοχη δουλειά όπως πάντα...όχι ότι ο δικός σου πάει πίσω, αλλά να, έτσι δίπλα δίπλα τι να πω χάνει λίγο ε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινακι μου...εννοείται ο τι ο δικός μου χάνει δίπλα στο δικό του....ποιός μου ειπε Κατερινακι μου να τους βάλω δίπλα δίπλα;;; χι.χι..καλα να πάθω... αντε κερδισε παλι ψήφο....ομως χαλάλι του του αξίζει... γιατί ο δικός του εχει πολύ δουλειά...ακόμη και στον δικό μου έβελε το χεράκι του..χι..χι.. φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  27. Καλά να πω ότι το περίμενα!!!! Τι άλλο θα μπορούσε να κάνεις αυτός ο απίθανος κύριος Σμαραγδένιος!!!! Φανταστικός κουμπαράς χωρίς δεύτερη κουβέντα!!!! Κι ο δικό σου όμως παιδί μου είναι πολύυυυυ καλός!!!! Μην νιώθεις άσχημα και δεν θέλω ηττοπάθειες!!! Και οι δικοί μου ( που δεν τους έχω ετοιμάσει ακόμα) κάπως έτσι θα φαίνονται δίπλα στο Γολιάθ!!!!! Φιλιά και στους δυο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Κική μου βουλωμενο γραμμα διαβάζεις..χι..χι.. αφού πρός το παρόν δεν θέλει να αλάξει το στύλ του...θέλει τα ξύλινα σπιτακια να ειναι.. το σήμα κατατεθέν του..χι..χι..όοοοχι Κική μου δεν νιώθω άσκημα...εγώ έτσι κι αλλιως δεν ειμαι των κατασκευων..αντε να κάνω καμια ζωγραφιά παιδική..και κανενα πλεχτό..χι..χι.. ο καθένας στο στειχεί ο του... αντε ετοίμασε και συ τους δικούς σου ...ειδες στο μπλοκ της Δρασης.. ποσους όμορφους κουμπαραδες έχουν κάνει;;;...φιλακια πολλα..

      Διαγραφή
  28. Ρουλάκι μου ήρθα κι εγώ μια φορά καθυστερημένη!
    Καλά!!!!!!!Τι να πω!!!!!! Το σπίτι του κυρίου Γιώργου είναι υπέροχο!!!!!!!!!!Κι ο δικός σου ο κουμπαράς όμως μου αρέσει!!!!!!!!Συνεχίστε είσαστε αχτύπητοι!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Εφούλα μου ήρθες καθηστερημένη;;;; εγώ τι να πώ που μετα απο δύο μερες μπορεσα να σου απαντήσω;;;; εντάξει το ξερω ότι το σπιτακι κουμπαράς του Γιώργου ειναι πιό ωραίος αλλα παιδί μου αυτός έχει παρει το κολάι ..απο τις κατασκευες..χι..χι.. που να τον φτασω....χι.χι..το πρόβλημά μου θα συνεχιστεί ετσι να εχω σήμα μονο το βραδυ και αυτό όχι παντα..αλλα όταν γυρίσουμε στο σπίτι το φθινόπωρο όλα θα ειναι πιο καλά ..απο ιντερνετ λέω...χι..χι.. να εισται όλοι καλά ευχωμαι....και πολλα φιλακια..

      Διαγραφή
  29. ωραιο το μπουκαλακι σου ανονιμος κατερινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Κατερίνα......να εισαι καλά και καλό βραδυ..

      Διαγραφή
  30. ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!!Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΛΛΑ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ.ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ !!!!!ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ!!!Η ΜΑΝΤΗΝΑΔΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΣΒΗΣΩ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακου να την σβύσεις!!!! Μαρία μου χαρά και τιμή μου ειναι αυτό που έκανες...σε ευχαριστώ πάρα πολύ ..σου έστηλα και μεηλ.... φιλακια πολλα΄..

      Διαγραφή
  31. ΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑΥΜΑΤΑ!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εμείς είμαστε σαν τους τρείς σωματοφύλακες Νενα μου..μονο που είμαστε δύο..χι..χι.. ολοι για εναν και οι δύο μαζί...καλο έ;; χι..χι.. σε ευχαριστώ που περασες να έχεις ενα όμορφο βραδυ..... φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΥΠΕΡΟΧΟΙ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ.
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ Κ.ΓΙΩΡΓΟΥ
    ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ,ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μια εκδοχή που δεν την είχαμε σκεφτεί....μπράβο...Γιασμίν μου... ωραία ιδέα και ετσι θα ειμαστε και οι δυό ευχαριστημενοι... μονο που αυτοί οι κουμπαράδες ...και άλλοι που θα γίνουν σιγά σιγά..θα πανε για εναν όμορφο σκοπό.... σε φιλώ ..πολύ...να εισαι καλά και καλή εβδομαδα...

      Διαγραφή
  34. Πέρασα να πω μια καλημέρα και καλά να περνάς!Τι να πω οτι είναι καλύτερο..τι να πρωτοδιαλέξω..όλα όμορφα και φροντισμένα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την νε....την Αχτιδένια μου....η καθηστερηση στις απαντήσεις μου .. ειναι γιατί μονο λίγη ώρα εχω σήμα...ειναι και το ιντερνέτ μου αργό...εεεεε΄΄ πως να βρώ τον χρόνο να απαντώ πιο γρήγορα ...τωρα το καλοκαιρακι λίγο να ξεμιαλιστούμε με την θάλασσα ..λίγο να κάτσουμε τα βραδια έξω... ..παει η ώρα και δεν το καταλαβένω...σε ευχαριστώ πολύ που πέρνάς...σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..να εισαι ..και να παιρνάς παντα καλά ....καλή εβδομαδα.... φιλακια..

      Διαγραφή
  35. Αχ, Σμαραγδένια μου.. με τέτοιο άγριο Κρητικό τοπίο γύρω σας πως να μην εμπνέεστε τόσο;; Σας ζηλεύω! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο. Με καθυστέρηση σου γράφω κι εγώ καθώς προέκυψε ένα θεματάκι υγείας, αλλά θα επιστρέψω δριμύτερη! Χα χα. Σας στέλνω μπόλικη δροσούλα από την βροχερή Μελβούρνη και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμακι μου...Σήμερα εκανα μια συζήτηση με μια φίλη μου για την Κρήτη..και πως κάνει τους ανθρώπους να την αγαπάνε τόσο πολύ..ειναι ανεξήγητο...λές και εχει μια μαγεία αυτός ο τόπος... μην στεναχωριέσαι που καθηστερουμε να γραφουμε... εγώ έτσι κι αλλιώς εχω πρόβλημα και τωρα το καλοκαιρακι πάμε και στην θάλασσα και με τόσο όμορφες βραδιές πως να κατσεις μέσα ..οπότε καταλαβενόμαστε... σου ευχωμαι περαστικά γρήγορα...και σε ευχαριστούμε για την δροσούλα ..ειναι ευπρόσδεκτη αυτόν τον καιρό.... φιλώ σε....

      Διαγραφή
  36. Και οι δυο ειναι εκπληκτικοι!!!!Καλο καλοκαιρι και με το καλο να σε ξαναβρω στο σπιτικο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κλό καλοκαίρι Σκρουτσάκο ...να παιρνάς καλά όπου και να εισαι..εξ αλλου το καλοκαιρακι ειναι για ξεκούραση....σου αρεσανε και οι δυό κουμπαράδες ..έ;; χι..χι.. μπράβο .....να μην έχει κανένας παραπονο....χι..χι.. σε ευχαριστούμε πολύ....να εχεις ενα ξενιαστο καλακαιρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια σου! Χαίρομαι πάρα πολύ που βρήκα το blog σου! Τι καταπληκτική δημιουργία είναι αυτή; Έπαθα πλάκα! Είναι φανταστικός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ώρισες ....εδώ ..χαιρομαι που ήρθες ..ελπίζω να τα λέμε σε ευχαριστόυμε για τα καλά σου λόγια.... θα περάσω να τα πουμε και απο σενα μολις μπορέσω... καλό σου βραδυ...

      Διαγραφή
  39. Που είσαι συ καλέ? Το ρίξαμε στις βουτιές? Περιμένουμε ανάρτηση καινούργια έστω κι αν είναι μόνο φωτογραφίες μιας μπλογκερίνας να κολυμπάει! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εδώ ειμαι φιλεναδα..σήμερα εκανα βουτιές αλλα στον ιδρώτα κατέβηκα Ηράκλειο ..τι τό θελα η γυναικα;;; κολύμπησα κυριολεκτικα .... στο ιδρωτα...και θέλεις τωρα εσύ φωτό μου να κολυμπώ έ;;; κουνα αριστερά ..δεξια...το κεφαλι σου;;; χι..χι.. ΕΣΎ ..τουλάχιστον δεν πρέπει να ζητας τέτοιες φωτό...χι..χι..χι..φιλακια πολλα τωρα που δροσισε εδώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μπορεί ο σπιτοκουμπαράς να είναι πιο εντυπωσιακός... αλλά και οι δύο είναι πραγματικά πολύ όμορφοι! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ναι ..το ξερω οτι ειναι πιό ωραιος ο σπιτοκουμαράς...αλλα και οι δυό νομίζω για την την ίδια χρήση ειναι και για τον ίδιο σκοπό.....σε ευχαριστουμε πολύ για τα συνχαρητήρια σου ..γλυκοπαραμυθενια μου.. σιγουρα θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. νομιζαμε οτι θα μας αφηνε απ'εξω..μα τι με λες τωρα..να τος και ο κουμπαρας..υπεροχος..μιλαει απο μακρια..οτι ειναι δουλεια του κ.Σμαραγδενιου..να σασται καλα..αλλα και δικος σου τελοιος..τα πιο απλα..φανταζουν σαν διαμαντια..ελεγε καπιος..να περνατε ομορφα..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εκπληκτικές οι δημιουργίες σου!! Μπράβο!! πολύ καλό βράδυ εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή