Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Το τρίτο μου βραβείο!!!!!!

Ανοίγοντας σήμερα να διαβάσω τα σχόλια....τι βλέπω;;;;
η συν..ονόματή μου  η  συμ..πατριώτισά μου και..
συν..μπλοκέρισα  μου.... (μη  ψάχνει κανείς!!!! δεν υπάρχει η λέξη ..απλώς ήθελα να βάλω όλα τα σύν μαζί )  Βαρβάρα....μου έδωσε αυτό το βραβείο!!!!....την ευχαριστώ  πάρα πολύ..
και επειδή όπως βλέπω στα μπλόκ μας  θα πρέπει να μπούμε στο βιβλίο Γκίνες ... στις μπλόκερς...  με τα περισσότερα βραβεία...που μας κάνουνε χαρούμενες ... και έτσι και εγώ το αφιερώνω....στην μαμά μου στον μπαμπά μου.... αααα!!!!! συγνώμη παρασύρθηκα από την έπαρση!!!! το αφιερώνω λοιπόν...σε όλες τις φίλες  και τους φίλους ( ε!!!! να μη βγάλουμε και τους άντρες απο την παρέα ..).που  ανταλάζουμε   επισκέψεις....και... περνάμε καλά !!!!!!!

4 σχόλια:

  1. και να τα εκατοστήσεις Ρουλάκι μου. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως Gineraki μου να σβύσω και κεράκια;;;; ίσως το κάνω τέλος του μήνα...χι...χι.. σ ευχαριστώ φιλούρες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρουλίτσα καλορίζικο το βραβειάκι, πάντα τέτοια!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εις άλλα..πάντα με υγεία και χαρά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή